Napadlo ma načať novú tému, a to riešenie zastávky Štúrovo námestie po vybudovaní Auparku (nemohol by sa volať ináč? Aupark je vyslovene bratislavský miestny názov). V projekte, ktorý je aj na oficiálnych žilinských stránkach, bolo navrhnuté premostenie Veľkej okružnej, takže by sa chodci dostali z Auparku nadchodom priamo na Bulvár. Nedávno som tuším v Žilinskom večerníku videl, že tá časť ponad Veľkú okružnú tam nebude a vyzerá to tak, že sa cez ňu bude aj naďalej prechádzať po priechodoch. Istá skupina architektov vraj navrhla, aby sa cesta zapustila pod úroveň Štúrovho námestia a Bulváru a tak sa spojilo Štúrovo námestie s Bulvárom pre peších v jednej úrovni. Toto by sa mi celkom pozdávalo. Dokonca by to podľa mňa umožnilo urobiť vjazd do podzemného parkoviska aj z Veľkej okružnej, čo by bolo lepšie, ako navrhovaný vjazd medzi Domom odborov a Sociálnou poisťovňou. Celé je to podľa mňa opäť o tom, aké podmienky dokáže mesto vyjednať s investorom.
pete.
A je malo miest kadial by MHD nemusela premavat.
Re #1990 Jozef: Jasne, treba to brat do uvahy, ale vies, v PO vsetky dedinske linky idu Hlavnou ulicou a po "radialach", kde je doprava zabezpecena. A pripadne ich nahle zrusenie by si nevyzadovalo zriadenie novej linky, ale maximalne mierne posilnenie niektorych liniek.
Preto si myslim, ze v Ziline by sa s tym poctom liniek dalo nieco robit, lebo Zilina ma povedzme ze lepsiu strukturu ako PO.
Re #1992 Miro: V tom je ten problem. Co je lepsie, ci menej liniek s milionom poznamok, alebo zopar ucelovych liniek navyse. A hlavne pre koho je co lepsie. Pre dopravakoch mozno menej liniek, pre nevsimajucich cestujucich radsej ziadne poznamky.
Btw, gratulujem zilinskemu foru k 2000-emu prispevku ?