Reakcia na: Vladimír #23216:
No nie sú. V západnej Európe (pre zjednodušenie hovorím o tzv. území DACH, v románskych krajinách západného Balkánu nemám dostatočné poznanie) nebývajú zvykom celovozidlové reklamy ale podokenné plochy bývajú naopak štandardne reklamné. A to od samého vzniku verejnej hromadnej dopravy až dodnes. Ale ak objednávateľ príjem z reklamy nechce a rozdiel sanuje, rešpektujem to
N/A
Poslednú verziu zmluvy s Recarom (čo sú btw prvotriedni zlodeji) nájdeš tu: http://www.dpmz.sk/zmluvy/1561034690_176.pdf
Či už to je 50 alebo 130 tisíc, stále ide o absurdne nízku sumu na to, aby sme sa tu mohli baviť o reálnom kompenzovaní strát (pričom verejná doprava ako taká je stratová vždy).
Ak chceme zvýšiť počet cestujúcich v MHD (a teda aj zvýšiť zisky z nej), je potrebné zlepšovať ponuku spojov a jej komfort. Takýto postup nám dáva perspektívu budúceho rozvoja, zatiaľ čo aktivity ako prenájom vozidiel na reklamu iba konzervujú súčasný stav, čím napomáhajú ďalšej stagnácii.