"Po skúsenosti z minulého roka ho vďaka pomocnému batériovému pohonu budú môcť cestujúci stretnúť aj v žilinských mestských častiach na spojoch autobusových liniek."
Čiže autobusové linky do mestských častí sú vyhlásené za trolejovú dráhu, aby tam ten trolejbus mohol legálne premávať?
Tá linka 50 je tak prekombinovaná že to vyzerá až neuveriteľne.
Z centra mesta počas noci na sídliská 8-9 spojov namiesto štyroch, i keď dvomi rôznymi smermi,
pričom budú potrebné na prvé spoje až dve vozidlá naraz?
Koncom jari sa to ešte dá zniesť, keď už skončí vysoká škola, necestujú maturanti a ľudia viac chodia pešo a na bicykli. Ale takto koncom roka s blížiacimi Vianocami je to dosť nepríjemné. Som zvedavý, koľko kĺbových trolejbusov navyše aspoň nasadia.
Možno sme sa nepochopili, tak to skúsim na príklade. Stojím na Hálkovej v smere na Hájik. Trolejbus je už pri polícii, tak na tabuli svieti "1 min". Na ceste je však zápcha a spoj sa ku mne dostane až o 5 minút. Počas celej tejto doby bude na tabuli svietiť "1 min" a neskôr "<1 min". Mám za to, že systém nie je tak inteligentný, aby vedel napríklad pomocou cestných detektorov odhadnúť skutočný príchod zohľadňujúci aktuálnu premávku. Alebo sa mýlim?
Často sa tiež stáva, že vozidlo s poruchou stiahnuté do depa sa nevypne a ďalej sa zobrazuje na tabuliach. Minule takto pri nemocnici niekoľko hodín svietila linka 3 - "<1 min".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mrcheef