Carrefour, Kaufland a spol. mali dostať od mesta podmienky : vybudovať mimoúrovňové križovania chodníkov s komunikáciami (podchody, nadchody), kapacitné (najlepšie mimoúrovňové) križovatky ku parkoviskám. Ale keď si dá investor 2 roky (!) po sprevádzkovaní obchodného centra urobiť dopravný prieskum, lebo sa mu nezdajú každodenné zápchy, škoda komentovať. V normálnych krajinách v normálnych mestách musí investor splniť až neuveriteľné podmienky, aby mohol postaviť svoj supermarket. Napr. pri výstavbe hypermarketu na Južnom meste v Prahe musel nemenovaný reťazec vybudovať za 150 mil. Kč športové centrum vrátene krytej plavárne ! V Žiline chodili predstavitelia mesta prosiť, aby im postavili namiesto ihrísk pomaly v strede mesta supermarkety...
Fred
Jozef: Je jasne ze zeleznicne priecestie v km 4,022 bude zrusene, ja len tak, ze kym sa to udeje pretecie vela vody a pri vystavbe bude cez toto zeleznicne priecestie (to neviem isto) presmerovana vsetka doprava smer Rajec. Som sam zvedavy, aka plynula bude pocas nej bezna dopravna situacia.