Tie dnešné fotky na železničných priecestiach sú fajn, len by som pripomenul, že ešte cez jedno žel. priecestie jazdí MHD v Žiline, lenže aspoň takých 10 rokov tade neprešiel ani vagón, napriek tomu je stále označené dopravnými značkami, dokonca pri rekonštrukcii cesty tam boli osadené nové značky, aj keď tam zrejme už nikdy žiadny vlak nepôjde - hádajte kde to je?
Snáď len drobná pripomienka k spomínanému článku, presnejšie k vete: "Počas prvej Slovenskej republiky v roku 1941 bola obnovená trolejbusová doprava v Bratislave na úseku Búdková cesta - Koliba." Ak sa nemýlim, v roku 1941 boli postavené trate liniek 11 SND - Hl. stanica a 12 Žabotova - Vojenská nemocnica, trať linky 13 bola otvorená až v roku 1943 na úseku Koliba - Červený kríž, na Búdkovú sa šlo až v 1961. ?
Asi sa nič nedeje, len je to tam preťažené. Týmto úsekom prichádza do centra západná časť mesta (Hájik, Bánová, Závodie), ale aj od Rajca, Bytče a Čadce ak nevyužívajú iné vstupy do centra zo štvorprúdového okruhu.
neviete co sa v poslednom case deje v rannej spicke na ulici Halkova od Rondla k semaforom? Tento tyzden som isiel 2x trolejbusom okolo 8 hod. rano a rad aut siahal az po kruhovy objazd. Doteraz to nebolo. MHD potom meska aj 5 minut, najorsie su na tom linky 21 a 26 odbocjuce vlavo, kde je velmi kratko zelena.
Jozef: Díky. Busboard UniBanky je na ľavej strane a Poštová banka sa lepí na pravú stranu cez stredné dvere. Len sa to nedá fotiť, čo je škoda, lebo dve banky na jednom vozidle, to musí vyzerať!
Ročne sa predpokladá do 60 % kilometrických výkonov a 60 % prepravených cestujúcich, samozrejme v prospech trolejbusov. Na skutočnosť si však budeme musieť počkať.
Vsetkym, ktori sa obavaju prilisneho zatrolejovania Ziliny, kritickych miest v sieti a dalsich faktorov suvisiacich so zavislostou trolejbusu:
Zijete v roku 2004. Zijete v meste, ktore odobera autobusy od Karosy, takze je predpoklad, ze od nich odoberie aj trolejbusy. Skoda Ostrov uz neexistuje. Vsetky trolejbusy od Karosy sa vyrabaju s pomocnym pohonom, bud na diesel, alebo na baterky. Ked (casom) budete mat dostatok takychto vozidiel, moze vam byt vcelku sumafuk, kolko mate "zaloznych" autobusov, resp. kde na trati je nehoda. Podstatne je to, ze dnes uz je jasne, ze nebudete kupovat nic ine.
Ved koniec koncov, Salzburg sa snazi mat komplet elektricku MHD, alebo to je Solingen? Zda sa mi, ze Salzburg.
Ak by sa mala cela Zilina zatrolejovat, bolo by to dobre?
Mne sa zda, ze uz teraz je dost T liniek. Pri nahlom vypadku, havarii, alebo inej pohrome by sa museli T nahradit A. A oplati sa udrzivat v zalohe tolko A, ak by mala byt skoro cela ZA zatrolejovana? -mam na mysli Banovu, Bytcicu, Chlmec, rosinska cesta.... Kotra linka by ostala ako A?
ale keby nahodou, tak podla mna sa bude robit vedenie pre linku c.1 na Pietnu, ale co potom s 31-tkou?
ak by sa robil ten usek od Fatranskej ku VUVT pre linku c.2, tak by tam mohla vlastne premavat aj linka c.28, ta ktora ide po Halkovu. Teraz na zastavke VUVT nenastupuje vela ludi, je to tusim len take odkladisko pre autobusy, ktore my sa nezmestili na trolejbusove obratisko pri zast. Fatranska, ale ked niekedy postavia Vlcince 5, tak tam bude urcite viac ludi.
hm, no, je to velmi pekne napisane, ale pochybujem, ze vobec niekedy sa bude rozsirovat trolejbusove vedenie, nakolko uz nikde nie je dostatocny pocet spojov nato, aby sa oplatilo tam to trolejbusove vedenie zaviest. Ale je to napisane pekne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.