Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: URBINO #7907:
Aj ja si myslim, ze pre cestujuceho je lepsie renovovat 9 15Tr-iek nez zakupit 1 25Tr. A velmi by ma zaujimalo, ako sa s modernizaciou 15Tr popasuje Rosero, kedze ja osobne poznam len rekonstrukcie v DSZO, BBDS a A-T BUS Presov (ex dielne DPMP). Sak uvidime.
Zaujimalo by ma ako je to v DPMZ zo zimnymi pneu na vozy. Vymienaju sa alebo v pripade busov to nie je potrebne?
Reply on: URBINO #7907:
Ako fanúšik, ktorý ale nie je nútený MHD používať, by som skôr privítal tú 25Tr-ku. Z hľadiska cestujúceho by som zase privítal tie nové sedadlá v deviatich doterajších vozidlách.

Z hľadiska ekonomiky by sa mohol vyjadriť Juraj.
Vie niekto co sa dnes cca pred 13.00 stalo tej sestke pri policii co tam blokovala polovicu mesta (a tiez preco nemohli ist trolejbusy v protismere)?
podla mna,modernizaciu tr.klbakov vykona asi Rosero,206stka a 207micka /v najblizsich dnoch uz bude v premavke/ vypadaju celkom dobre,cena za 9klbakov by mala byt okolo 13mil.,tu sa natiska otazka,ci je lepsie,ze budeme mat takmer vsetky klbaky napr.s modernizovanym prednym celom,displejom,novymi sedadlami,alebo tu sumu radsej investovat do jedneho kusa tr.25tky.
z piatich zilinskych busov uz boli odstranene busboardy coly
Reply on: Jakub #7902:
.... požiadavky obyvateľov Závodia a Bánovej.... - tú Bánovú ešte pochopím ( posun posledného spoja, možno požiadavka na zmenu trasy L21... - to je teraz jedno ). Ale čo nechápem, je to, že Závodie má v MHD vymoženosti ako žiadna iná časť mesta a ešte budú mať nejaké ďalšie zvláštne požiadavky? To je snáď žart!!! Veď majú L6, 7, 16, 21, 26,27, 29 - tieto linky obsiahnu takmer celé mesto !!! Tak to je teda vitamín.... sorry
Reply on: Jakub #7902:
ja si myslim,ze by bolo dobre potiahnut 7cku na matice slovenskej a pridat par spojov.
Vysokoškoláci nám to spočítali
Nový život Turca, 22.3.2006
http://www.regionalnenoviny.sk/clanok.asp?cl=2642091

Som zvedavý, čo z toho vyjde.
Vyhlásenie Výboru č.5 poslancov MZ v Žiline k jednaniu s riaditeľom DPMŽ o zmenách v cestovnom poriadku po 21. 1. 2006


- Úvodné rokovanie k danej problematike iniciovali a organizovali poslanci MZ za Hájik dňa 27. 1. 2006. Výsledkom tohto rokovania bol prieskum potreby priameho dopravného prepojenia na trase Hájik – Vlčince v pracovných dňoch 27. 2. - 12. 3. 2006 prieskumnými autobusmi.


- Vyhodnotenie tohto prieskumu bolo na rokovaní poslancov za Hájik s riaditeľom DPMŽ za účasti ďalších občanov Hájika. V diskusii k vyhodnoteniu bola diskutovaná potreba priameho dopravného prepojenia žilinských sídlisk, požiadavky obyvateľov Bánovej a Závodia ako aj potreby zamestnancov ŽU pri cestovaní na Vlčince. Účastníci rokovania konštatovali, že čísla z prieskumu sa zásadne neodlišovali od doteraz zistených počtov cestujúcich na trase priamo z Hájika na Vlčince. Na základe tohto rokovania DPMŽ zváži možné varianty úprav vedenia liniek MHD s prihliadnutím na výsledky vykonaného prieskumu, ako aj uvažovaných počtov cestujúcich z Hájika na Vlčince a Veľký diel – ŽU. Návrhy možných riešení DPMŽ zváži v jednom variante:


1) linka MHD na trase Hájik - Závodie - Hliny - Solinky - Vlčince a späť, alebo 2) predĺženie existujúcej linky č. 6 na trase Carrefour – Fatranská, alebo 3) posilnenie školských spojov v rannej špičke na trase Hájik-Vlčince-Veľký diel a v odpoludňajšej špičke v opačnom smere, za predpokladu, že riaditelia škôl na Vlčincoch budú o tomto ochotní rokovať s riaditeľom DPMŽ. Súčasne sa počíta s využitím týchto spojov aj ostatnou cestujúcou verejnosťou.

(http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2006/zv_12/str_2.html#2/9)
Reply on: Miro #7899:
to by ich nekupili 15 ?
Keď sa bavíme o SAD Žilina, dnes som videl Karosu C734 s displejom ☺
Reply on: TeBeCe #7895:
Tak ma napadá, či to nebude s Midwaymi podobne ako s Isuzu v DPMŽ, tiež chvíľu jazdil v MHD a teraz už jazdí výlučne len komerčne
Reply on: URBINO #7897:
Asi preto, že do mestskej verzie sa zmestí viac cestujúcich ? okrem toho konkrétne SAD linky do Rosiny a Višňového používa veľa ľudí aj na dopravu v rámci mesta - z autobusovej stanice na Rosinky a späť a tu je vhodné, že má autobus viac dverí a ľudia rýchlejšie vystúpia. Mimochodom na týchto linkách doteraz často jazdili B732ky, čiže tiež mestské.
Reply on: TeBeCe #7895:
mas pravdu,zaciatkom marca prisli dokonca dve 952,obidve boli priradene do Ziliny na linky do Rosiny Visnoveho Turia.Podla sprav zo sad,aj v buducnosti sa bude pokracovat v nakupoch mestskej verzie,nakolko tento bus sa lepsie hodi do obci,ktore nie su az tak vzdialene od mesta ? napr.Teplicka
Juraj, čas pokročil a zaujímal by ma výsledok analýzy HA -VL Vašimi očami. Budú sa na základe jeho výsledkov vykonávať zmeny? Niekoľko zmien ste avizovali - zníženie ceny prestupných lístkov, zmeny CP na niektorých linkách... Odkedy?

Touto cestou sa chcem poďakovať dispečingu za včera zorganizovanú prácu počas nehody pri plavárni v popoludňajších hodinách, kde bola takmer expresne nasadená záloha na L14 ( tuším č.99 ).
Reply on: URBINO #7828:
asi ta sklamem, ale medzi tymi novymi je minimalne jedna B 952E ? jednu modru funglovku 954E som videl aj v KNM...ale uz som dlhsie nevidel Midway, zrejme doslo k prehodnoteniu ich nasadenia na linky...
Tu je vidieť tá pokladňa, v ktorej va elktričkách T2 na L1 v Bratislave tetuška predávala lístky:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_t2&no=9&id=27302aeef2f022f8f0f225

Vozidlá, kde si cestujúci sám odtrhol lístok z pokladničky pri vodičovi, boli označené veľkým S. Električky T2 mávali aj veľkú tabuľu za oknom s veľkým S a nápisom VOZIDLO BEZ SPRIEVODCU:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_t2&no=11&id=27302aeef1f022f0f1f225
Reply on: Jakub #7887:
Samozrejme, že som sa nepreukazoval, takých, čo to dodržovali, bola menšina ? ale spomínam si ešte na jednu zaujímavosť v súvislosti s týmto. Keď v BA zaviedli možnosť nastupovania predplatiteľov zadnými dverami, bolo to na prelome 60tych a 70tych rokov, keď jazdili takmer výhradne len dvojdverové RTOčka, tak na zastávkach bývali označené miesta, kde sa treba stavať a síce bielou šípkou k predným dverám a modrou šípkou k zadným dverám pre predplatiteľov. A ľudia sa pekne stavali do dvoch radov a autobus zastavil dverami presne pri tých šípkach ?
Reply on: Papyr #7888:
Ako to myslíš, vopred? Vozidlá s označením veľkým S boli tie, kde si cestujúci kupoval lístok vo vozidle, ale nie u sprievodcu (bola to samoobslužná pokladnička pri vodičovi). Keď to už bolo všade, tak to označenie postupne zmizlo (hovorím o BA, kde som vtedy býval). Keď sa zaviedol predaj CL mimo vozidla (známe lístky s deviatimi číslicami, ktoré sa dierkovali v mechanických označovačoch), tak sa už to veľké S nepoužívalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement