Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jozef #1433:
V úseku Štúrovo nám. - Vlčince je v špičkách primerane vyťažená. V sedle by som ju úplne zrušil, odvtedy, čo nechodí na VD, tak jazdí podľa mňa úplne zbytočne a trolejbusy jej 60min. interval s prehľadom nahradia.
Reakcia na: Miro #1432:

Môže byť aj táto možnosť a spomínam si, že Juraj o nej písal, keď sa mala presmerovať L28 z Veľkého diela. Táto linka prechádza veľký úsek popod trolejbusové vedenie a neskoršie cez Hlinskú by prechádzala ešte dlhší úsek. Neviem posúdiť ako je vyťažená v úseku Rosinská - Vlčince - Štúrovo nám. a či je v tomto úseku dostatočne vyťažená.
Reakcia na: Jozef #1429:
Ja som o rekonštrukcii Bánovskej cesty v ŽV pred časom nejakú zmienku videl, ale už neviem, v ktorom čísle. Veď už bolo dávno načase, predtým to bol tankodrom. Ak som to dobre pochopil, tak tade pôjde obchádzka, až sa bude robiť Rajecká.
L26 a L28 by sa dali v budúcnosti presmerovať aj cez Hlinskú a po plánovanom moste ponad železnicu a Rajeckú na Kamennú. Juraj tu už túto možnosť spomínal. Podľa mňa by asi bolo najlepšie jednu z nich poslať toto trasou a druhú po ul. Pri Rajčianke alebo Škultétyho, aby aj Hlinám zostalo spojenie na Kamennú a pre firmy aj obyvateľov na ul. Pri Rajčianke by sa MHD podstatne priblížila.
Reakcia na: TeBeCe #1430:
Pekný dátum, nie?
Najnovsi update bol pridany 0.0.2004 ?
Reakcia na: Miro #1428:

Dávno si sa neozval. Už som si myslel, že vymeriavaš nové obratisko trolejbusov na Športovej ulici.
Tiež teraz rozmyšľam, že prečo vodiči nevyužívajú Bánovskú cestu. Cudzí mesto nepoznajú a domáci o rekonštruovanej ceste asi nevedia. Ani v Žilinskom večerníku som o tom nič nečítal.
Poznám obe ulice aj Pri Rajčianke aj Škultétyho a kritérium pri výbere by rozhodli v DP. V skutočnosti je situácia pri Váhostave kritická a malo by sa s tým niečo robiť. Ak sa začne robiť rekonštrukcia na Rajeckej ceste (privádzač), tak potom tam budú tieto linky len zavadzať. Okrem toho sa s nimi v budúcnosti po vybudovaní privádzača na Rajeckej ceste nepočíta, čiže tento krok by sa mohol aj urobiť. Z Rajeckej cesty sa nebude dať totiž odbočiť na Kamennú ulicu.
Reakcia na: Jozef #1427:
Súhlasím s tebou, že situácia pri Váhostave je neúnosná. Čudujem sa, že po rekonštrukcii Bánovskej cesty neklesol počet áut vychádzajúcich z Kamennej cez priecestie na Rajeckú. Veď tí, čo potrebujú ísť smerom k Rondelu či do mesta, by mohli využiť práve Bánovskú a Škultétyho a cez Rondel sa pohodlne vyhnúť zápcham na Kamennej a Rajeckej. Aspoň ja to tak robím a keď idem smerom k Budatínu, nejdem dokonca ani na Rondel, ale pokračujem po Priemyselnej a potom na Kragujevskú. V špičke je to oveľa rýchlejšie, než po Rajeckej.

Ja by som navrhoval presmerovať L26 aj L28 z Rondela na Závodskú cestu a potom po ulici Pri Rajčianke (súbežná so Škultétyho) a až potom na Bánovskú cestu. Na ul. Pri Rajčianke je totiž dosť firiem, ktoré by takto získali spojenie MHD, ktoré tam teraz dosť chýba. L26 a L28 by takto získali ďalších cestujúcich, nemuseli by prechádzať cez nebezpečné železničné priecestie a zdržovať sa na Kamennej. Ako správne píšeš, Rajeckú dostatočne obslúži L22.
Tento týždeň som bol niekoľkokrát fotografovať autobusy na L26 a L28 na železničnom priecestí pri Váhostave. Bol som tam asi od 14 hodiny popoludní a dopravná situácia tam bola katastrofálna. Otrasne dlhé kolóny áut, nenormálna križovatka pri Váhostave a ešte priecestie na Kamennú ul. Autobus L2 z Hlinskej by sa vôbec nezaradil na hlavnú do Bytčice, keby dve autá nezablokovali z oboch smerov hlavnú cestu. Moje dve liny 26 a 28 akosi nechodili, ale potom som ich zbadal v nekonečnom rade kdesi na konci Kamennej. Hoci je Kamenná kolmá na priecestie a na Rajeckú cestu, hlavná je však ulica Bytčianska prichádzajúca sprava. Odtiaľ stále prichádzali autá, čiže naše dva autobusy tam nekonečne stáli. Juraj niekedy spomínal, že v budúcnosti po vybudovaní privádzača toto priecestie zanikne, a tým budú musieť byť aj uvedené linky presmerované. Spomínala sa paralelná trasa z Rondla cez Škultétyho ulicu, Bánovskú cestu a potom na Kamennú. V tomto roku bol položený na Bánovskej ceste nový koberec a cesta tam je veľmi pekná a dostatočne široká. Vzhľadom na to, že dopravná situácia je na križovatke pod Váhostavom veľmi nebezpečná, uvažoval som či by nebolo vhodné aspoň L28 presmerovať na novú bezpečnejšiu trasu. Zastávky "Saleziánska" a "Rajecká, Stavomontáže" takmer nikto nepoužíva, čiže uvedená linka by tam ani nechýbala. Okrem toho túto oblasť pomerne husto obsluhuje aj L22.
Reakcia na: Kubik #1419:
Tak to bude zrejme ona. Počkáme kým sa zaradí do premávky a potom pofotíme. Mohol by si s ním dohodnúť aj fotenie interiéru. Bol by to pekný fotoupdate: 204 pred, počas a po generálke.

Re #1420 Jozef: Z hlavy presnú ŠPZ neviem, doma sa pozriem. Je možné, že sa to tam dostalo omylom pri kopírovaní riadkov a následnom prepisovaní. Mám však pocit, že 246BF je správne.

Re #1422 Vladimír: To je ten žltý autobus, čo som posledne mailom posielal fotku. Zrejme je to jeho posledná fotka.
Reakcia na: COLOR #1418:
No ja len oči otváram ?
Reakcia na: marek #1417:

O takomto čase už je po špičke, a preto sú už vo vozovni. Ďalší veľký výjazd je popoludní.
Valec:
Stiahol som si od Teba zoznam autobusov a keď som si zrovnával pod fotografiami ŠPZ, tak v prípade autobusu #36 Karosa B932.1690 bola u Teba ŠPZ ZA 736BF a mne na fotografii ukázalo ŠPZ ZA 246BF. Tak ako je to správne?
Reakcia na: Valec #1413:
Bola to zrejme 204-ka.Je to voz môjho známeho,ktorý teraz jazdí na 203-ke.Už sa na ňu teší a vravel mi,že by mala mať TrM-kové sedačky(tie VOGEL)!!!
Dnes o 8,30 na Kosickej v DPMZ bol MAN, Isuzu, karosa 01,02 jeden City bus.... Nie je to nejako vela novych autobusov v case spicky v depe?

Dalej ma zaujima, preco tak vela primestskych busov stoji pred branou SAD pri benzinke... To vsetci rano tankuju naftu? Preco tam vsetky stoja?
Reakcia na: Vladimír #1412:

My sa tu bavíme o žilinských plastových tabuliach a displejoch, čo dá viac informácií cestujúcemu. Ale koľkokrát sa tu už písalo, že prečo nie je na zastávkach vo vitrínkach vylepený plánik linie MHD. Plánik siete MHD je prvá informácia pre cestujúceho a samozrejme druhá informácia je už vo vozidle na danej linke, kde môže sledovať zastávky na tabuli alebo na displeji. Pri displeji má aj informáciu o prestupe na iné linky MHD.
Zhodou okolností stáli dnes na zastávke MHD dvaja mladí muži a bezradne sa dívali na jednotlivé linky a zastávky. Pretože neboli zo Žiliny, tak jednotlivé čísla liniek im nič nehovorili a o zastávkach ani nehovorím. Keď jeden z nich povedal: "Keby tu bol plánik liniek ...",ktorý tam samozrejme nebol, tak som sa prihovoril a poradil im.
Reakcia na: Vladimír #1405:

Ďakujem za vysvetlenie ohľadom vydavateľstva ShoCart. Pozrel som si ich vydania. Zatiaľ vydali Bratislavu, Košice a Žilinu. Nemám problém so zabezpečením mapy z Ostravy, prípadne z Těšína. Pri chodení po Ostrave som akosi nevenoval pozornosť kníhkupectvám.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.