Nedávno sme sa tu rozprávali o kruhových križovatkách na Ul. Vysokoškolákov. Pre tých, ktorí nepoznajú uvedené križovatky, na nasledujúcej stránke sú zobrazené všetky tri križovatky a jedna fotografia malého kruhového objazdu pri plavárni so zastávkou "Vysokoškolákov". http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=299
V skutočnosti v žilinskom systéme ako ho popísal Juraj, ti tá čipovka bude platiť u viacerých dopravcov len v tom zmysle, že bude použité jedno médium, na ktorom budeš mať dáta viacerých dopravcov, ktoré však budú úplne samostatné. Takže, ak budeš chcieť na túto kartu cestovať s SAD, s DPMŽ a na rajeckej Anči, budeš si musieť na každý z týchto prostriedkov zvlášť kúpiť jazdy, ktoré ti nebudú platiť u iného dopravcu. Ak vyčerpáš napr. jazdy DPMŽ, nebudeš môcť namiesto nich použiť jazdy kúpené u iného dopravcu. Takže jediná výhoda pre teba bude (vlastne to už tak funguje!) v tom, že nemusíš kupovať niekoľko kariet. Je to ako keby si mal papierové cestovné lístky rôznych dopravcov vložené v jednom vrecku ?
Viete stale rozmyslam,ako je mozne,ze niektore dopravne podniky dokonca si davaju sit na objednavku aj potahy na sedadla.V Prahe mate na sedadlach Karlov most v KE dom SV.Alzbety v BA emblem mesta a v ZA snad v buducnosti Farsky kostol
z toho mi vychadza,ze sme asi najchudobnejsi dop.podnik.Ked KE BA dokazu montovat Buse aj na 10rocne karosy a elektricky,rozmyslam ci oni to maju zadarmo
Reagujem az teraz:po par tyzdnoch premavky niz.busu c.09 mal nefunkcny vnutorny transparent pre cestujucich.Nasledne bol zdemontovany a premaval bez neho.Pred par mesiacmi Tr239 mal taktiez nefunkcny vnutorny displej.Dlho premaval s nefunkcnym a este dlhsie bez neho.Teraz ma pokazeny transparent Tr233 vonkajsi a nazaver novy bus c11.Ten sice ma namontovane konzoly,z toho sa da usudit,ze transparent bol namontovany,ale skor,ako mal sluzit,sa pokazil. Takze uz stvrta lastovicka v priebehu neceleho roka.
ale je to fajn, pokial si nejakú čipovú kartu kúpim, tak abz mi platila u viacerých dopravcov... ale pravdou je, že na druhej strane je to často aj na úkor dopravcov...
Pekná myšlienka - 15m trolejbusy a hustejší interval. Ešte lepšie by potom boli 12metrové a ešte hustejší interval ☺ ale mám pocit, že najväčší problém a najdrahší sú šoféri (ľudská práca) a preto najekonomickejšie sú zrejme predsa len kapacitnejšie vozidlá a dlhší interval - ale to by mal vysvetliť skôr Juraj ?
S499.1023: ...a zabudol si dodať, že podľa viacerých taríf... Už som podobnú myšlienku mal na jazyku, ale radšej som sa zdržal, lebo zase nás niekto označí za protižilinský živel...
Papyr: jo jo... Odporúčam štúdiu prejazdu 15Tr-ky otočkou pred Tescom v BB...
Kde prejde 14Tr, prejde aj 15Tr. Neveril by si, ake je to ohybne vozidlo. Nenasiel som sice tu fotku kruhaca, o ktorej sa bavite, ale mozno si bol v Presove na otocke Sirpo alebo Sibirska, kde su take stiesnene pomery, ze az. A furt to nejako vytocia
Ja nechcem,aby to zase vyznelo nejako agresivne alebo urazlivo,ale naozaj som rad,ze praha nie je zilina,ze tu fungujuca integrovana doprava moze byt aj s 0 kb papierovymi kuponmi,ze tu zlocinny ropid nerozkrada trzby ubohych dopravcov a ze tu nie su spory o sektor 9,75 na kupone.integracia naozaj nie je o tom,jazdit na jednu cipovu kartu s viacerymi dopravcami.
Miro