dnes doobeda bola pracovnikmi dpmz znizena vyska digit.tabul na zel.stanici.
ako som odsledoval,vozy 01-06 uz maju vzadu novy led transparent,ktory dostane aj tr234.
ako som odsledoval,vozy 01-06 uz maju vzadu novy led transparent,ktory dostane aj tr234.
skarpo
Tretím ekonomicko-hospodárskym centrom Slovenska je pól osídlenia Žilina-Martin, nie samostatná žilinská aglomerácia. Práve preto Žilinsko-martinské ťažisko osídlenia mohlo (a ešte stále môže) mať vybudované moderné medzinárodné letisko s odpovedajúcimi parametrami v priestore Turčianskej kotliny (neporovnateľne priaznivejšie atmosferické a priestorové podmienky), s čím nakoniec počítala aj Štúdia o vývoji osídlenia a komplexnej infraštruktúry na Slovensku.
To „čokoľvek sa v meste budovalo“ sa väčšinou zosmiešňuje a neguje samo krátkozrakými amatérskymi riešeniami a hurásystémom projektovania a budovania. Potľapkávanie sa po pleciach nezakryje odborné fakty a tvrdú realitu.
Sídlisko Hájik
Nezmyselne sa zahusťuje plocha Hájik 1 a Hájik 2. Mesto dlhé roky ignoruje prípravu výstavby Hájika 3 a 4 (potenciálne 5 a 6) – nevykupujú sa pozemky, nebudujú inžinierske siete.
Prieťah I/18
Starý prieťah (Bôrik, Hliny, nemocnica) – najväčším negatívom je dodnes nedobudované odhlučnenie. Nový prieťah (Na Horevaží-ľavobrežná) – úrovňová križovatka Košická, jednoprúdové vetvy na rozhodujúcich uzlových križovatkách.
Trolejbusová doprava
Jednostranné „čiernobiele“ hodnotenie nie je možné.
Pozitíva : ekologická doprava s nulovými priamymi emisiami, výhodné trakčné vlastnosti v kopcovitom teréne.
Negatíva : vysoké zriaďovacie náklady (výstavba siete a zázemia prevádzky), konštrukčne zastarané vozidlá (Š14,15Tr).
Polemika : je vzdušné trolejové vedenie so stĺporadím mestotvorným alebo esteticky rušivým prvkom ...