Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5057:
Ty si ale exot. Z extremu do extremu. Samozrejme, ze nie. Ale nejde o tych 660 metrov, ktore vybehne l.c.1 navyse, ale o tych 6,6 km, ktore usetri 31-ke, aby sa od stanice trepala az hore. Noa a ludia budu stale zomierat, stary cintorin je uz preplneny, takze vacsina pojde uz hore a pozostali za nimi. Nebude to zo dna na den, ale vyplni sa tym lusockom aspon trochu to hluche miesto, kym sa zad nerozbehnu vacsie stavby ako do Bytcice apod. I ked mi je jasne, ze rovnakych 660 metrov od Remeselnickeho domu ku stadionom by bolo omnoho uzitocnejsich. Vsak ale este NIC nie je rozhodnute, prekvapenia mozu prist. (A bud taky dobry, tu na fore sa netitulujeme, tu sme okrem ambicioznych kandidatov na primatorov vsetci na jednej lodi.)
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5057:

Tebe tá Pietna nedá spávať. Myslím si, že som to vysverlil zrozumiteľne, že cintorín a krematórium v meste má osobitné postavenie a musí byť vhodne pripojené na MHD. V tomto prípade to Tvoje porovnávanie neobstojí.
opravdu nikto z vas nevie preco Tr201 po GO s CVR Kam do mesta uz 4-ty mesiac nepremava?dakujem
Reply on: Juraj #5052:
takze podla vasej teorie pan riaditel,po vybudovani trate na Pietnu bude tam trolejbusov ako maku.Ved aj tak drviva spojov bude koncit na Kvacalovej.ale ako hovorite,palubny pocitac nepusti.tak kolko ludi sa odvezie na Pietnu a kolko sa ich vezie linkami 2 a 28 na Rosinsku Urcite je to nepomer
Dnes ráno po 6 hod. som dvíhal ruku z chodníka vodičovi, že neprehofil výhybku, keď išiel na L3 a odbočoval z Obvodovej na Centrálnu na Solinkách. Vodič, zhodou okolností sa poznáme, po zastavení mi povedal, že výhybka je nefunkčná a ručne prehodil zberače na správnu stopu a pokračoval ďalej. Prehodenie trvalo veľmi krátko a ešte mi medzitým stihol povedať, že porucha je už nahlásená a ranná zmena ju príde odstrániť.
Reply on: Tomika #5049:
Na predajnych miestach DPMZ v Dome odborov, na Hlinkovom namesti a na Autobusovej stanici.
Reply on: Juraj #5047:

Myslím si, že je to jasné a zrozumiteľné. Vo svojom príspevku som poukázal, že pri Rajeckej železnici vznikajú náklady DPMŽ aj na prevádzku a údržbu automatov na výdaj cestovných lístkov. Túto problematiku netreba už ďalej rozoberať, lebo bola v predchádzajúcich príspevkoch dostatočne vysvetlená.
Reply on: Jozef #5040:
Len sa nesmieme priznat, ze mame nieco s MHD, aby sme nedostali po papuli...
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5033:
Ja by som podla tejto tvojej teorie nestaval na mnohych miestach cyklisticke chodniky, lebo viem, ze tade prejdu 1-2 cyklisti za den. A hla! Ked sa ten neperspektivny chodnik vybuduje, odrazu je tam s bicyklami rusno ako na Vaclavaku.
Reply on: 4444 #5032:
Ja ti ukazem jednoduchsiu matematiku - spocitaj si:
1/ Vsetky spoje (pre objektivnost najlepsie za rok) do alebo zo samostatnej obce alebo mestskej casti pocet obyvatelov casti mesta alebo samostatnej obce.
2/ Spocitaj si alebo vyber zo statistickej rocenky pocet obyvatelov tejto mestskej casti alebo samostatnej obce.

3/ Bod jedna vydel bodom dva.

Co dostanes? Jeden krasny tzv. Jurajov koeficient - pocet spojov pripadajucich na jedneho obyvatela za rok. A Toto cislo NEPUSTI ! Jasne ukaze, ze na 1 obyvatela (trebars danoveho poplatnika) pripadne na Hajiku, Vlcincoch a Solinkach za rok 8-10 spojov, na Banovu, Trnove Ci Chlmec 14-18 spojov - teda skoro 2x viac - a na niektore casti napriek Vladimirovej riedkej neintervalovej nemestskej MHD aj viac ako 20 spojov. No a potom si to podobne spocitaj na samostatne dediny ako Divina, Brezany, Kunerad a potom si este raz dobre precitaj, co si pred chvilou napisal...
Ahojte. Ja by som sa chcel spýtať kde sa dá kúpiť lístky na MHD ja to neviem pochádzam z malej dediny mám aj čipovú kartu ISIC kde sa to dá aktivovať. Chystám sa na ŽU do prvého ročníka.Ďakujem za odpovede.Moj E-mail: agocs@stonline.sk ? ?
Ahojte. Ja by som sa chcel spýtať kde sa dá kúpiť lístky na MHD ja to neviem pochádzam z malej dediny mám aj čipovú karty ISIC kde sa to dá aktivovať.Ďakujem za odpovede.Moj E-mail: agocs@stonline.sk ?
Reply on: Juraj #5044:
a preco nie? ....ved cestujuci by isto skor uvitali keby sa doviezli aspon na Zel. stanicu odkial by to mali len kusocek na vlak a autobus a tym padom aj lepsie spojenie s ostatnymi mestami a obcami. Pre vodica to nie je az take narocne tam zaist a keby siel po tej trase aku som navrhol, tak by na tom casovo bol vlastne aj rovnako.
Reply on: Jozef #5034:
A co sa ma, Jozef, maju pytat??? Co necitaju toto forum? Ci som to dost jasne nenapisal? Pri cipovej karte, kde ma kazdy svoj chlievik NETREBA NIC NIKOMU ROZPOCITAVAT. To co si do karty nabije DPMZ - ostava hned na predajnom mieste v DPMZ bez rozpocitavania! Co si nabije (v sucasnosti zatial do kariet ZU) dopravca SAD, zostava uz pri nabiti do haliera SAD bez rozpocitavania! Co sa nabije do chlievika Zeleznice, do haliera ostava zeleznici bez rozpocitavania! Listky v automatoch na Rajeckej zeleznici su evidovane len na Rajecku zeleznicu bez rozpocitavania! Dokonca aj kombinovane listky na zeleznicu a MHD maju pri vyberani z tlaciarne danovy a uctovny doklad, kolko korun je z toho listka Zeleznice a kolko DPMZ bez rozpocitavania! Je to take tazke pochopit, ze cipova karta so samostatnymi chlievikmi pre kazdeho dopravcu SA NEMUSI ROZPOCITAVAT !!!??? Uz fakt neviem, ako to jasnejsie napisat...
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5033:

O zbytočnej investícii predĺžením trolejbusovej trate Kvačalova - Pietna zostalo zatiaľ len pri Tvojich úvahách. O predĺžení L1 na Nový cintorín sa rozpráva už niekoľko rokov a uvedená stavba je zaradená výhľadovo medzi prioritné. V tomto prípade ide len o normálne pripojenie Nového cintorína na trolejbusovú sieť MHD. Nový cintorín a krematórium majú osobitné postavenie v každom meste a porovnávať spojenie s terajšou L31 nie je správne. Po predĺžení L1 na Pietnu, terajšia L31 stratí opodstatnenie a môže byť v budúcnosti zlúčená s L30. Nepredbiehajme však, to nechajme na rozhodnutie DP.
dnes som videl poobede L 4 iducu smerom na Vlcince a bola uplne plna, tak som si zaspominal na stare casy ? kedy byvali vozidla tak natrepane, ze sa to nedalo vydrzat. Uz dobre tri styri mesiace som nic take nevidel. Doteraz som jazdil skoro uplne prazdnymi spojmi , alebo poloprazdnymi. Vynimkou bol len jeden spoj na L 4, ktory bol v sedle dost plny tak, ze som musel aj stat:-)
Reply on: zoZa #5035:
Preco by tam zachadzala. Plati pravidlo, ze KAZDA linka v meste MUSI zachadzat k zeleznicnej stanici? A k nemocnici? A .......?
Reply on: Jozef #5039:
Ked sa nejblizsie stretneme, tak vam ukazem vystupy analyzy palubnych pocitacov, ze napodiv je l.c. 21 jedna z nejrovnomernejsie vytazena zo vsetkych liniek MHD. Raz za cas vidiet je sice tiez dobra vec, ale elektronika nepusti.
Reply on: 4444 #5032:
to, ze aj 75 minut nic nejde cez vikendy z Banovej je z mojho pohladu uplne v poriadku a je to aj pochopitejne, ze niekde, kde byva tak malo ludi ako v Banovej, tak nemozu jazdit spoje castejsie ako v okolitych dedinach s podobnym poctom ludi respektive zo sidlisk. Z mojho pohladu je na tom Hajik vlastne este horsie. Neviem kolko tam zije ludi, mozno aj 12.000 a cez vikendy nejde zo zel. stanice aj 45 minut nic a pritom kedze tam zije dajme tomu 4 krat viac ludi, tak by tam malo ist aj 4 krat viac spojov.
A to sa smie taketo nazory zdielat? 😃 Ale vdakujem Ti za podporu!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.