Reply on: Miro #6170:
Tou mukou som samozrejme chcel naznacit len tolko, ze su ludia, ktori sice maju nizsie cestovne na MHD (co tu vyvolava casto prudku alergicku pravicovu reakciu - vsetko im zrusit, hajzlom lenivym), ale zato maju vyssie naklady v inych, este dolezitejsich oblastiach zivota. A kto ma tieto naklady znasat? DP, ktory ich nesposobil? Zdravotna poistovna, ktora ich tiez nesposobila? Ten, kto ich sposobil, ergo Panboh? Ludska spolocnost je holt vyvinuta a usporiadana tak, ze vacsinou zo solidarity sa s takymito ludmi podelime - bud prostrednictvom statneho rozpoctu, alebo zdravotnej poistovne, alebo dopravneho podniku, alebo inak. Kazdopadne ide o to, ze sa zdravi rozdelia s chorymi (ak su tito NAOZAJ chori).A tu islo o to, ze Jozef vypisal cosi z akehosi diskusneho fora, kde si celiatici radia, co a ako. No nehnevajte sa na mna nikto, ale JA MAT CELIAKIU, TAK SI TIEZ OKAMZITE VYBAVUJEM ZTP. To je otrava a obmedzenie na cely zivot, a bodaj by to na nikoho z vas neprislo. Hlavne nie na Jozefa a dalsich, ktorym celiatici radiaci si navzajom ako vybavit ZTP lezia v zaludku.
Ale este stale mi nikto neodpovedal na inu, podstatnejsiu otazku: AKO JE MOZNE, ZE ZO VSETKYCH SLOVENSKYCH DOPRAVCOV IBA DPMZ ZAUJIMAJU DRZITELIA ZTP?
Preco to v Presove nikto nekontroluje, ZTP-ckari jazdia zadarmo (dokonca predstav si svete, bez evidencneho korunoveho listka!!!) a DP napriek tomu dobre prosperuje?
Preco ste v Ziline taki zaujati pocitanim kazdej hypotetickej koruny (zdoraznujem hypotetickej, to nie su realne peniaze)? Preco pre same pocitanie hypotetickych ziskov nevidite realny KRACH, do ktoreho sa pomaly, ale isto sunie vasa MHD? Preco tu marnite cas diskusiami o ZTP a nebavite sa radsej o tom, preco s vami necestuju zdravi a platiaci ludia?
Jozef
V minulosti sme tu diskutovali aj o preťaženej komunikácii na Závodskej ceste, ktorá je jedinou spojnicou západnej časti mesta s centrom. Pri budovaní Estakády a štvorprúdového okruhového systému, bola preťatá dôležitá ulica Martina Rázusa a nahradená len pešou lávkou. Dnes je už Závodská cesta preťažená a v budúcnosti pri budovaní sídliska Pod Hradiskom, by bola doprava už nezvládnuteľná. V tomto priestore máme aj jediný prístup trolejbusov z DP a na sídlisko Hájik. Primátor povedal, že sa pripravuje od budúceho roka premostenie Estakády na Ul. Martina Rázusa pri starom cintoríne, aby sa predišlo dopravnému kolapsu. Okrem iného v Územnom pláne Žiliny - urbanizmus a doprava sa s týmto premostením počíta. Cesta má pokračovať ďalej na Kvačalovu a v budúcnosti do Ovčiarska.
Na nasledujúcej stránke si pozrite plánovaný kruhový objazd na Komenského ulici:
http://www.ssim.sk/fandly/fand_sit.jpg
a na stránke mestskádoprava. sk je Územný plán Mesta Žiliny - urbanizmus a doprava s plánovanými diaľnicami D1, D3, privádzačmi a hlavnými komunikáciami mesta a okolia.
http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=302