Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ozaj, Juraj, mohol by si stručne popísať, ako sa s výpadkom vysporiadal DPMŽ? Ako rýchlo a v akom rozsahu sa podarilo zabezpečiť náhradnú dopravu?
Reply on: Juraj #931:
Trčal by si tam asi do tri štvrte na desať, keď bola obnovená dodávka energie na 22 kV vedení, ktoré zásobuje túto oblasť. Dodávka EE do samotnej meniarne bola obnovená asi o 40 min. neskôr. Príčinou výpadku bola závada na meracom zariadení v meniarni.
Reply on: Juraj #931:
Zaujímavé je to s tým výpadkom...

Zavolať samozrejme môžeš 🙂
Reply on: Vladimír #929:
Akurat som siel o 9.03 vojst do vytahu, ked cele Solinky ostali bez elektriky. Stastie, ze som uz nebol dnu, trcal by som tam doteraz. Musi to byt vacsia porucha na 22 kV alebo dokonca 110/400 kV u elektrarni, ked to cele tak nahle ostalo visiet. Samozrejme sa to tyka aj meniarne Bajzova.

Vlado, mozem ti teraz zavolat na mobil?
Reply on: Vladimír #929:
Tiež neviem,čo sa deje.Ráno,keď som vstal,zrazu počujem typický zvuk kĺbovej Karosy a tiež som bol prekvapený,čo za výluku dnes môže byťa tiež by ma zaujímalo,čo sa deje. ?
All: Veľmi zaujímavé. Práve mi volal 1018 a celý začudovaný mi oznamoval, že v Žiline (minimálne oblasť Vlčincov) vôbec nejazdí trolejbusová doprava. Trolejbusy sú údajne poodstavované pri okrajoch ciest - bez cestujúcich a BEZ VODIČA. Preto nenašiel ani jedného kompetentného človeka, ktorého by sa na dôvod výluky spýtal. Trolejbusy sú poodstavované doslova neorganizovane, akoby k prerušeniu dopravy došlo náhle - napr. stoja aj v stúpaniach a pod. Z tohto to pôsobí, že "výluka" je neplánovaná, veď okrem iného nikde vraj nie sú ani žiadne oznamy. Ale ak je neplánovaná, kde sú vodiči? Žeby sa odobrali do bus garáží prevziať autobusy? NAD je vraj zatiaľ takmer minimálna. Na zastávkach postávajú zástupy ľudí.

VIE NIEKTO, ČO SA DEJE?
Reply on: Jakub #927:

Vznikajú rôzne nepríjemné situácie a ako som spomínal kolegyňu z práce, tak tá mala tiež nepríjemnosť s revízorom a odvtedy si nosí so sebou doklad o nabití karty, pamätá si posledný zostatok z označovača, ktorý vopred oznamuje revízorovi pri kontrole a nosí si ešte náhradný lístok, ak by náhodou karta zlyhala. Vidieť ako hlboko sme klesli, ale bohužiaľ tento prípad je skutočnosť.
Reply on: Jozef #926:
Vsimol som si uz davnejsie pri kontaktnych kartach, ze niektore oznacovace sice pipnu, ale vizualne nic neukazu. To sa potom clovek boji, co ak pridu revizori, ci mi to odcitalo alebo nie... Rad by som vedel, ako casto sa kontroluju oznacovace, podla mna by nemalo vyjst vozidlo s nefungujucim oznacovacom, cestujuci potom zbytocne mina jazdy v snahe, aby sa ten oznacovac konecne "chytil".
Pred par rokmi sa stalo na l. 27, ze cestujuci si oznacil kartu, ale revizori tvrdili, ze nie, tak s nim klasicky spisali zaznam a odporucili mu to dat na presetrenie. Vysledok - revizori vraj mali slabo nabitu citacku...
Reply on: Jakub #917:

V tomto čase revízori používajú pri kontrole dva druhy „čítačiek“, jednu pri klasických kontaktných ČK a druhú pri bezkontaktových. Dnes som si dal na zastávke revízorke načítať bezkontaktovú ČK, bohužiaľ nič nenačítala, hoci by mala zistiť až tri posledné cesty za sebou. V trolejbuse pri kontrole ma už obišla. Budem musieť so sebou nosiť, ako moja kolegyňa z práce, jeden náhradný lístok a potvrdenku o nabití čipovej karty.
Som aj trochu sklamaný zo snímačov v dopravných prostriedkov. Od júla vlastním novú bezkontaktovú kartu a mám ťažkosti s novými snímacími zariadeniami (nielen ja) v dopravných prostriedkoch. Niekedy nepomáha priloženie karty spredu, zľava alebo sprava, ani krúživé pohyby. Neviem ako často ich v DP kontrolujú, ale predstavoval som si že budú bezporuchové oproti kontaktným. Pretláčať sa medzi cestujúcimi v kĺbovom trolejbuse od posledných dverí k ďalšiemu snímaču nie je príjemné (v tomto čase sú tam len dva snímače vo vozidle). A pritom môže človek očakávať, že revízorka ich medzitým zablokuje a začne kontrolovať cestovné lístky.
Reply on: Vladimír #924:
Vladimír , je to tam vsetko mozes to dat na imhd
Reply on: Tux #920:
Videl som to, ďakujem. Pekné. Potom, keď to bude kompletné, daj vedieť.
Reply on: Tux #920:
Linky vlavo maju akusi dost divnu adresu a preto mi nejdu... 😕
Reply on: mato #921:
Taká chvála sa dobre číta.
Reply on: Miro #919:
vdaka ti,je to zaujimava stranka
Vladimir - kukni www.tuxweb.wz.cz - su tam dake fotky meniarni - vsetko ostatne v kratkom cae doplnime a potom to mozes supnut na imhd
poradte mi prosim kde najdem fotku nasho isuzu
Reply on: Vladimír #916:
Podla vsetkeho to asi tak bude, napr. revizori si ju pri kontrole len priblizia k telu k miestu, kde maju tu svoju "masinku" ☺ bez toho, aby nieco vyberali.
Reply on: Jakub #915:
S bezkontaktnou ČK by dokonca nemal byť ani problém odrátať si jazdu pri označovači bez toho, aby ju užívateľ vybral z peňaženky.
Reply on: Jozef #914:
Tak to je super, konecne budem moct nosit cipovku v penazenke ako platobne karty a nebude sa mi valat niekde po vreckach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.