Na križovatke Závodská cesta-Priemyselná sa tvorievali kolóny len v dopravnej špičke, a to nie vždy. Po prebudovaní na "pseudokruháč" sú tu kolóny po celý deň a dosahujú doteraz nevídané rozmery (napr.v Škultétyho ul. až na Bánovskú cestu). Žilinské karikatúry kruhových objazdov (s výnimkou Rondla) dostali nového kráľa ☠ . Už sa teším na kruhové križovatky pri Váhostave a pri Metre. Mesto dopravy forever ? .
ospik
Tu už asi ťažko niečo vyšpekulovať, ak by sa vzkm oproti súčasnej koncepcii možno mierne navýšili, potom by sme mohli vymyslieť vhodné vedenie spojov, špičkový interval by mohol stačiť hoc aj od 6:OO ráno do 7:30, nasleduje sedlo, špička 13:30-16:30, a od 19:00 už 30 minútový interval. U takej 4ky, 14ky
to vychádza 64 spojov cez pracovný deň.
Simkostav uvádza dĺžku 12,3 km krát 64 spojov787,2.
14ka to isté, teda 787,2.
Spolu1574, 4
Původne simkostav 1694,5, a máme ušetrený rozdiel 120,1 km.
Ďalej 7ka 4 spoje ráno v polhodinovom intervale od 6:30 do 8:00 napr. poobede každú hodinu od 13:30 do 16:30. Teda 8 spojov, oproti 20tim úspora 196,248 km.
No a spolu úspora 316,3 km. Denný obeh vzkm tu vychádza ešte menej ako je teraz pri NKTD, aj keď nech by až 15O km zožrali spoje navrhnutej 1ky, aj vtedy to vychádza menej. ? ? ? ? ? ☺