Vypadok trval priblizne od 14.58 do 15.15, zrejme nejaky vypadok v meniarni Velka okruzna, akurat sme zastali s trolejbusom 229 na linke 6 tesne pred nou. Asi 10 minut od vypadku prisla tolejova vezka, vystupili servisaci a za par minut uz vsetko islo.
Bezpecnost ohrozujuci zlozvyk - telefonovanie za volantom - sa objavuje aj v DPMZ. Dnes prechadzal cez krizovatku Kvacalova - Priemyselna trolejbus L1 a vodic za jazdy veselo telefonoval.
Neviem, čo konkrétne myslíš. Ja som zaregistroval krátko po 15tej výpadol trolejbusu na L17 (voz 241), ktorý bol neskôr ťahaný Tatrovkou do vozovne. Nahradila ho B932 #40. Zrejme zdržiaval dopravu niekde v centre (ťahaný bol zo smeru od Hurbanovej), lebo s minútovým odstupom šli dva spoje L3. Taktiež som si všimol asi minútový výpadok prúdu na Hálkovej a divný sa mi zdal aj výjadz trolejbusu na linku 3 o 15:20.
Len tak pre zaujímavosť, včera #11 na L27 a #12 na L29.
Asi som uz pisal o problemoch cestovania pocas vikendov, hlavne na Vlcincoch a Hajiku, a napadlo ma niekolko takych veci, ako by sa to mohlo vylepsit.... jednou z nich je posunutie odchodov L4 z Vlciniec o 15 minut, aby nevznikali pol hodinove prazne miesta v intervaloch. Cize medzi XX:00 - XX:05 by odchadzala z konecnej na Vlcincoch L6, potom nejakych XX:15 L4, XX:23 L7, XX:45 L4, a este medzi tym ta L1 ......
Druha moznost a asi aj lepsia je presunutie L1 z casu XX:15 na XX:45 a tretia mozno najlepsia by bola dalsia L6 , ktora by jazdila medzi XX:42 - XX.45, myslim si totiz, ze L6 je pre Vlcince najuzitocnejsia linka a pravdepodobne aj pre Hajik.., pretoze na Vlcincoch berie ludi z 5-tich zastavok (L1 len z troch a L4 zo styroch, takze zo zastavky Postovej ide na zel.stanicu spoj len raz za hodinu), prechadza cez "atraktivnejsiu zonu", to jest obchodne domy, plavaren , nemocnica a pod.. ide cez centrum a takisto na Hajik, kde by bola isto vyuzivana obyvatelmi Hajika..a bol by pridany vlastne treti uzitocny spoj iduci ku zel.stanici a do centra z Hajika... Tu dalsiu L6 by bolo mozne ziskat zrusenim L1 a to iste vozidlo by mohlo jazdit teda ako L6, ale s odchodom o pol hodinku neskor cize o XX.45
Teraz Minist.prace a soc.veci vymyslelo novelizaciu zakona o prepocte novych dochodkov a kto chce mat este ten vacsi, musi este stihat termin. Tak nam par starsich dalo zo dna na den ziadost o predcasny dochodok.
Na Ul. 1.mája prebieha rekoštrukcia komunikácie počas plnej prevádzky. Komunikácia je značne preťažená a terajšie práce môžu zvýšiť meškanie MHD. V tomto čase je už asfaltový povrch vyfrézovaný a po celej dĺžke sa ukladajú nové obrubníky. Dúfajme, že práce budú ukončené čo najskôr.
Pri Meniarni na Bajzovej ulici je prekládka 22 kV káblov, napájacích a ovládacích káblov ukončená. Prekládka káblov bola vykonávaná v súvislosti s výstavbou Domu nábytku.
Na Solinkách sú robené výkopy pri niektorých trakčných stožiaroch a odokrývané káble. Chcel by dom vedieť z akého dôvodu sú na kábloch robené spojky, prípadne prečo sú tam robené tie výkopy a čo sa tam vlastne s tými káblami robí.
Hmmm... prečítal som si ten popis ešte raz. Chyba je skutočne na mojej strane. Vyznieva to tak, akoby pred CVR mestský náter nemal, čo samozrejme nie je pravda. Opravím...
V novych fotkach z 18.06.05 je spomenute, ze trolejbus #218 dostal novy mestsky nater po skonceni CVR LIVE!. Pokial ma ale pamaet a oci neklamu, CVR nebola striekana, ale len lepena a ten "novy nater" bol naneseny este nejaky cas pred lepenim CVR.
Papyr