Reply on: Jozef #3674:
Ja si zase myslim, ze pre tych par spojov denne sa to neoplati, navyse najcastejsim cestujucim na tomto useku bude vzudch. Aj ked bolo v minulosti viac spojov, aj tak jazdili autobusy obsadene tak max. styrmi cestujucimi. Uznavam, ze trasa L31 alebo L27 oproti L1 nie je taka vyhovujuca a atraktivna, ale v sucasnej situacii by sme potrebovali dolezitejsie veci. Zvlast, ked sa hovori, ze napr. NP autobusy sa nemozu kupit, lebo nie su peniaze, pricom tieto by starsim ludom boli na osoh viac ako TL prevazajuca len zopar ludi, navyse cestujucich za polovicne cestovne. Aj ked material uz bude, samotna priprava a vystavba tiez nie su stokorunove polozky a namiesto toho by sa mohlo zakupit niekolko novych vozidiel.
Jozef
Zlúčenie lniek 30 a 31 bude až po vybudovani trolejbusovej dopravy k novému cintorínu. Takto som to porozumel. Predĺžením trolejbusovej trate z Kvačalovej k cintorínu je asi 600 m a trakčné stožiare sú vyzískané z prestavby obratísk a križovatiek. Náklady na uvedenú stavbu budú znížené o tieto materiálne náklady. Po vybudovaní trolejbusovej trate na nový cintorín získa mesto priame trolejbusové spojenie s touto časťou mesta. Spojenie s Novým cintorínom L31 je nevyužívané a nevyhovujúce hlavne pre starších ľudí. Cintorín je súčasťou mestského organizmu, a preto je potrebné jeho pripojenie na jestvujúcu sieť. Uvedená stavba je prvá z plánovaných trolejbusových stavieb.