Priatelia, spomínate na jednu z prvých CVR v Žiline?
https://imhd.sk/za/galeria-media/296/%C5%A0koda-14Tr/11311/LIVE-218-na-Obvodovej?ref=za%2Fgaleria%2F296%2F%25C5%25A0koda-14Tr%3F%26%2338%3Bp%3D5
https://imhd.sk/za/galeria-media/296/%C5%A0koda-14Tr/11311/LIVE-218-na-Obvodovej?ref=za%2Fgaleria%2F296%2F%25C5%25A0koda-14Tr%3F%26%2338%3Bp%3D5
N/A
Poslednú verziu zmluvy s Recarom (čo sú btw prvotriedni zlodeji) nájdeš tu: http://www.dpmz.sk/zmluvy/1561034690_176.pdf
Či už to je 50 alebo 130 tisíc, stále ide o absurdne nízku sumu na to, aby sme sa tu mohli baviť o reálnom kompenzovaní strát (pričom verejná doprava ako taká je stratová vždy).
Ak chceme zvýšiť počet cestujúcich v MHD (a teda aj zvýšiť zisky z nej), je potrebné zlepšovať ponuku spojov a jej komfort. Takýto postup nám dáva perspektívu budúceho rozvoja, zatiaľ čo aktivity ako prenájom vozidiel na reklamu iba konzervujú súčasný stav, čím napomáhajú ďalšej stagnácii.