Zrejme v súvislosti so zlúčením škôl a následným zvýšením počtu žiakov v Bytčici došlo k výraznejšiemu posilneniu spojov L22 v rannej špičke. Odchody zo železničnej stanice dnes boli vykonané nasledovne:
7:23 - dva krátke autobusy
7:28 - krátky a dlhý
7:33 - dlhý
7:38 - krátky
Kĺbové boli Citelisy z KIA liniek, takže pokiaľ tieto posily zostanú, dá sa na nich asi očakávať výskyt žltých Solarisov.
#70 v ten deň ešte dojazdila svoje spoje, ale odvtedy sa na linkách neobjavuje. Okrem toho som dlhšie nestretol hybridy #152, #156, #158 a #159 a zrejme chýbajú aj ďalšie autobusy.
Dnes poobede išiel na spojoch, ktoré bežne vykonáva krátky autobus, klbák #115. O pár týždňov sa prechádza na školský CP, tak snáď bude dostatok vozidiel aj vodičov.
Dnes večer veľké problémy počas búrky, ako obvykle vypadli meniarne Priemyselná a Bajzova. Tá prvá na pol hodinu, druhá je stále bez prúdu. Jediná záloha vyšla na L6. Na tabuliach je avizované meškanie od 5 do 20 minút, ale realita je oveľa horšia.
Dnes ráno na L20 - #117. Okrem toho sa stále častejšie na pár ranných spojoch L27 a L26, ktoré vykonáva záloha, objavuje #115.
Žeby znova nedostatok krátkych autobusov?
Odstavený bol úsek, ktorý sa ťahá od križovatky Komenského s Veľkou okružnou okolo nemocnice až skoro po zastávku Vysokoškolákov. Dosť nepríjemné v rannej špičke. Stretnúť sme mohli dva(?) kĺbové autobusy (z toho jeden mimoriadne, aj to za cenu odrieknutia po jednom spoji na L27 a L26), dva trolejbusy na baterky (z toho jeden mimoriadne, a to na L6) a minimálne jeden krátky autobus (rovnako mimoriadne).
Jediná možná súvislá trasa pre trolejbusy bola Hájik - stanica - Košická - Vlčince.
#115 a #117 neskôr popoludní prešli na iné služby a dojazdili na linke 5. #117 sa potom ešte presunula na L50, kde bol včera len krátky autobus.
Čo som stretol jeden z mimoriadnych spojov na t-bus linke, tak bol veľmi slabo využitý. Možno aj preto, že odchod 23:15 bol dávno po skončení hudobného programu a kto chcel ísť MHD, použil linku 50, prípadne na Hájik ide v tom čase aj L27.
TB94
#301 = L67