Reply on: Miro #7734:
Ja si naopak myslim, ze revizori by mali byt obleceni v "rovnosate" daneho dopravneho podniku a viditelni vzdy a vsade. Jednak sa tym buduje respekt, jednak image dopravneho podniku. Mali by chodit v trojiciach a vzbudzovat respekt (ako silou, tak aj spravanim). Vodic autobusu alebo trolejbusu je vzdy prvym, ktory zbada revizorov viditelne stojacich na zastavke, lebo sedi uplne vpredu, ma najlepsi vyhlad a neustale sleduje cestu a okolie. Po spozorovani revizorov viditelne stojacich na zastavke vodic zablokuje oznacovace, takze nikto si uz nebude moct oznacit listok ci pouzit cipovu kartu. Po zastaveni na zastavke sa kazdy z troch revizorov postavi pred "svoje" dvere a skontroluje vsetkych vystupujucich cestujucich. Nasledne nastupia do vozidla a uz pocas jazdy skontroluju zvysnych cestujucich. Nastupujuci cestujuci si samozrejme oznacia listok automaticky, kedze vidia revizorov vo vozdile. Jedina nevyhoda spociva v tom, ze vystup cestujucich sa moze niekedy poriadne predlzit. Je to ale velmi ucinne vo vsetkych ohladoch. Pouziva sa to napriklad v Holandsku. Pri pravidelnych kontrolach si cestujuci na to zvyknu a vystupovanie a kontrola prebiehaju plynule.
Juraj
Tak, ako nemozeme napisat, ze doktori /vsetci? a vzdy?/ beru uplatky, ze vodici autobusov /vsetci? a vzdy?/ nedodrzuju cest.poriadok, ze cigani /vsetci? a vzdy?/ klamu a kradnu, Hajicania sa potrebuju dostat ne Vlcince /vsetci? a vzdy?/, Banovcanom nie je umoznene prestupovanie medzi linkami /vsetkym? a vzdy?/, atd.....
To predsa nie je vobec pravda. Najvacsia cast jazdi cez spicku a tam predsa existuje moznost prestupu minimalne na 4 zastavkach medzi L21 a L7, po spiatocnej ceste zas L13/21 na Hurbanovej aj v sedle. Potom zas zalez9 na to, KDE na Hliny, lebo na spodnu cast sa da prestupit medzi L21 a L22. A daju sa v CP najst spoje, kde prestup medzi L21/7 a L21/22 sa da stihnut urcite za menej ako 30 minut. No a posledna vec. Ani zene s kocikom to urcite netrva od Tesca hore tych necelych 200m desat minut... Jedine ze by si dala v tom vycape na polceste pivo...
Treba teda najlepsie hovorit za seba a napisat, o kolkej, z ktorej zastavky a na ktoru sa chces dostat a ci tam chodis denne alebo raz za mesiac a tam hladat riesenie