Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj #364:
Tak teraz si mi to vysvetlil naozaj dôkladne. Ďakujem.
A budem sa môcť vyfotiť aj za volantom?
Ozaj, pôjdeš tiež s Agorou, alebo budeš mať iné povinnosti?
Reakcia na: Miro #363:
Tak este raz, to nie je Formula 1 ale vyznamna pohodova udalost v nasom meste.

1/ O desiatej je podla pozvanky ZRAZ zucastnenych a otvorenie. To znamena, ze pridu ludia z celeho Slovenska a niekto moze nejaku minutku aj zameskat. Pocitam vsak, ze najneskor do 10.10 alebo 10.15 to zacne naostro.

2/ Zacnu prihovory, kde najprv dodavatelia cesty a troleje stavby odovzdaju investorovi a ten potom zas primatorovi mesta. Ten potom zas troleje dopravnemu podniku. Strihne sa paska, vypije deci sampanskeho, zahra ludovka a urobi sa niekolko pamatnych fotiek. Este to mozu zdrzat novinari kratkymi rozhovormi s pritomnymi.

3/ Oficialni hostia nastupia do vyzdobeneho klbaku a ten vyrazi hore po novej ceste, kde prejde celu novu trat az na Vlcince a bude s nimi pokracovat dalej do mesta.

4/ Za klbakom vyrazi kratky voz s ostatnymi prizerajucimi, ktori sa budu chciet odviezt po trase Solinky-Vlcince-Solinky. Po navrate vsetkych vysype a pojde do depa.

5/ No a vtedy nastava cas, kedy sa Vlado prihlasi u vodica Agory, dokladne preveri masy vsetkych osob, ktori sa budu pchat za nim a tvrdit, ze vraj prispievaju do iMHD a MD. Odvezu sa ku Carrefouru, pofotia a podla Vladovych pokynov sa poberu nevedno kam.

Myslim, ze z tohto vsetkeho je uz vsetkym jasne, ze hodina a minuta presneho nastupu sa NEDA urcit.
Reakcia na: Juraj #359:
A ten trolejbus odchádza o 10:00 zo zastávky Pod Hájom na Solinkách, resp. po slávnostných príhovoroch?
Reakcia na: COLOR #361:
Pozri, prepočítal som to:

- IC Super Plus si už nemôžeš kúpiť
- IC Plus jednosmerný = 244 Sk + 30 Sk
- Ex jednosmerný = 248 Sk + 15 Sk

- 2x IC Plus jednosmerný = 488 Sk + 60 Sk = 548 Sk
- 2x Ex = 496 Sk + 30 Sk = 526 Sk
- Ex spiatočný = 446 Sk + 30 Sk = 476 Sk

Z toho vychádza, že Ex je lacnejší než IC Plus a navyše spiatočný Ex je ešte lacnejší ako 2x IC Plus...

Ak mám niekde chybu, opravte ma.
Reakcia na: Andy #357:
IC Super Plus by mal byt lacnejsi vzdy. Ono sa neda zakupit listok na IC tam a spiatocny Ex-om naspak? Fuuuuuuj!
Vladimir:
Uz som si zacal prechadzat stranku o Ziline na www.imhd.sk.
V zozname vozidiel by malo byt uvedene, ze okrem ev. c. 71,
boli v roku 1995 vymenene skrine aj ev. cislam 70 (ex. BA
1102) a 74 (ex. BA 3111). Ci aj motory neviem. Vsetko to
vsak bolo v roku 1995 u TZZ Zilina.
Pocas mojej navstevy Ziliny 20. 4. 2004 som ev. c. 108
videl v objekte garazi DPmZ uz rozoberany (v podstate srot).
Takze uz je asi aj administrativne vyradeny.
Dalsie pripomienky inokedy.
Reakcia na: Andy #355:
Predsa samozrejme, tak.
Reakcia na: Andy #355:
Máš pravdu, ale ako som napísal, neviem, ako sa budem môcť uvoľniť. Preto by som rád vedel presný čas odchodu City Busu, ten by som nechcel premeškať.
Reakcia na: COLOR #354:
No ale spiatočný Ex je lacnejší aj ako IC Mega Super Hyper Plus.
Reakcia na: COLOR #353:
Mimoriadna jazda pre ZA.imhd.sk
Reakcia na: Miro #352:
No však hádam sa pri otvorení trate pôjdeme najprv odviezť trolejbusom, nie? Autobus až potom. 🙂
Reakcia na: Andy #351:
1. Lebo ak IC Plus tak lacnejsie a ak "vraj" tak lebo.
Reakcia na: Miro #352:
To uz radsej ZA.iMHD.sk 🙂
Juraj, ešte by som rád vedel presný čas, na ktorý je plánovaný nástup do toho City Busu pre diskutérov na imhd a MD? Bude to až po slávnostnej jazde, čiže niekedy okolo pol jedenástej, alebo už o desiatej a City Bus pôjde v kolóne aj s trolejbusmi? To by nemuselo zle vyzerať.
Rád by som tiež prišiel, ale ťažko sa budem môcť uvoľniť na celý deň.
Ozaj, na displej by sa zišlo nejakú reklamu, napr. tam dať www.imhd.sk/za
Reakcia na: COLOR #350:
No radšej Kriváň, však načo IC ešte k tomu vraj so staršími vozňami ako ten Ex...
Reakcia na: Mike #345:
Pockaj... Ktory expres, kua? 🙂 Ak sa mi podari zohnat IC Plus tak idem tym, dokonca z Petrzky, aby som si pozrel trat na HlSt. Myslis Krivan o 5:45? Ten by tie nebol zly...

A okrem toho - beries nejake decko do 15r.??? Mna uz nepocitaj ? ?
Reakcia na: Juraj #347:
ďakujem za tieto argumenty, s tým všetkým súhlasím, chýbajúce spojenie Slovena - Vlčince som si neuvedomil.
Mohol by som niekde vidieť plán, ako to tam za štrekou vlastne bude vyzerať? A aké sú termíny?
Dosť ma to zaujíma, v tejto lokalite totiž bývam.
Reakcia na: Mike #346:
OK. Co by clovek pre vas neurobil, ked ste do tej dopravy tak zazrati...
Reakcia na: Miro #344:
Niekedy mozeme byt rozsafny a dovolit, nech sa na trolejke "prizivia" aj ini, inokedy to moze byt uplne naopak.

Este v r.1992 som s projektantom rekonstrukcie Hviezdoslavovej-Kalov-Hurbanovej-Legionarskej intenzivne konzultoval aj moznost troleje popod viadukt. Projektant preto uz krizovatku pri Remeselnickom dome navrhol tak, aby pri buducom pripadnom prehlbovani cesty pod viaduktom sa nemuselo rozkopat pol krizovatky. A sklon tej casti pri krizovatke uz preventivne tomuto prisposobil.

Kedze nie je to len problem troleja, ale aj zeleznice a nizkej podjazdnej vysky pod kolajami, bolo by dobre ciastocne do toho natiahnut aj ich.

V ziadnom pripade nechcem natahovat kilometre troleji uz mimo dnesnych koridorov MHD, co sa tyka Holleho a Kmetovej. Kysucka vsak takymto koridorom je. Nova co najkratsia a najlacnejsia trasa by teda riesila nasledujuce problemy:

1/ Vyrazne vy sa dopravne a architektonicky "skulturnil" dnesny Bez ladu a skladu zdevastovany priestor pred stadionmi, kde sa uz buduje druha ladova plocha. Po zburani klubu Sloveny sa ma postavit druhy futbalovy travnik. A na tento sport je treba doviest masy ludi, ktori dnes slapu az od zst. alebo preliezaju nebezpecne kolaje. Ked tam niekoho raz zabije, lady sa urcite pohnu.

2/ Stale je nedorieseny bezpresupovy smer medzi Vlcincami a Slovenou. Ak fabrika neskrachuje, stale tam bude treba vozit kopu ludi do prace a z prace.

3/ Hned za viaduktom vlavo uz je vycisteny priestor vyv.skladky uhlia a bordelu Sloveny a ide sa tam stavat Lidl. Ten by sa obsluhoval cez sedlo medzi navozom ludi do Sloveny.

4/ Ako Vlado spravne napisal, mali by sme blizke technologicke obratisko, napr. aj v pripade vypadku trasy na Hurbanke a Vlcince so Zst. by mohli byt nadalej bez problemov odvezene.

5/ V buducnosti by sa dalsia okruzna linka viedla naozaj len po okruhu a nemuseli by sa riesit jalove kilometre s otacanim na Hajiku alebo na Rondli.

Mam malo casu na pisanie, ale este je viac dalsich vyhod.
Juraj:Srdečne Ďakujeme za ten City Bus
? ? ?
? ? ?
? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.