Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #4915:
prvý sektor - ten EMtest používa už roky [od r.1996, kedy začal používať bezkontaktné čipové karty, o ktorých RG nesníval]. A rovnako je to vecou dohody dopravcov a az nasledne dodavatelov technologii [aj ked sam viem, ako je niekdy s RG tazka dohoda].
Reply on: Jozef #4927:
Prečo už dávno nebola L26 alebo L28 presmerovaná cez Závodskú, Škultétyho resp. Pri Rajčianke, novovyasfaltovanú Kamennú (poza Slovpap)? Bolo by to podstatne rýchlejšie než stáť v kolóne pred križovatkou pri Váhostave. Ozaj, ráta cestovný poriadok s nwjakým priemerným čakaním v kolóne, alebo je vyrátaný pre prípad, že tam kolóna nie je?
(Toto je vlastne otázka pre Juraja ☺ )
Este doplnim ten bus s EM-testam- ZA-961CH Novoplan C12
Reply on: Juraj #4926:

Radi sa na to pozrieme a myslím si že aj žilinská verejnosť. Doteraz sa o tejto križovatke nikde nepísalo a keď to bude aj so schémou, bude to ešte lepšie. Všetci vieme aká je tam katastrofálna situácia, hlavne popoludní, keď autobusy L26 a L28 sa nemôžu dostať z Kamennej na Rajeckú. Ja som raz sedel v autobuse a stáli sme v kolóne niekde pri Kinekuse. Keď sa práce rozbehnú naplno budú sa musieť presmerovať niektoré autobusové linky, ale o tom sme tu už v minulosti písali.
Reply on: Jozef #4924:
Dnes som spracoval a zaniesol do Vecernika schemu novej krizovatky pri Vahostave. Je vo farbe a vyjde v utorok s kratkym clankom na farebnej 2.strane.
Reply on: Jozef #4924:
Ja som ich praveze nedavno videl aj v rannej spicke (dokonca davno som ich uz videl aj na prvom rannom spoji).
Počas dňa často stretávame vo vozidlách revízorov cestovných lístkov. V ranných spojoch ich však vôbec nevidíme. Toto si určte všimli aj nepoctiví cestujúci, a preto by bolo dobré trošku prekontrolovať aj ranné spoje.
Reply on: Pizzo 15 Tr. #4920:
A tiez je BUSE asi 5x drahsie od RG Mielec. Mne sa tiez paci BUSE viac, ale uznavam, ze nie je 5x lepsie od Mielca. Cize cost effectiveness.
Reply on: Juraj #4912:

Aby som správne rozumel, teraz ide o stavbu Kvačalova, DP - Pietna, Krematórium a realizácia by mohla byť v toku 2006?
Bude nasledovať aj stavba Závodie - Bánová a ak áno, tak asi v ktorom roku alebo je ešte predčasne o nej hovoriť?
Reply on: Pizzo 15 Tr. #4920:
Coby nie, aj 6-riadkove. Kolkoriadkove si firma kupi, take ma. Nam stacia jednoriadkove.
Ale ved samozrejme.Nejde mi o ziadnu kritiku,ale musite pan riaditel uznat,ze nieco je akotak,nieco je dobre nieco lepsie a nieco najlepsie.Ved vsetky velke mesta v Cesku aj Praha a u nas BA a KE si vybrali BUSE.Je to len pohlad mna laika.Ani polske nie su zle,ale skoda ze niesu dvojriadkove.
Reply on: Pizzo 15 Tr. #4918:
Jedna lastovicka jar nerobi...
Tr233 ma nefunkcny predny transparent,uz ho ma aj zdemontovany SAD Zilina tiez namontoval predny transparent na bus od fy EMtest na spoj ZA-KNM.Dnes bol vsak nefunkcny,bus premava s klasickou tabulou Veru RaGMielec z polska a zilinskyEM test sa maju este co ucit od ceskeho BUSE
Reply on: Miro #4909:
Neviem, s bicyklom chodim len na vodne dielo.
Reply on: marek #4906:
Nie "by bola" ale vyuziva sa uz v praxi podla tretieho sposobu.
Reply on: VLK #4905:
A to este nepisem o tazkostiach pri ziskavani pristupovych klucov do konkurencnej karty konkurencneho dodavatela. Nakoniez sme ich dostali, lebo sme zistili, ze ZU si kupila cely system vratane pristupovych klucov a tak sme tieto nakoniec dostali od ZU. Ale to zas znamenalo to oneskorenie spustenia z povodne 1.12.2004 na 1.2.2005. Za to fakt DPMZ nemohol, ale zas sme to "vyzrali" my. I ked nevinne. Ale na integrovanom systeme nam velmi zalezi.
Reply on: VLK #4905:
Nakoniec, aby zachranilo moznost vytvorenia integrovaneho systemu, sa rozhodlo k mimoriadnemu ustupku DPMZ. Rozhodlo sa "vycuvat" z dlhorocne pozivaneho prveho sektoru. Na vlastne naklady zaplatilo softver na tzv. prechodne obdobie, kedy palubne pocitace a oznacovace rozoznavaju zaroven prvy sektor na vlastnych kartach a zaroven druhy sektor na kartach ZU a SAD. Prakticky oznacenie spociva v tom, ze oznacovac odratava jazdy z normalneho prveho sektoru DPMZ a ked sa oznaci karta ina (predtym ju automaticky odpipal ako necitatelnu, napriklad bankomatovu alebo telefonnu), oznacovac sa pokusi hladat jazdy na sektore druhom. Ak najde, oznaci. Subezne s tymto ustretovym krokom vsak vznikol inak neriesitelny technicky problem, ze tzv. cudziu kartu (aby oznacovac na nej mohol hladat funkcny druhy sektor) je nutne najprv zaradit do systemu na predajnom mieste DPMZ. Co u niektorych studentoch vzbudzuje pocit buzeracie, ale je to iba dosledok toho, ze DPMZ chcel integr. system zachranit a ako prvy v regione pokusne a potom naostro spustit. To sa ale niekomu velmi tazko vysvetluje.
Reply on: VLK #4905:
System kazdeho uzivatela vie pracovat v principe s jednym hociktorym sektorom. V normalnej spolocnosti by mal platit zakon slusnosti, ze ked v regione uz jene prvy operator je a ma automaticky v uzivani prvy sektor, tak druhy operator by si pre seba mal vyhradit sektor druhy, treti operator treti atd., aby sa v buducnosti mohla urobit integracia. No ked konkurencny operator prisiel 6 rokov za DPMZ aj do Ziliny, obsadil si zas sektor prvy. Bud preto, zby ziskal monopol a zlikvidoval konkurenciu, alebo aby zabranil integrovanemu systemu.
Reply on: 4444 #4908:
Pred 2 tyzdnami geodet dokoncil merania trasy a digitalny material bol odoslany projektantom trakcneho vedenia. Urcite budu tento rok hotove projekty, ale s vystavbou v r 2005 sa este nepocita.
Plynove autobusy? Dakijeme, neprosime. Preco? To je na dlhsiu debatu.
MHD je ako smrť nikdy nevieš kedy príde.



☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.