Reply on: zoZa #6590:
Nie ze PRVYCH sest, ale NIEKTORYCH sest. Vid tiez #4722 a #4738. Premenlivych pozicii je desat, konstantnych je sest. Ktore to budu a co na nich bude, si nastavuje podnik.V Presove casova tarifa funguje aj u jednorazovych listkov, a to cely podnik prosim pekne bezi na palubakoch SRG2000, nie SRG3000. Cize tvrdenie, ze pre casovu tarifu je nutne mat SRG3000 je loz. Nahrada jedneho typu draheho palubneho pocitaca inym typom draheho palubneho pocitaca je v tomto pripade zlodejina na tych, co tu MHD platia.
Re #6591 Kami: Pokrok? Vysmech ako dar.
Re #6594 PIT: ceny v celom ex-CS: #6549
PIT
Pre porovnanie:
v Prešove stojí mesačný CL 410 Sk, resp. štvrťročný 1060 Sk - http://www.imhd.sk/po/index.php?w=392b3433292c1f252e362f34332523ef2f262e29
a v Košiciach 390 Sk, resp. štvrťročný 1070 Sk - http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=3433292c34332523ef2b33ef2f262e29
čo sú neporovnateľne nižšie ceny, ako chce ponúkať DPMŽ. Pritom podľa mňa cena mesačného predplatného CL od 500 Sk vyššie je úplným žartom, nad ktorým možno len horko zaplakať.
Dopravní podnik hl. města Prahy ponúka mesačný predplatný CL po tohtoročnom zvýšení za 460 Kč a štvrťročný za 1260 Kč a to ešte ponúka pre cestujúceho výkony na neporovnateľne väčšie vzdialenosti, ako naše smiešne "veľké" mestá, ako Žilina, či Banská Bystrica. Je smutné, že po BB nastupuje túto cestu aj Žilina...