Reply on: Jozef #6667:
Pre tých, ktorých zaujíma oblasť privádzača Žilina (Budatín) – Brodno, ešte krátky dodatok.
Táto severná časť mesta ešte nie je definitívne stavebne ukončená, lebo privádzač je teraz napojený na jestvujúcu štvorprúdovú komunikáciu asi 2 km dlhú okolo Brodna smerom do Čadce, CZ a PL. V budúcnosti, po vybudovaní diaľnice D3, sa terajšia štvorprúdová komunikácia okolo Brodna prebuduje na diaľnicu a spomínaný privádzač sa pred Brodnom pripojí mimoúrovňovo na diaľnicu. Navyše bude potrebné vybudovať novú komunikáciu zo Žiliny do Kysuckého Nového Mesta a pripojiť komunikačne mestskú časť Brodno na mesto, kde nám teraz premáva autobusová linka č. 22. Bude potrebné konečne dopravne a urbanisticky doriešiť túto severnú časť mesta. Všetko bude stavebne náročné, lebo v tomto priestore okrem diaľnice, preteká rieka Kysuca a prechádza medzinárodná železničná trať. Napojenie mestskej časti Brodno z centra je zaujímavo vyriešené, ale s realizáciou stavby si ešte pár rokov počkáme. Cestujúcim na L22 z Brodna to teraz neprekáža, lebo za pár minút sa pohodlne dostanú po štvorprúdovke do centra, skôr ako z niektorých sídlisk.
Jozef
Nemusíš kombinovať a splietať o nejakých úspechoch mesta. Uvedené byty stavia bratislavská Spoločnosť Kastor s.r.o a podnikateľ Badžgoň, spájaný s SDKÚ. To si si mohol prečítať aj v novinách. Mohol ísť stavať aj inde, ale rozhodol sa tu na Vlčincoch. Asi vedel prečo tu investuje, ja sa ho na to pýtať nepôjdem.
Píšem to preto, lebo kde sa stavajú byty, tam sú ľudia a potrebujú sa voziť. Všetci sa nebudú voziť len autami. Teda na záver aj pre LUK-a: Všetko so všetkým súvisí.