Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Valec:
Reklamnú fóliu Eurotel má autobus #103. Dnes bol nasadaný na linke L28.
Reply on: mirbed #1798:

Presne tak to bolo. Vľavo vidieť kúsok budovy Okresného súdu a vpredu cez Hviezdoslavovu ulicu. budovu Pošty 02. ☺
Reply on: mirbed #1797:

Ja som býval iným smerom, a preto si veľmi nespomínam. Podľa mapy je tento priestor neoznačený. L33 je zakreslená na Kuzmányho ulici a potom až na Komenského. Končila na Solinkách.
Reply on: Miro #1790:

Na tej križovatke má byť malý kruhový objazd a tú druhú časť poznáš najlepšie. Okrem toho sa tam má búrať ZK Slovena, čiže uvidíme.
Reply on: Miro #1789:

Keď uvažujem reálne, tak predpokladám, že Športová ul. Diaľničný privádzač do Lietavskej Lúčky je pozastavený, lebo stavebné kapacity sa presunú na privádzač Strážov - Žilina. Pokiaľ nie je ukomčený privádzač, tak trolejbusová výstavba nemôže ísť týmto smerom. Ak by boli peniaze, bola by vybratá iná trasa. Môže byť aj Športová ul.
Reply on: zoZa #1755:
Tak jak ti odpovedel v #1759 Jozef, ze zastavky v dnesni Dlabacovy ul. odjizdela L23 a jeji dvojce L19, ktera okruh projizdela opacnym smerem. Mimochodem na bbystrických strankach imhd ve fotogalerii ikarusu ja jako posledni fotka zaber z r. 1987 ze Ziliny ! (otazka pro webmastery: proc tam?) z dotcene zastavky ?
Nevim, zda ten odkaz bude chodit, kdyz tak si to najdete rucne : http://imhd.sk/bb/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ik280&no=38&id=27302aeef1f021edf7f2f4f022213aed21

K tehdejsim L19 a L23: Oficialne byly jako protismerne okruhove linky, ale vzhledem na tehdejsi dopravni reseni Vlcincu (Obchodna jednosmerka dolu apod.) to nebyla az tak docela pravda. L19 jezdila na tehdejsi Vlcince III (dnes Fatranska) - po Vysokoskolakov od plavarne dosla az po spicku Y krizovatky se spojkou na dnesni Mat.Slov., tam si najela doprava do takove rozsirene krajnice (rozbity asfalt, sterk, blato) a udelala obrat o cca 150 a pristala na zastavce Vlky-III ☺
Reply on: Jozef #1783:
Pokud si dobre pamatuju, tak v te dobe (polovina 80. az po zavedeni AVTD) pred Slovakiou zastavovala L3 a taky L33. L3 zatocila doleva a okolo nemocnice po Tajovskeho... L33 od Slovakie zatocila doprava a pak po Komenskeho a dal po (dnesni) Hlinske na zacatek Solinek. Opacnym smerem L33 po Komenskeho rovne (zastavka u skoly).
Reply on: marek #1785:
Klbove primestske Karosy jazdia aj vo Zvolene na MHD (2 kusy), sukromnik ma jednu na linke Zvolen-B.Bystrica (este so starymi napravami Raba).
Reply on: Miro #1792:
K tomu, co jsem uvedl v #1791 drobny dodatek : tam vystup a nastup byl na normal. zastavkach v ulici a kruhak slouzil jen na "fyzicke otoceni".
Zajizdeni vybranych spoju jen vyjimecne v hracich dnech - to je chaoticke pro grafikon. To si vic dokazu predstavit special-spoje jako jsou napr. hokejove v Nitre.
Reply on: Valec #1777:
diki za linky ? , uz sa tesim ked tie trasy budem hladat prstom po mape ☺
Reply on: marek #1785:
v RK uz nejazdia
Reply on: mirbed #1791:
To bude asi taký maličký kruhový objazd, ako je napríklad u Carrefouru, otočiť by sa tam síce dalo, ale už si neviem predstaviť, kde by tam bolo nástupište a výstupište.
A vôbec, čo keby išli z Bytčice dve linky, 2 a 12 a obchádzali by centrum po niektorom z okruhov podobne ako napr. L7 a 17? Otočka pri Slovene by bola potom skutočne len pre prípad poruchy na okruhu, prípadne by tam zachádzali niektoré spoje, keď sa hrá futbal alebo hokej. Po vyklopení návštevníkov futbalu či hokeja by sa trolejbus vrátil a pokračoval normálne po svojej trase po okruhu. Takto by tam mohli zachádzať linky zo všetkých smerov, ale ako hovorím, len v čase futbalu či hokeja.
Reply on: Miro #1790:
Nedavno tu nekdo vzpominal, ze tam ma byt kruhovy objezd. Ak ma neklame moje skleroticka pamet, tak jsem nekde cetl, ze sveho casu v Opave provizorne nejakou dobu (pri stavbe jakehosi HM) pouzival Tbus kruhovy objezd u toho HM jako obratiste.
Ešte ma napadlo, že v súvislosti s výstavbou Lidla pri Slovene by sa na jeho parkovisku mohla urobiť otočka podobne, ako je to pri Carrefoure, čo vy na to?
Reply on: Jozef #1780:
Čo myslíš, že bude zatrolejované skôr? Bytčica alebo Športová?
Reply on: Jakub #1786:

Interval nemám, ale táto linka patrila tiež medzi tie, ktoré premávali pomerne málo.
Reply on: marek #1785:
Isty cas chodievala do Visnoveho (to uz ako SAD), dokonca som vtedy na nej stretol revizorov SAD.
Inak taketo vozy jazdia aj v okoli Kosic.
Reply on: Jozef #1784:
A aky mala interval napr. tak L8? Alebo dalsie linky, ktore premavali v takych castiach mesta, kde uz dnes MHD nejazdi?
Ta modra primestska klbova karosa na linke 1 naozaj isla. dnes mi to potvrdila aj teta, kt. ma vtedy zobrala previest sa novym autobusom.... Mozno to chodilo len chvilu, ale viem , ze tam bola.

A ta zilinska klbova karosa SAD bola pred dvomi rokmi v MT a jazdila na trase MT-Vricko... ale uz som ju davno nevidel.

Klbova karosa primestska jazdi v POprade, neveim ci nie aj v RK.
Reply on: marek #1768:

Dobre si pamätáš, okolo terajšej Žilinskej knižnice chodievala linka č. 8 a 25. Valec uverejnil tie trasy, čiže môžeš si to pozrieť. Na upresnenie, tá L8 prechádzala ďalej na Rudnayovu ul. (nebol tam v tom čase cestný prieťah), potom zatočila doprava na terajšiu Ul. V. Javorku, a opäť vľavo na Hečkovú až prišla k obchodnému stredisko Máj na Hlinách VI (teraz tam je VIX a reštaurácia). Čiže aj takéto "bludné" linky premávali po meste. Tomuto nastal koniec zavedením AVTD od 3.7.1988.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.