Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jakub #4388:
aj na www.cp.sk ?
LUK:Z Brezna ale aj zo ZVOLENA
Pri vyhladavani vlakoveho spojenia na www.kvc.sk je mozne vybrat uz aj zastavku Zilina-Solinky.
Reakcia na: Jozef #4385:
Ja som uz revizorov v zilinskej MHD stretol aj na prvom rannom spoji, aj na poslednom vecernom, aj cez vikendy aj v rannej spicke, ked sa predierali plnym trolejbusom. Akurat v primestskych castiach som ich snad ani raz nevidel. Ale inak ich cinnost samozrejme kvitujem, najma pokial ide o ten rozsah.
WRC: nie je to tak dávno, čo bol v BB MHD videný revízor. Údajne si ich požičiavajú z Brezna.
Reakcia na: Ikarus WRC #4383:

V Žiline nie je problém revízor, problém sú čierni pasažieri a nezodpovední cestujúci. Revízori sú všade či vo vlaku, autobuse, doma alebo v zahraničí. Vo Francúzsku som zažil v nočnom vlaku do Marseile doslovne prepadové komando revízorov - civilov s červenými páskami, za asistencie polície. V rchliku bolo všetko na nohách či Arabi, černosi alebo ostatní. Jednoducho povedané, poriadok musí byť.
Reakcia na: Jozef #4380:
Ja viem, ze nikto z DPMZ neposiela 7 revizorov kontrolovat 1 linku, ved som napisal, ze sa rozvazali do sluzieb, kedze po ceste postupne vystupovali ? .
Aspoň že v BB nemáme také problémy revízorov som videl asi pred 10 rokmi to bude asi tým že sa tu nastupuje len prednými dverami.
Pre čiernych pasažierov je najbezpečnejšia linka 8, kde revízori robievajú celé kolečká od konečnej po konečnú. "Nebezpečným" úsekom je aj Hurbanova - Polícia pre všetky linky. Naopak pri ceste Polícia - Hlinská som ich stretol za 2 roky len 2 krát.
Reakcia na: Jozef #4380:
no neviem, zase co mam ja skusenosti, tak na L 1 ma kontrolovali najcastejsie revizori zo vsetkych ostatnych liniek, dokonca sa mi stalo, ze vo vozidle bolo viac kontrolujucich revizorov , ako cestujucich:-)
Reakcia na: Jakub #4377:

Keď idú revízori z Kvačalovej DP, kde doniesoli tržbu domov alebo idú revźori zo školenia alebo nastupujú do služby, to neznamená, že sú v tom danom okamihu v predpísanej službe a akurát im niekto v DP predpísal, že 7 osôb bude kontrolovať naraz spoj na L1. Okrem iného ako sa majú revízori dopraviť z DP, keď tam premáva len L1? Nemusíš sa obávať, že L1 je pre čiernych pasažierov najnebezpečnejšia, lebo aj tak každý išiel z DP za svojim cieľom.
Historický kalendár:
1.7.1996 – Bola slávnostne otvorená nová trolejbusová trať od centrálneho okruhu cez Hliny na sídlisko Solinky a trať cez Ul. Vysokoškolákov na Vlčince. Na nových tratiach začali premávať trolejbusy na linkách 4 a 5 medzi sídliskami Solinky a Vlčince. Mesto Žilina vybudovalo z vlastných zdrojov uvedené stavby, vrátane tretej napájacej meniarne. Novú trolejbusovú trať prešiel po slávnostnom otvorení zo zastávky „Polícia“ cez Hliny na Solinky trolejbus Škoda 15Tr #228.

1.7.1998 - Bola zriadená druhá okruhová nočná linka č. 51, ktorá premáva od železničnej stanice na sídlisko Hájik.
Reakcia na: Miro #4376:
No a ostatní mohli aj doteraz prestupovať na zastávke Hálkova / Žilina - Zariečie, kade ide kopa trolejbusov a autobusov, a to za rovnakú cenu, ako teraz na zastávke Solinky ?
7 revizorov v jednom spoji, to som este nevidel ☺ . Zrejme sa rozvazali do sluzieb, lebo po ceste postupne vystupovali. Linka c. 1 je z pohladu cierneho pasaziera suverenne najnebezpecnejsia ?
Reakcia na: Jozef #4372:
Pre tých, čo môžu využiť L2 alebo L22 bez prestupu, je stále výhodnejšie prestúpiť v Bytčici, pretože Bytčica je v ďalšom pásme, a teda cestovné tak vyjde lacnejšie, napr. pri ceste do Rajca je to rozdiel 4,- Sk na základnom cestovnom ?
T-bus e.c. 238 ma poruchu na najzadnejsich dverach, otvara sa len polovica.
A-bus e.c. 58 ma zase zrejme nieco s predymi dverami, lebo cestujucim, ktori sa cez ne pokusali vystupit, povedal "Dozadu prosim".
Reakcia na: zoZa #4371:

25.4.2003 sa stretli zástupcovia mesta Žiliny, Rajca, spoločností SIRS, ZSSK a DPMŽ, kde sa dohodli na vytvorení integrovaného dopravného systému. Prvým výsledkom spolupráce bola koordinácia spojov MHD linky č. 2 a vlakov ZSSK počas letných prázdnin. Cestujúci zo Žiliny tak mohli cestovať do Rajca a Rajeckých Teplíc a bez zbytočného čakania prestúpiť v železničnej stanici Bytčica z autobusu na vlak a opačne.
Po otvorení zastávky Žilina-Solinky stratila zastávka "Bytčica, stanica" na L2 opodstatnenie, lebo významný prestupný bod z Rajeckej železnice na MHD sa presunul a bude na autobusovej zastávke "Rajecká, mliekareň" a hlavne na blízkej trolejbusovej zastávke "Smreková". Z tohto jednoduchého dôvodu DPMŽ zrušil spoje na L2 v SO-NE z Fatranskej o 9:35, 17:42 hod. a z Bytčice o 17:16 a 18:16 hod., ktoré premávali k železničnej stanici Bytčica k vlakom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.