Jozef: ad železnica - veď nikto nechce, aby sa prispôsobovala železnica. Stačí len, keď poskytne info o pripravovaných zmenách aj DP (najlepšie vopred).
ad mapa - prečo spomínať 'ďaleké' zahraničie, stačí, keď sa zájdu pozrieť do Ostravy. Tam je mapa na všetkých označníkoch typu 'centrum' a aj v každom voze. Podobne aj v 'tuzemskom' Prešove...
ad mapa - prečo spomínať 'ďaleké' zahraničie, stačí, keď sa zájdu pozrieť do Ostravy. Tam je mapa na všetkých označníkoch typu 'centrum' a aj v každom voze. Podobne aj v 'tuzemskom' Prešove...
Jozef
...že im železnica oficiálne nedáva svoje cestovné poriadky.
Už sme to tu spomínali a príklad som uviedol zo Švajčiarska. Železnica sa nebude prispôsobovať DP. Nosný dopravný systém je železnica, po spracovaní grafikonu vlakovej dopravy (GVD) sa prispôsobujú súkromné železničné spoločnosti (je ich vyše 60), autobusová doprava, lodná doprava po jazerách a MD. Neviem, prečo na Slovensku by to malo byť ináč. Medzinárodný GVD sa pripravuje s dvojročným predstihom a vnútroštátny je už dávno pripravený. Kto sa chce prispôsobiť, ten si môže CP od železnice vyžiadať. Okrem toho na rýchlikovej doprave na hlavnej trati je zavedená taktová doprava a časy sa už niekoľko rokov výrazne nemenia. Ak DPMŽ pripravoval v júli zmenu CP a hlavne prepojenie L17 žst - ŽU bola možnosť si tento poriadok stiahnuť z internetu alebo sa len prejsť na žst a pozrieť sa na taktovú dopravu rýchlikov. Hádam tu nechcete niekomu nahovoriť, že ZSSK má zmeniť GVD a prispôsobiť sa L17.
Už v júli som písal, keď boli sťažnosti na uvedenú linku, že na ťahu je DPMŽ.