Ja osobne som počul niečo o tom ze by mali prísť nové klbaky tento rok .. neviem koľko je na tom pravdy ale určite viem že keď prídu nové tak staré klbaky pôjdu hneď ku plotu okrem jedného a to bude asi #115 ako historicky bus
Dnes zmena, 14:20 L35 #115 namiesto 116 (L25 #117), išli pekne za sebou, takže z druhého vozidla sa vystupovalo v meste do nahrnutého snehu, lebo máme neschopníkov dať do poriadku aspoň frekventované zastávky hoci už desiatky hodín nesnežilo, čaká sa kým sa to roztopí samo, čo bude problém lebo prídu silnejšie mrazy a to už s tou zmrznutou vodou nepohne nič.
Životnosť vozidiel 12 rokov už uplynula, len to vôbec na tých kĺbakoch nevidno (nič nečakané), koľko ešte asi požijú? Podľa mňa to na odpredaj či šrot ešte dllllho nevyzerá.
Mimochodom, kĺby sú vypravované len pre istotu, ale väčšinu dní by stačili aj sóla, i keď to by skoro každý nesedel, len teraz už to funguje inak ako v divokých 90ych keď sa šlo na doraz že sedeli len šťastlivci...
Na L5 je zopár spojov robený autobusmi napr. z jedného poradia linky 21 a 31. S #29 som videl vodiča z trolejbusu a #116 je pevne pridelená na KIU, a tá robí linku 35 13:20 z aut. nástupišťa a potom 14:20 z Mobisu, resp. 14:17 z Antolinu. A ešte pre zaujímavosť, dá sa vidieť ráno okolo 7mej aj na L27.
Dobrý deň priatelia, chcela by som Vás poprosiť o vyplnenie krátkeho anonymného dotazníka, ktorý je zameraný na zisťovanie požiadaviek cestujúcich (aj tých potencionálnych) na kvalitu poskytovaných služieb MHD v Žiline. Bude použitý len na študijné účely a jeho vyplnenie Vám zaberie cca 5 minút. ĎAKUJEM ZA OCHOTU A POMOC ! .......
Zda sa, ze odstavene vozidla sa dostali do premavky. Z tu spominanych nefunkcnych opat jazdia hybridy #156 resp. #157 a aj SORka #253, ktora bola odstavena teda hodne dlho. Zatial som stale nezachytil hybrid #151.
tak žilinská 89 - veterán medzi slovenskými mestskými Karosami B732 s pôvodným hranatým vzhľadom bez úpravy čiel nabieha už posledné kilometre.....už to má za pár.....
Tomáš16