Re Valec: Budem Ti oponovať:-):
Mapka siete je určite v každom voze. V každom voze je kompletná sada informačných materiálov (na paneloch nad oknami). Na vnútornom displeji Ti zobrazuje najbližšiu zastávku a hlavné prestupné body na trase - nestačí? Dokonca na prednej plastovej tabuli je len konečná. Linky 38 a 48 chodia celodenne, len cez NH-čko robia návoz na smenu.
Mapka siete je určite v každom voze. V každom voze je kompletná sada informačných materiálov (na paneloch nad oknami). Na vnútornom displeji Ti zobrazuje najbližšiu zastávku a hlavné prestupné body na trase - nestačí? Dokonca na prednej plastovej tabuli je len konečná. Linky 38 a 48 chodia celodenne, len cez NH-čko robia návoz na smenu.
Vladimír
Re #1334 TeBeCe + #1335 Valec: Áno, doma mám v xls súbore vozidlový park SAD v MT k 1.9.2003. Tam sú jednotlivé série martinských Karos rozvedené. Samozrejme B 952-ky tam nie sú. Ale v utorok mi Majkl tuším hovoril, že sa kontaktoval s miestnou SAD a boli ochotní. Treba sa spýtať aj jeho, či to kontaktovanie sa týkalo len fotografovania alebo si vypýtal aj vozidlový park. Ten svoj samozrejme môžem zaslať.
Re #1336 TeBeCe: Veru chýba. A hnevá ma to, lebo oficiálne publikácie sú chudobné na údaje. Človek sa nikde nedočíta, že L50 pred klasickou trasou Nový most - Jasovská mala ešte aj inú trasu a pod.
Re #1340 Valec: Keď už spomínaš City busy... Vedeli ste, že jeden taký si tohto roku obstarali aj v Prievidzi?!!! Takže PD je ďalšie mesto s bezbariérovou dopravou na Slovensku (spolu teda BA, ZA, PD, BB, SN, PO, KE). Zdroj: Majkl.
Re #1351 Jozef: Hehe, prečo? Veď kým je to aktuálne, tak sa môžeš na reklamu pozrieť v teréne a potom, keď ju strhnú si ju pripomenieme na iMHD. Aj to má svoje čaro