Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jozef #3674:
Ja si zase myslim, ze pre tych par spojov denne sa to neoplati, navyse najcastejsim cestujucim na tomto useku bude vzudch. Aj ked bolo v minulosti viac spojov, aj tak jazdili autobusy obsadene tak max. styrmi cestujucimi. Uznavam, ze trasa L31 alebo L27 oproti L1 nie je taka vyhovujuca a atraktivna, ale v sucasnej situacii by sme potrebovali dolezitejsie veci. Zvlast, ked sa hovori, ze napr. NP autobusy sa nemozu kupit, lebo nie su peniaze, pricom tieto by starsim ludom boli na osoh viac ako TL prevazajuca len zopar ludi, navyse cestujucich za polovicne cestovne. Aj ked material uz bude, samotna priprava a vystavba tiez nie su stokorunove polozky a namiesto toho by sa mohlo zakupit niekolko novych vozidiel.
Reply on: Valec #3672:

Zlúčenie lniek 30 a 31 bude až po vybudovani trolejbusovej dopravy k novému cintorínu. Takto som to porozumel. Predĺžením trolejbusovej trate z Kvačalovej k cintorínu je asi 600 m a trakčné stožiare sú vyzískané z prestavby obratísk a križovatiek. Náklady na uvedenú stavbu budú znížené o tieto materiálne náklady. Po vybudovaní trolejbusovej trate na nový cintorín získa mesto priame trolejbusové spojenie s touto časťou mesta. Spojenie s Novým cintorínom L31 je nevyužívané a nevyhovujúce hlavne pre starších ľudí. Cintorín je súčasťou mestského organizmu, a preto je potrebné jeho pripojenie na jestvujúcu sieť. Uvedená stavba je prvá z plánovaných trolejbusových stavieb.
Reply on: Valec #3672:
TT k Novemu cintorinu? A naco? Ani v lepsej ekonomickej situacii v nej nevidim ziadne opodstatnenie.
Nahrávka hlásenia ,čo je na ŽST Žilina sa používa(la) aj v iných mestách,napr. v Trenčíne.

Tak ma napadlo, myslíte, že keď sa teraz budú meniť CP, príde aj k zlúčeniu liniek 30 a 31? Alebo to až potom, čo bude postavená TT k cintorínu? Na stretnutí sa hovorilo,že CP je už pripravený, a tie 2 spoje by mohli byť vykonávané aj linkou 27.
Reply on: Jozef #3670:
Vzdy lepsie ako ten humus ktory mi teraz pili usi vo vozidlach MHD, ved ta zenska rozprava uplne bezfarebnym a neprijemnym hlasom.
Len tak pre info - ten clovek, co nahral hlasenia na zilinskej ZST nie je ziaden Bratislavcan, ale je z Kysuckeho Noveho Mesta.
Reply on: Jakub #3669:

Hlas zo žilenskej stanice nebude mať nič spoločné s vozidlami MHD. To nahrala železnica s nejakým Bratislavčanom, s bratislavským dialektom, ktorý nevie skloňovať, lietajú mu koncovky napr. z "Ružomberku" namiesto Ružomberka a podobne. Hádam by si nechcel, aby nás otravoval takýto humus.
Reply on: Juraj #3611:
Viem o koho ide, je to ten hlas, ktory hlasi na zilinskej ZST?
Ja len dúfam, že zmeny nepostihnú aj spoj linky 22 s odchodom cez víkend o 22.42 zo stanice smer Bytčica. Je to totiž jediný spoj, ktorým sa dostanem z vlaku do blízkosti intrákov. Alebo potom nech sa posunie prvý odchod L50 o 15 minút skôr. 😉
Od 16.4.2005 bude zmena cestovných poriadkov, ako je už spomínané v aktuálnych informáciach, na autobusových linkách prevažne do mestských častí. Zmena sa bude týkať aj autobusovej linky č. 28, ktorú sme tu niekoľkokrát kritizovali, lebo premávala v dopoludňajších hodínách úplne prázdna. Ešte šťastie, že premávala len po Rondel. V tomto čase bola táto linka úplne zbytočná, lebo medzi sídliskom Vlčince a centrom zabezpečovali v plnom rozsahu dopravu trolejbusy. Podľa informácii by už nemala premávať medzi 8 - 13 hodinou, ale len v čase špičky.
Reply on: Juraj #3651:
Problémom našej ankety je aj možnosť jednému hlasujúcemu hlasovať viackrát. Takže výsledky treba aj preto brať s veľkou rezervou.

Re #3656 Miro & #3659 Vševedko: Veru. Maršrutky. Indikátor zúfalo nevyhovujúcej verejnej dopravy. Tak už aj na Slovensku... ?
Reply on: Vševedko samofandivý #3659:
Maršrutnoje taksi v bývalom ZSSR fungovalo (neviem, či ešte funguje) na rozdiel od tohto podnikateľa tak, že malo určenú trasu, vypísanú na tabuľke na vozidle, ale na rozdiel od MHD nemalo určené zastávky a zastavovalo na požiadanie.
Tento podnikateľ v BŠ funguje v podstate ako taxík, pretože jazdí na požiadanie kamkoľvek. Cena 10 Sk platí v rámci mesta, mimo mesta má určenú taxu za kilometer.
Mám taký pocit, že systém maršrutok je pre cestujúceho lepší, pretože vie, že sa v určitom čase dočká. Tento banskoštiavničan keď bude mať rito trebárs na Počúvadlo, tak jednoducho v tom čase v meste nebude. Samozrejme, mám možnosť mu zatelefonovať a spýtať sa, kde je.
Tiež mi nie je jasné, ako rieši prípad, že sa mu zíde osem cestujúcich a každý chce ísť inam.
Reply on: Jozef #3661:
Myslím, že som ho tam videl, ale považoval som ho za súkromnú dopravu nejakého hotela, nie pre verejnosť. Nevšimol som si, že by bol nejako označený.
Reply on: Valec #3662:

Žilina je známa ako mesto sôch, pamätníkov a pamätných tabúľ. Dalo sa očakávať, že takému významnému človeku akým Ján Pavol II. bol Mesto Žilina prejaví patričnú úctu.
Okrem iného v jeseni bude v Budatíne odhalená jazdecká socha J.M. Hurbana, prvého predsedu SNR. Jazdecká socha v hodnote asi 23 miliónov Sk bude umiestená v rohu ulíc medzi diaľničným privádzačom a cestou smerom do Zástrania. Bude umiestená na vyvýšenom mieste a okolo nej budú prechádzať denne autobusové linky MHD L21, 22, 27, 29 a 30.
V Žiline tiež premáva takýto minibus. Neviem presne kam všade premáva, ale konečnú máva vedľa autobusového nástupišťa pri predajni Jednota. Minulý týždeň som bol v Strečne, kde je doprava SAD veľmi dobre zabezpečená. Asi 4 minúty pred pravidelným spojom SAD prišiel tento minibus a zbieral cestujúcich z pravidelnej linky do Žiliny. Ja som počkal pár minút a odviezol som sa pohodlne novým autobusom C 954.
Reply on: Vševedko samofandivý #3659:
Hadam uz aj 2 roky tomu budu ked podobny sukromny mikrobus zacal jazdit na trase Presov - Kosice a spat. Zastavoval na zastavkach MHD, kde na znamenie nastupovali a vystupovali ludia. SADka sa nestazovala. Zakupila 9-miestny Mercedes Vito a zacala jazdit expresne aj ona (iba zo stanice na stanicu). Dokonca lacnejsie ako on, aj ako velke autobusy (teraz je uz ale cena vyrovnana) Trasu prejde za 20minut (autobus 30-35). Sukromnik to nakoniec vzdal a mikrobus SADky je coraz viac oblubeny...

Lenze niektore SADky (teda nielen SADky) vedia len nadavat a nadavat, nie aby sa snazili novymi sluzbami ziskavat dalsich cestujucich.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Miro #3656:
Ajajaj, maršrutky dorazili už aj k nám...
Ale na druhej strane - ak tam takýto tĺčik môže jazdiť za 10,- SKK bez dotácií, prečo tam nejazdí niekto z licencovaných protestujúcich?
Reply on: Miro #3655:
Problemom je nemylit si zlavu vyplyvajucu z prestupnej tarify so zlavou integrovaneho systemu.
Reply on: Miro #3656:
Nie je dodrzany zakon 168/1996 Zz.
Čo na to hovoríte? Podniká nezákonne? Mal by mať licenciu na taxislužbu alebo hromadnú dopravu?
http://www.sme.sk/c/2001124/Minibusy-irituju-prepravcov.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.