Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #346:
OK. Co by clovek pre vas neurobil, ked ste do tej dopravy tak zazrati...
Reply on: Miro #344:
Niekedy mozeme byt rozsafny a dovolit, nech sa na trolejke "prizivia" aj ini, inokedy to moze byt uplne naopak.

Este v r.1992 som s projektantom rekonstrukcie Hviezdoslavovej-Kalov-Hurbanovej-Legionarskej intenzivne konzultoval aj moznost troleje popod viadukt. Projektant preto uz krizovatku pri Remeselnickom dome navrhol tak, aby pri buducom pripadnom prehlbovani cesty pod viaduktom sa nemuselo rozkopat pol krizovatky. A sklon tej casti pri krizovatke uz preventivne tomuto prisposobil.

Kedze nie je to len problem troleja, ale aj zeleznice a nizkej podjazdnej vysky pod kolajami, bolo by dobre ciastocne do toho natiahnut aj ich.

V ziadnom pripade nechcem natahovat kilometre troleji uz mimo dnesnych koridorov MHD, co sa tyka Holleho a Kmetovej. Kysucka vsak takymto koridorom je. Nova co najkratsia a najlacnejsia trasa by teda riesila nasledujuce problemy:

1/ Vyrazne vy sa dopravne a architektonicky "skulturnil" dnesny Bez ladu a skladu zdevastovany priestor pred stadionmi, kde sa uz buduje druha ladova plocha. Po zburani klubu Sloveny sa ma postavit druhy futbalovy travnik. A na tento sport je treba doviest masy ludi, ktori dnes slapu az od zst. alebo preliezaju nebezpecne kolaje. Ked tam niekoho raz zabije, lady sa urcite pohnu.

2/ Stale je nedorieseny bezpresupovy smer medzi Vlcincami a Slovenou. Ak fabrika neskrachuje, stale tam bude treba vozit kopu ludi do prace a z prace.

3/ Hned za viaduktom vlavo uz je vycisteny priestor vyv.skladky uhlia a bordelu Sloveny a ide sa tam stavat Lidl. Ten by sa obsluhoval cez sedlo medzi navozom ludi do Sloveny.

4/ Ako Vlado spravne napisal, mali by sme blizke technologicke obratisko, napr. aj v pripade vypadku trasy na Hurbanke a Vlcince so Zst. by mohli byt nadalej bez problemov odvezene.

5/ V buducnosti by sa dalsia okruzna linka viedla naozaj len po okruhu a nemuseli by sa riesit jalove kilometre s otacanim na Hajiku alebo na Rondli.

Mam malo casu na pisanie, ale este je viac dalsich vyhod.
Juraj:Srdečne Ďakujeme za ten City Bus
? ? ?
? ? ?
? ? ?
Reply on: COLOR #337:
Ty .......! Nevymýšlaj blbosti a poď s nami 6. júla ráno na ten expres. Skontaktujete mailom aj-Valca a bude nás 6 - máme zlavu!!!
A musíme sa dohodnút, kedy to pojdeme kúpit.
Reply on: Juraj #342:
Dobre, už som to pochopil aj ja, ale to mi teda vysvetli, ako pretiahneš trolejbus s tykadlami tým nízkym podjazdom? To by bolo potrebné ho dosť prehĺbiť. Stálo by to za to? Nebolo by jednoduchšie na otáčanie urobiť manipulačnú stopu cez Hollého a A.Kmeťa?
Alebo sa chceš dostať popod železnicu, aby sa potom dalo pokračovať na Budatín a ďalej?
Reply on: Vladimír #340:
Nemusis volat, zatial je na tvoje meno na recepcii zarezervovanych 6 posteli na 5 poschodi.
Reply on: Vladimír #334:
Tak veru, ty moj presovsky Zilincan, vidim, ze ti to mysli...
No ale teraz už idem spať konečne. Celé popoludnie robím iba na iMHD. Už mám z toho hviezdičky pred očami. V odkaze Cestovné poriadky nájdete už väčšinu CP platných od 6.7. - môžete pripomienkovať ak sa nájdu chyby v prepise. Zajtra dokončím zvyšok.
No ako rozmýšľam, tak rozmýšľam, do tej Žiliny by sa mi patrilo aj pri všetkej tej príležitosti nejako slávnostne obliecť. Zrejme najvhodnejšia bude imitácia uniformy prešovského vodiča alebo dispečera MHD (aby som vzorne reprezentoval) - teda modré rifle a povinná modrá košeľa ?

Re #337 COLOR: Na konkrétnom vlaku v pondelok sa musíš dohodnúť s galiyoshom. Ten však podľa všetkého pôjde Tatranom o 9:45h z Blavy (v Žiline 11:47). To by Ti aj malo stačiť, pretože žilinský 24h lístok platí 30 hodín od vypísania, takže ho treba kúpiť tak, aby Ti v utorok popoludní v najnevhodnejšom čase nevypršal. Ja ho preto kúpim najskôr o 12:30.
S ubytovaním (ceny sú na www.dpmz.sk) zatiaľ uvažuješ Ty a Ikarus, ja s galiyoshom sme istí. Čo nie je isté, je ubytovňa DPMŽ, netuším v akých návaloch sa im tam hrnú turisti. Zajtra tam zavolám a spýtam sa.
Juraj:No večná škoda že 6.uprednostním návštevu Budapešti (nie v tankoch?).Ale jednu poklonu Vám vyseknem-vždy som tvrdil,že nechať riadiť dopravný podnik fandovi je istá cesta do záhuby-vo Vašom prípade robím výnimku?. Ešte mám jednu otázku-kde býva Slota?Tam sa nebudú drôty naťahovať?Sa mi zdá,že trombelusy má celkom v obľube...
Reply on: Miro #335:
alebo ešte jednoduchšie, natiahnuť pár metrov troleja cez autobusové nástupište
Mozete mi niekto zopakovat instrukcie? Chcel by som z BA do ZA vyrazit piateho v rannych hodinach a zo ZA odrazit nejako okolo siedmej vecer siesteho. Ubytko v DPMZ - kto ako na izbe, podla cennika na dpmz.sk - nech to mam iste, a hlavne nech mi to potom nespravi skrt cez rozpocet.
Alebo keď do podjazdu, tak potom doprava na Uhoľnú, cez ulicu Na Strelnici sa môžu vracať a pred domom na Uhoľnej 25 urobiť príležitostnú zastávku pre mňa... odchody podľa mojej potreby ?
Reply on: Vladimír #334:
Aha, ale čo ten podjazd? Tade by dnes trolejbus naozaj neprešiel, nehovoriac o tom, že také nízke troleje by každú chvíľu nejaký nákladiak strhol. Ak by išlo o to otáčanie, tak by bolo lacnejšie natiahnuť manipulačnú stopu cez Hollého, Radlinského a späť po Sasinkovej alebo po Andreja Kmeťa.
Reply on: Miro #333:
Nikto nedúfa, že na Športovú pôjde trolejbus každých 10 minút. Myslím, že Juraj uvažoval viac s touto traťou ako manipulačnou so strategickým významom - umožňvala by otáčať trolejbusy v strede centrálneho okruhu.
Pred časom tu tuším Juraj prišiel s myšlienkou natiahnuť drôty od Remeselníckeho domu (roh ulíc Kálov a Hviezdoslavova) niekde do priestoru Športovej ulice. Dovolím si povedať, že zatrolejovať tých 100 metrov by nebola veľmi účelná investícia:

1. Táto linka by mala zmysel len ako príležitostná, keď je futbal, hokej alebo prípadne korčuľovanie pre verejnosť. No, ešte je tam pár domov a Slovena, ale týchto cestujúcich dokonale obslúžia jestvujúce autobusové linky.

2. Neznamenalo by to len natiahnuť drôty, ale aj prehĺbiť podjazd pod železnicou, kde autobusy prechádzajú s odretými ušami a trolejbus by tade tykadlá nepretiahol. To by už potom stálo za to zvážiť zadrôtovanie aspoň celej L21.
Mimochodom, keby sme boli s trolejmi v Budatíne, tak by sa podľa mňa dalo pokračovať aj po trase L29 a ďalej do Tepličky... že uhádnete, kam mierim?
Reply on: Vladimír #329:
🙂 Co musim spravit ja, aby som presiel previerkou? 🙂
Reply on: Vladimír #329:
A nezabudni, že musíš preveriť KAŽDÉHO, teda aj Juraja ?
Moment... platí to aj pre mňa, aj keď nie som až taký fanatický priaznivec MHD?
S foťákom som na tom asi ako galiyosha ?
Reply on: Juraj #325:
Čo mám na toto odpísať? Jasné, že PRIJÍMAM ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.