Reply on: Jozef #1017:
Uch, ospravedlnujem sa, ak moje otazky vyzneli ako snaha nachytat niekoho na hruskach -- neboli tak mienene. Ja som len trochu nechapal podstatu argumentacie, kedze podla mojej mienky sa 24/25 Tr neda chapat ako priamy pokracovatel 21/22 Tr, a teda argument o rovnakom vyrobcovi pre mna prilis presvedcivy nie je.Co sa tyka tradicie, nemam pocit, ze by ju kombinacia Cegelec (vyzbroj)/CKD Pragoimex (trakcne motory) v pripade Trollina mala vyrazne mensiu. Rovnako mam svoje (mozno neopodstatnene) pochybnosti o vhodnosti karoserie Agora/Citybus.
Nechcem vsak vyzerat ako slepy obhajca Solarisu -- dizajnovo mi tie vozidla nie celkom sedia, aj interier by este stale chcel co-to doladit -- hoc aj v sucasnosti je neporovnatelne lepsi, nez v Citybuse.
Jednoducho mam pocit, ze ako 24/25 Tr, tak ST12/15/18 su pomerne nove vyrobky, hodnotit ich na zaklade nejakej tradicie je prinajmensom scestne a startovacie pozicie maju takmer rovnake.
Samozrejme, ak sa raz uz do Ziliny zacali kupovat Citybusy, bolo by prinajmensom cudne, ak by sa pre buducu obnovu trolejbusoveho parku vybralo Trollino...
Jozef
Z praktického hľadiska sa pripájam k trolejbusom značky Škoda. Nie je dobré, ak je vozový park rôznych značie, čiže od rôznych výrobcov.