Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pete #4974:
kliknite nahttp://www.mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=186&image_id=4374 nechcem nikoho urazat ale takyto interier aky maju v Ostrave a podotykam,ze na vsetkych novych karosach v Ziline nebude asi nikdy
Viete stale rozmyslam,ako je mozne,ze niektore dopravne podniky dokonca si davaju sit na objednavku aj potahy na sedadla.V Prahe mate na sedadlach Karlov most v KE dom SV.Alzbety v BA emblem mesta a v ZA snad v buducnosti Farsky kostol
Reply on: Pizzo 15 Tr. #4973:
Lenze v KE nema palubny pocitac ani polovica vozidiel a v BA ani nepamataju, kedy kupili nejake nove vozidlo. A teraz si zvaz, co je lepsie...
Reply on: Papyr #4923:
z toho mi vychadza,ze sme asi najchudobnejsi dop.podnik.Ked KE BA dokazu montovat Buse aj na 10rocne karosy a elektricky,rozmyslam ci oni to maju zadarmo
Reply on: Juraj #4919:
Reagujem az teraz:po par tyzdnoch premavky niz.busu c.09 mal nefunkcny vnutorny transparent pre cestujucich.Nasledne bol zdemontovany a premaval bez neho.Pred par mesiacmi Tr239 mal taktiez nefunkcny vnutorny displej.Dlho premaval s nefunkcnym a este dlhsie bez neho.Teraz ma pokazeny transparent Tr233 vonkajsi a nazaver novy bus c11.Ten sice ma namontovane konzoly,z toho sa da usudit,ze transparent bol namontovany,ale skor,ako mal sluzit,sa pokazil. Takze uz stvrta lastovicka v priebehu neceleho roka.
Reply on: S499.1023 #4966:
ale je to fajn, pokial si nejakú čipovú kartu kúpim, tak abz mi platila u viacerých dopravcov... ale pravdou je, že na druhej strane je to často aj na úkor dopravcov...
Pekná myšlienka - 15m trolejbusy a hustejší interval. Ešte lepšie by potom boli 12metrové a ešte hustejší interval ☺ ale mám pocit, že najväčší problém a najdrahší sú šoféri (ľudská práca) a preto najekonomickejšie sú zrejme predsa len kapacitnejšie vozidlá a dlhší interval - ale to by mal vysvetliť skôr Juraj ?
Reply on: Papyr #4967:
Ten, o ktorom hovoril Juraj, je tu: http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=299
S499.1023: ...a zabudol si dodať, že podľa viacerých taríf... Už som podobnú myšlienku mal na jazyku, ale radšej som sa zdržal, lebo zase nás niekto označí za protižilinský živel...

Papyr: jo jo... Odporúčam štúdiu prejazdu 15Tr-ky otočkou pred Tescom v BB...
Reply on: Miro #4956:
Kde prejde 14Tr, prejde aj 15Tr. Neveril by si, ake je to ohybne vozidlo. Nenasiel som sice tu fotku kruhaca, o ktorej sa bavite, ale mozno si bol v Presove na otocke Sirpo alebo Sibirska, kde su take stiesnene pomery, ze az. A furt to nejako vytocia 🙂
Ja nechcem,aby to zase vyznelo nejako agresivne alebo urazlivo,ale naozaj som rad,ze praha nie je zilina,ze tu fungujuca integrovana doprava moze byt aj s 0 kb papierovymi kuponmi,ze tu zlocinny ropid nerozkrada trzby ubohych dopravcov a ze tu nie su spory o sektor 9,75 na kupone.integracia naozaj nie je o tom,jazdit na jednu cipovu kartu s viacerymi dopravcami.
Jednoznacne treba posilnit linku 5- 15 v rannej špičke cez školsky rok- teda hlavne 5. Chodia nenormalne plné aj s 2 už z Fatranskej!!! ? ? ?
Reply on: kubik #4962:
Och kubiku, kubiku... To snad ani sam nemozes verit tomu ze sa to 18m 25tr vmesti o 30 ludi menej ako do 18m Solarisu. Never vsetkemu co precitas na strankach vyrobcov... Realna obsaditelnost je priblizne rovnaka. A uz vobec nieje pravda ze do 15m Solarisu sa vojde viac ludi ako do 18m 25Tr. Predpokladam ze si kvoli tvojmu veku si v skole fyziku este nemal, no ked sa ju raz budes ucit tak mozno zistis, ze fyzikalne zakony nepustia a ze do mensieho objemu sa viac ludi nevmesti...

Ono vies, obsaditelnost moze ratat kazdy vyrobca inak. Niekde podla zatazenai na napravu, niekde podla osob na m2 a navyse aj normy mozu byt rozdielne...
Solaris Trollino 15AC-36 az 40 na sedenie,119-128 na statie-bohate staci na 3ku a asi aj na 6,16,7,17.
pre porovnanie-kapacita-25Tr-40 na sedenie,110 na statie
Trollino 18AC-38 az 45 na sedenie,131-137 na statie-riadny rozdiel
Najlepsie rozdelenie/podla mna/-1,5,8,15 -klasika 12m 3-bohate staci 15m
4-urcite jedine 18m
6,16,7,17-18m,15m-pri zhustenych intervaloch bez problemov stacia,mozno aj bez nich,mozno okrem casu oklo 14:00-ale teoreticky,keby to bolo tak zle,mohla by ist posila.
Reply on: zoZa #4957:
Hej,niektori to len tak prefrcia,ze im klb vyleti do vzduchu.Ale isiel som s 242 tade a pekne sa vytocil.
zoZa:Ano,to je pravda.Cestujuci ubudaju.Nad tym 15m trolikom uz davnejsie uvazujem,zerie predsa menej elektriky ako 18-ka a myslim si,ze by bol dobrou variantou za poloprazdne 18-ky na 3-kach,pripadne na 6-kach,aj ked Pizzo ma pravdu,ze cez obed su tie 6-ky na prasknutie.Ale tie 3-ky,tam by bol suci.
Reply on: kubik #4952:
osobne si myslim, ze by vyhovoval na vsetky, keby nie, tak by jazdili o nieco castejsie tie 15m, pripadne keby bol niekde napor ludi, tak sem tam ako nejaky posilovy spoj a pod.. . Akosi cim dalej, tym je podla mna menej cestujucich.., takze uz casy kedy sa objavili klbaky aj na L 5, alebo dokonca cez videndy aj L1 su uz davno za nami.
Reply on: Miro #4956:
asi tak ako vytaca cez kruhak pred plavarnou.., vzdy zadkom vyjde na obruvnik.., niekedy aj predkom.. . Len raz za celu existenciu tej kruhovej krizovatky si pametam, ze to vodic klboveho vozidla pekne zvladol..t.z. ze nevysiel na ziaden obruvnik. A tam je to horsie este o tom, ze su dve take krizovatky pri sebe a medzi tym zastavka.., takze to vyzera akoby dany vodic siel jazdou svalomom... A chudaci cestujuci co nemaju taku silu sa pevne drzat.. . Ale inac esteticky je to pekne
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.