Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #2273:
Namiesto tohto sťažovania sa si ju mohol napísať znova... ?
do kelu...mal som napisanu novinku o stedrom dni a omylom som zavrel okno kde som ju pisal 😞
Reply on: Jozef #2267:
To si rad pozriem, posli prosim na ulaher@pobox.sk.
Vdaka.
Reply on: Papyr #2270:
Presne tak, táto linka bude vyslovene špičková. Okrem toho poruší doteraz tvrdo dodržiavané pravidlo, že MHD v Žiline premáva len po území mesta. Závod KIA bude totiž mimo Žiliny. Do Tepličky napríklad už MHD premávala, ale akonáhle sa Teplička osamostatnila, MHD tam prestala jazdiť.
Reply on: Jakub #2264:
Zalezi na umiestneni vstupneho arealu do zavodu. Keby ho postavili niekde v blizkosti trate 180, bolo by to vyhodne, dokonca zamestnanci KIA dochadzajuci z inych miest ako Ziliny, by to mali jednoduchsie (a aj lacnejsie, ako s prestupom na DPMZ). Totiz konstrukcia trolejbusovej trate do miesta, kde je iba vyrobny zavod a nic ine, je trosku zbytocna. Taka trat bude vyuzivana hlavne v obdobi zaciatku a konca pracovnej zmeny, cize v spicke. V sedle bude krute nevyuzivana. Takze s ohladom na spickove maxima by som tam radsej videl klasicke dieselove autobusy alebo elektricke vlaky.

Ale ked ste v Ziline tak zazrani do vystavby trolejbusov, ze ho idete stavat aj tam, kde sa nevyplati... prosim, ako pan Slota racia. Your business.
Dakujem Jozef
Jozef, posli mi to prosimta na mail. tempemail@pobox.sk
Reply on: Jakub #2266:

Má sa vybudovať ešte jeden most, aby bola súvislá štvorprúdovka z mestskej okruhovej štvorprúdovky. Bližšie aj na:
http://www.narodnaobroda.sk/clanok/9911/Zavod-Kia-bude-prepojeny-so-Zilinou-dialnicou

V prípade ak máš záujem, môžem ti poslať e-mailom zakreslenú stavbu cesty a závodu.
Reply on: Jozef #2265:
Ale to sa potom bude musiet postavit este jeden most cez Vah, nie? Teda aspon ak to pojde tak ako si to predstavujem, ze cesta do zavodu odboci az za terajsim mostom. Tam by ale potom vzniklo uzke miesto, teraz sa 4 pruhy zbiehaju do 2 prave pred tym mostom.
Reply on: Jakub #2262:

Tú problematiku sme tu už preberali. Zo Žiliny pôjde štvorprúdová kominikácia popri železničnej trati a medzi Gbeľanmi a žst. Varín prejde do dvojprúdovej a napojí sa na jestvujúcu cestu do Terchovej. Vchody do závodu budú od tejto cesty, teda od železničnej trate. Na výstavbu asi 6 km dlhého úseku trolejbusovej trate bol daný prísľub mesta. Z akých prostriedkov a či sa bude stavať sa zatiaľ nič nehovorí.
Reply on: Miro #2263:
Jednak by sa usetrili desiatky milionov namiesto vybudovanie IMHO zbytocnej T-trate a tiez by sa odlahcilo doprave v meste, takato doprava by bola zabezpecovana mimo pozemnych komunikacii. A keby sa konecne urobil nejaky _skutocny_ integrovany system s prestupnou tarifou...
Reply on: Jakub #2262:
Aj mňa to napadlo. Dá sa totiž predpokladať, že tam budú dochádzať ľudia zo širokého okolia, nie len zo Žiliny, a tým by iste bolo výhodnejšie, keby im tam zastavoval vlak, než aby museli v Žiline prestupovať na MHD. Okrem toho by sa mi celkom páčilo, keby tam chodili aj priame vlaky z iných smerov, napr. aj od Rajca a tak by sa rozšíril aj ŽRIDS o ďalšie pásmo - Teplička-KIA ☺
Napadlo ma, ze v suvislosti s postavenim zavodu KIA by sa dala vyuzit hlavna zel. trat 180 v useku Zilina-Teplicka/V. Keby sa sucasna aj tak nevyuzivana zastavka presunula trocha dalej na vychod, mozno by to mohlo sluzit na navoz pracovnikov. Len neviem, kde budu vstupne arealy.
Reply on: Valec #2260:
A na Štefánikovom námestí montujú na zastávkach nové prístrešky
V mieste budúcej železničnej zastávky ZA-Solinky prebiehajú dáke stavebné práce. Žeby sa v decembri pred Vianocami začalo s výstavbou?
Reply on: Miro #2258:

Je ešte viacero tých kriticých miest, ale o nich sme už písali. Tie prepojky sa mohli postupne budovať, bohužiaľ teraz keď mesto dotuje MHD takou vysokou položkou, pravdepodobne už nezostane na ďalší rozvoj. Jedno z tých kritických miest je aj na centrálnom okruhu, kde by bolo potrebné vybudovať krátku odbočku popod podjazd smerom LIDL/Športová ulica.
Reply on: Valec #2257:
Alebo konštatovanie, že žilinská trolejbusová sieť je redundantná ?
ale vážne, je dobrá, len jej chýbajú nejaké drobnosti, ktoré sme tu už preberali, napr. ten kúsok na Solinkách, ktorý by umožnil urobiť ďalšie okruhy, napr. okolo Soliniek ?
alebo spojiť Komenského a Spanyolovu po Fándlyho, aby sa dalo obchádzať preťažené Štúrovo námestie
Reply on: Jozef #2256:
To už znie ako reklama na žilinské trolejbusové okruhy. ?
Reply on: Valec #2253:

Dokonale rozvetvená trolejbusová sieť, paralelené linky a tri trolejbusové okruhy umožňujú disperovi operatívne riadenie akejkoľvek situácie, ako napríklad aj teraz na Košickej ulici pri nehode.
Reply on: Valec #2254:
Ešte pre zaujímavosť doplním, že náhradnú dopravu za uviaznuté trolejbusy zabezpečovali 01 za 228 na L4 a 81 za 204 na L7.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.