Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jozef #3381:
aj DPB zabezpecoval od roku 1949 lodnu dopravu medzi Bratislavou a Petrzalkou ?
Nechcem nikomu zelat nic zle, ale malo by sa to vysetrit a mali by padat hlavy....

Ja byt cestujucim, tak si nahradu skodu uplatnim. Listok mam ako doklad, ze som cestoval danym spojom a svedkovia sa tiez najdu.
Reakcia na: Fred #3389:
No, nebol som pri tom, ale keď sa niekto nadýcha nejakého sajrajtu, tak sa to za zranenie považuje.
A vodič? Nielen že slušnosť káže, aby sa o cestujúcich postaral, ale myslím si, že mal vo vlastnom záujme zavolať políciu, aby incident vyšetrila a určila vinníka - či s prístrojom niekto neoprávnene nemanipuloval, alebo či to bola technická porucha. V takom prípade by bolo všetko jasné a cestujúci by boli odškodnení zo zákonnej poistky trolejbusu. Takto si ktokoľvek z poškodených môže aj všeličo vymyslieť, prísť s nejakým lekárskym potvrdením o zdravotných následkoch a v takom prípade to môže mať ten vodič dosť ťažké. Dokonca ho môže niekto zažalovať z trestného činu neposkytnutia pomoci, ak tam naozaj došlo k zraneniu ?
Je to veľa alebo málo. Pod týmto názvom je článok v Žilinských novinách o ZŤP a zľavách MHD. Bližšie si prečítajte na: http://www.regionalnenoviny.sk/c/1961929/Je-to-vela-alebo-malo.html
Pozn.: Je už len otázkou času, kedy sa spraví poriadok s preukazmi; v Žiline ich je 4.000 a s okolím 11.000.
U nas vo firme mame dost vela has. pristrojov. Prevazne ide objemovo o take iste ako v trolejbusoch. Su v pravidelnych cykloch kontrolovane a meni sa im napln. Dost sa to tam "preziva". Vzdy kontrolor takuto cinnost potvrdi samolepkou. Malo by to tak byt aj v DP. Podla mojho nazoru sa mohlo sa stat, ze pred casom niekto aktivoval pristroj ale ho nevypustil, no a 11.3. ten ventil proste nevydrzal, lebo nieje stavany na staly tlak. A zraneny? Preco? Tam predsa nedoslo k vybuchu, ale k nahlemu samovypusteniu.
Dnes nejako po 17,00 som videl Tbus 14Tr na linke 4.... isiel som okolo neho autom a zdalo sa mi, ze bol dost natrieskany....
Keby ste boli vo vedeni DPMZ, zvazovali by ste nejake kroky na potrestanie vodica???
Ak ano, tak ake?
Bolo by priam ziaduce, aby sa "historka" s hasiacim pristrojom sledovala az do konca.....

Malo by sa vyjadrit aj vedenie DPMZ a zacat setrit pricinu vybuchu pristroja. Ale ako je to na SK beznym javom, vsetko sa ututle a ide sa dalej....
Reakcia na: Vladimír #3382:
Uvidíme, čo o tom napíše Žilinský večerník
Reakcia na: Vladimír #3383:
A nebolo by pre cestujúcich lepšie očíslovať vozidlá linky idúce na inú konečnú iným číslom? Aj tak musia mať v takom prípade jednotlivé spoje nejaké označenie, na ktorú z tých konečných ide ?
Reakcia na: Miro #3371:
Prečo by to nemohli byť dvojité konečné? Príkladov na takéto linky je na Slovensku dosť.
Reakcia na: Jozef #3378:
Poľutovania hodná udalosť. Najmä to správanie sa vodiča ?
Reakcia na: zoZa #3380:

S niektorých podkladov mám zachytené, že v roku 1949 DP prevádzkoval štyri linky s piatimi autobusmi a dĺžka tratí bola 31 km. V päťdesiatych rokoch ako jediný dopravný podnik na Slovensku zabezpečoval aj lodnú dopravu loďou Žilina na Oravskej priehrade. Tých desať liniek bolo podstatne neskoršie.
Reakcia na: Kami #3379:
ako to?..vsak som cital, ze dp v Za zacal hned v roku 1949 prevadzkovat 10 liniek
ZoZa: ten planik (ideovy navrh) trolejbusovych trati nemam ani ja. V roku 1953 bolo pre 7 trati k dispozicii 12 autobusov.
O tom výbuchu, prípadne poškodení ventila a následnom náhlom uvoľnení celého obsahu hasiaceho prístroja sa už hovorí po meste. Trolejbusom cestovali ľudia z práce (nie dementná mládež) a na Štefánikovom námestí nastúpila početná skupina lekárov a zdravotných sestier z blízkej Železničnej polikliniky, ktorí išli niekde na oslavu. Krátko po odchode zo zastávky nastal ten "výbuch", panika medzi cestujúcimi v uzatvorenom priestore, ľudia sa dusili, kričali, vodič nereagoval, ľudia búchali na kabínu až napokon zastavil v blízkosti žel. budov na Ul.1.mája. Po vystúpení lapali vzduch, zostali značne znečistení bielym prachom a aj opustení, lebo vodič odišiel s trolejbusom preč. Takto som to počul aj ja. Rozpráva sa o linke č. 4 a ako som sa pozrel do CP aj zo Štefánikovho nám. odchádza aj o 15.13 h. smerom na Solinky. Samozrejme, že pre ľudí ev.č. trolejbusa nič nehovorí, ale to sa dá zistiť, ktorý trolejbus to bol.
Kubik, ozaj vcera som videl na vlastne oci 211ku na 8cke
Neviete v ktorom trolejbuse sa to stalo?
Ako je mozne, ze vodis T-busu pokracoval dalej?
A ako presne reagoval?
Ja byt cestujucim, tak si dam od DPMZ preplatit vzniknutu ujmu na veciach, ziadal by som o nahradu skody sposobenu DPMZ.
Ako casto su kontrolovane hasiace pristroje???
A preco asi vybuchol?

Ja som raz zazil situaciu, ked do autobusu MHD v MT napalil z bocnej cesty Citroen Jumper... cestujuci boli aj na podlahe. Vodic vstal zo sedadla, presiel pomedzi vsetkych cestujucich a pomahal nam vstat, pytal sa nas, ci sme vsetci v poriadku, ci netreba volat sanitku, ci nema niekto nieco zlomene.... bol velmi pozorny.
Je nejaky predpis, ako sa ma vodic MHD zachovat, ked sa stane nejaka nepredvidana udalost v dopr. prostriedku?
Lebo v ZA som uz videl jazdit Tbus s otovrenymi dverami, teraz som sa docital, ze vodic isiel dalej tiez....
Reakcia na: Maja #3373:
Keby vybuchol, tak by niekoho zranil. To skor vyzera, ze vlky pchali prsty kam nemali a mozu si za to sami ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.