K tomuto sa zrejme pristupuje rovnako, ako v Košiciach - ak je raz ku službe napísaný veľký autobus, bude tam aj keby motyky padali. Niečo ako operatívnosť je slovo krajne neznáme, ba až neslušné.
Meniť sa podľa všetkého nemenili, možno sa priebežne dobíjala. Domnievam sa však, že pri charaktere nočnej linky počas silvestra-nesilvestra by zvládla v pohode odjazdiť tie štyri páry spojov aj bez dobíjania.
V súčasnej situácii by som čakal, že sa budú cez voľné dni (Vianoce, Nový rok a teraz aj víkendy) vypravovať v maximálnej možnej miere krátke trolejbusy. Alebo je úspora nákladov v takomto prípade zanedbateľná?
A má niekto zdokumentované ako včera popoludní a večer na L50 ''testovali'' mašinku #301?
Druhý voz opačným smerom bol #28, potom v noci klasicky #25 (podľa smart.zilina.sk).
Minulý rok sa točili tri kĺbaky v polhodinovom intervale, ale jazdili takmer prázdne medzi VL-HA (medzi ŽS-VL neviem), takže sóla by sa zrejme už vtedy oplatili viac.
Dnes sú opäť problémy s trolejbusovou dopravou. Najprv po 7. hodine vypadli na 15 minút meniarne Bajzova a Priemyselná. Po 8. hodine sa výpadok meniarne Bajzova opakuje zas, zatiaľ je to 20 minút. Podľa všetkého ide o výpadky na strane dodávateľa (mimochodom, porovnajte si ceny EE pre DP v novej zmluve so stavom spred pár rokov, oči sa vám pretočia).
dpmz04_64