Reply on: Vladimír #1390:
Výhybky ostali staré, len ovládanie sa zmenilo z pôvodného (úsek na troleji tesne pred výhybkou) na diaľkovo-riadené. Tým pádom tam bol namontovaný aj LEDkový ukazovateľ smeru prehodenia. Ten ukazovateľ je iného typu ako tie, čo sa v ZA doteraz používali na rýchlostných výhybkách. Len doplním, že zatiaľ sú takéto výhybky 2 (aspoň čo ja viem) jedna pri Policajtoch smer Solinky/Hájik a druhá pri nemocnici.Re #1391 Jozef: Vidíš, a toto som si už všimol dávno, aj fotky mám odtiaľ, len som to zabudol napísať na fórum. Predpokladám, že pri najbližšej zmene CP príde aj na toto. Lebo nefandím tomu, aby sa tak ako v BA, menili CP 5x do roka s tým, že 4x sa zmenil len názov nejakej zastávky ale odchody zostali rovnaké. Potom v tom mám strašný border.
Jozef
Na železnici je málo takýchto zastávok a pri lokálnych tratiach, kde premáva jeden alebo dva vozne je to skuočne jednoduché. Videl som to vonku, a preto nevidím v tom problém. Cestujúci jednoduchým stlačením tlačidla dá pokyn, že chce vystúpiť. Na signálnej tabuli vo vozni naskočí oznámenie, že vlak na zastávke stojí, ak nikto nestlačí tlačidlo tak je oznam že vlak prechádza. Ak na peróne stojí cestujúci, tak oznam o zastavení súpravy dáva strojvedúci. Strojvedúci nepotrebuje vlakvedúceho ani sprievodcu, cestujúci nastupujú do súpravy s označenými cestovnými lístkami ako do MHD. Na tzv. neobsadených zastávkach nastupuje pár cestujúcich vždy do prvých dverí a zakúpia si lístok u strojvodcu. Veľmi jednoduché, len treba chcieť.