Tak toto je pre mňa prekvapenie, doteraz som žil v tom že všetky mestské dopravné podniky majú pracovnú dobu riešenú rovnako ako DPB. Netušil som že Zilina je postihnutá tým drbnutým SADistickým manierom.
V DPMŽ nemáš rovnakou sadzbou platenú celú dobu v práci. Na rozdiel od napr. DPB, kde sa z každej dlhšej nedelenej služby odpočíta 1/2 h prestávka, sa v Žiline čas v obratisku počíta po uplynutí nejakej doby ako pohotovosť. Kompenzáciou je vyššia hodinová mzda.
Tak vacsiu istotu nez na MHD mat nebudes. Mestsky dopravny podnik to len tak nezabali. A mas rovnakou sadzbou platenu celu dobu v praci.
Na primestskej doprave v slovenskych podmienkach ss mozes pripravit na 250-300 realne stravenych hodin v praci, pricom do vykonu ti bude zapocitanych tak 180 a ci dostanes premie zavisi od toho akou bulharskou konstantou budu pocitat normu na spotrebu. Na to sa v dnesnej dobe moze dat len bud srdciar alebo zufalec.
Vyzvedal som v SAD-ke vodic v zalohe vela hodin a plat tiez nic moc
Este skusim DAS ZA aj posondujem tu tvoju ponuku ale vraj na MHD to ide dole vodou potrebujem istotu tak na 10-12 rokov
S vozom #113 sa už v DPMŽ nestretneme . Karosa bola pred týždňom odpredaná súkromnej osobe a smerovala do Ostravy, samozrejme po svojich a došla šťastne.
irizar
Na primestskej doprave v slovenskych podmienkach ss mozes pripravit na 250-300 realne stravenych hodin v praci, pricom do vykonu ti bude zapocitanych tak 180 a ci dostanes premie zavisi od toho akou bulharskou konstantou budu pocitat normu na spotrebu. Na to sa v dnesnej dobe moze dat len bud srdciar alebo zufalec.