Reply on: Juraj #342:
Dobre, už som to pochopil aj ja, ale to mi teda vysvetli, ako pretiahneš trolejbus s tykadlami tým nízkym podjazdom? To by bolo potrebné ho dosť prehĺbiť. Stálo by to za to? Nebolo by jednoduchšie na otáčanie urobiť manipulačnú stopu cez Hollého a A.Kmeťa?Alebo sa chceš dostať popod železnicu, aby sa potom dalo pokračovať na Budatín a ďalej?
Miro
1. Táto linka by mala zmysel len ako príležitostná, keď je futbal, hokej alebo prípadne korčuľovanie pre verejnosť. No, ešte je tam pár domov a Slovena, ale týchto cestujúcich dokonale obslúžia jestvujúce autobusové linky.
2. Neznamenalo by to len natiahnuť drôty, ale aj prehĺbiť podjazd pod železnicou, kde autobusy prechádzajú s odretými ušami a trolejbus by tade tykadlá nepretiahol. To by už potom stálo za to zvážiť zadrôtovanie aspoň celej L21.
Mimochodom, keby sme boli s trolejmi v Budatíne, tak by sa podľa mňa dalo pokračovať aj po trase L29 a ďalej do Tepličky... že uhádnete, kam mierim?