Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #4823:
Dnes 5.8. mi prisiel od teba zasa email s rovnakou otazkou. Nie, nie je to Ing. Anna, ktora ma na starosti grafikony.
Reply on: Papyr #4832:
A "TO" je argument, na ktory podla zakona vobec nemozem brat ohlad! Nemozem pri verejnom vyberovom konani napist, ze chcem autobus, ktoreho meno sa zacina na K a konci na A, alebo ze 100 bodov ma naviac dodavatel, ktory ma u nas autorizovany servis... Mozem napist cenu, dlzku autobusu, pocet sedadiel a miest na statie, vykon motora, dodacie lehoty nahradnych dielov, dlzka splatnosti faktur, referencie / pocet miest - porovnatelnych, asi nie New York alebo Shanghai - kde a ako dlho jazdia/ atd. A KLUDNE a REALNE to moze vyhrat iny vyrobca ako Karosa, ci sa mi to bude pacit alebo nie a musim vysledok sutaze respektovat.
Reply on: Juraj #4831:
A este - ked uz mam byt ako Presovcan maximalne uprimny - to, co sa ste vobec nepotrebovali naucit, pretoze ste to mali lepsie a co by sa samotny Presov mohol ihned a z fleku ucit od vas, bol vas system AVTD v jeho povodnej verzii pred zavedenim kreditovej tarify a liniek 7, 15, 16, 17.
Reply on: Papyr #4832:
"pausal alebo kredit", chcel som napisat. To je tak, ked clovek vstava pred siestou. To by sa nemalo 🙂
Reply on: Juraj #4830:
Konecne! TO je argument, ktory som chcel pocut! Mame v podniku autorizovany servis Karosy, tak sa budeme snazit kupovat trolejbus od Karosy! To je relevantny a pochopitelny argument. Keby ste zacal tym, a nie uplne scestnym porovnanim overenosti a odskusanosti vozu, ani by som necekol.

Re #4831 Juraj: ak by som si mal (ja osobne) z presovskeho DP vziat priklad a mohol by som si vybrat len jednu vec, z ktorej si vezmem priklad, bola by to tarifa. Ostatne je menej podstatne. Ale aj tak nepovazujem presovsky (=bratislavsky, prazsky, brnensky, ostravsky) system za najdokonalejsi tarifny system. Najdokonalejsi tarifny system ma podla mojho nazoru mesto Plzen. Pre nahodnych cestujucich je k dispozicii jednorazovy neprestupny a denny prestupny listok, ale pravidelni pouzivatelia (ktori maju kartu) maju obrovsku paletu moznosti. Bud si kartu predplatia ako predplatny casovy listok, a v tom pripade maju moznost vybrat si lubovolny pocet po sebe iducich dni od 1 do 300 (nie len mesiac, stvrtrok a rok, ako je obvykle inde), alebo -- ak nechcu kupovat casove predplatne a radsej si zaplatia za jednorazove jazdy - si z tejto prednabitej karty mozu priamo vo vozidle na oznacovaci navolit a kupit listok, ktory opravnuje k jazde po dobu 15min, 30min, 60min, 180min a podobne. Cize tarif ALEBO pausal, podla toho, kto co potrebuje.
Reply on: Papyr #4826:
A este: Ten DP na druhej strane Tatier vobec nie je neoblubeny, len niektori diskutujuci, ktori sa nam snazia jemne nanutit vsetky tamojsie maniere.. Este pred vznikom DP ZA sme tam chodili na rady a velmi vela sme sa tam naucili. To plati aj teraz, ale zas to neznamena, ze musime odtial okopirovat UPLNE vsetko. Za 12 rokov vlastnej prevadzky sme sa nieco uz naucili hadam aj my...
Reply on: Papyr #4826:
DP Zilina je jeden z troch najvacsich autorizovanych servisov Karosa-Irisbus, tak u nas to s tymi nahradnymi dielmi zle nie je.
Juraj,
mozes teda tvojimi ocami pre nas laikov porovnat Karosu City Bus a k nej najviac hodiaci sa SOLARIS Urbino?

A potom to iste SOLARIS Trolino a novy Karosacky trolejbus 24Tr?
Dnes popoludní som sa previezol motorovým vláčikom na novú zastávku Žilina-Solinky. Cestujúci novú zastávku využívajú, z vlaku vystúpilo asi 15 cestujúcich a ďalší do vlaku nastúpili. Vo vlaku cítiť prítomnosť DPMŽ či už namontovanými displejmi, vyhlasovaním zastávok, ale aj označovačmi cestovných lístkov z automatov DPMŽ.
Reply on: Juraj #4824:
Spotrebu pri dlhodobejsej prevadzke Vam asi tiez radsej poskytnu u modelu, ktory jazdi od roku 2002, nez u niecoho, co je rok stare. Poruchovost asi tiez bude statisticky lepsie vyjadrena, ak mam znacne vacsi skumany subor, ktory naviac existuje dlhsiu dobu, nie?
Reply on: Juraj #4824:
A mimochodom, podla sprav, ktore presakuju z toho neoblubeneho DP na druhej strane Tatier, tak prave Karosa je ohladne dodavania servisu a ND ta lenivejsia. A to nemyslim PO zarucnej dobe, ale uz V zarucnej dobe.
Reply on: Juraj #4824:
No a? Pre Vas ako cloveka s pripadnym potencialom vyberat druh vozidla, ktory si chce vyskusat voz z pohladu firmy, je k dispozicii DPO, kde sa to da pozorovat priamo za prevadzky. Ved ked ma pamat nemyli, vlakom je to zo Ziliny do Ostravy 107 km a do Bratislavy 205 km, tak tam si mozete zabehnut sa povozit - a mate to o polovicu blizsie 🙂 Alebo tam ide o tu podmienku "na Slovensku"?
Reply on: Papyr #4821:
Zas mas len pohlad cestujuceho. Je samozrejme, ze uz sa napr. s Tr24 jazdilo 3 hodiny po Blave, sam som tam dokonca bol. Ale odvezies sa - a vyhlasis: je to dobry voz, stoji sice kus 350 000 eur, ale ideme kupovat 3 kusy... Odskusat autobus alebo trolejbus z pohladu FIRMY, nie cestujuceho, nie je o jazdnych vlastnostiach, peknom interieri a pohodlnych sedackach. Je to o spotrebe pri dlhsietrvajucej prevadzke, je to dodacich dobach nahradnych dielov nie pocas zarucnej doby /kedy sa samozrejme kazdy vyrobca este snazi, lebo zaruka sa predlzuje na jeho ukor/, je to o poruchovosti zostav a podzostav atd atd. Ale to cestujuceho urcite a teba mozno ani nezaujima.
Reply on: Vlado #4822:
Ta emailova adreda je spravna, ale je na PC u sekretarky. Uz to dnes dostala aj vybavila. Hlasi to Ing. Anna, ale nie ta, na ktoru myslis.
a aky mas mail? lebo ja som to poslal na dpmz at dpmz dot sk
Reply on: Juraj #4778:
No ja z vas padam na zadok a otvaram neveriacky hubu. Takze Solaris nie, lebo na Slovensku nejazdi a nechcete byt prvi, kto ho odskusa. A kde na Slovensku jazdi 24Tr? S tym by ste neboli uplne prvi? Keby ste argumentoval napriklad unifikaciou, alebo sympatiami k znacke, alebo hoci aj tym, ze Karosa vam ponukla vsimne, COKOLVEK by bol lepsi argument ako toto - ze nechcete byt prvi a ze to na Slovensku este nikde nejazdi. Ved to plati rovnako pre Trollino ako pre 24Tr. Neurazte sa zase, ale na cloveka, ktory prisedi pri statniciach na PEDAS, sa taka argumentacia fakt nehodi.

Alebo skusobne jazdy 24Tr bez cestujucich v Bratislave povazujete za odskusanie typu a jazdenie na Slovensku?
Reply on: Vlado #4819:
Mozem. Ale musis mi ho najprv poslat, lebo zatial som ziaden nedostal.
Juraj, mozes mi odpisat prosim ta na mail? Dik.
Tr 201 s CVR Kam do mesta uz 3ti mesiac nepremava a stoji v depe neviete co je snim ved bol po GO
Reply on: Vladimír #4815:
U reklam na vozidlach je odstranenie zahrnute v cene reklamy. S krachom garazovych firiem by clovek ratal, ale ze takto skonci taky kolos veru nikoho nenapadlo. A ak, ze novy nastupca prvu vec, co urobi, si pojde zastavku "prepisat" na seba. Idea dava asi kopu penazi do mnozstva bilboardov a reklam v casopisoch, ale toto jej ocividne nevadi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.