Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #9310:
A budete ich stíhať navážať? Lebo keď si pozriem odchody bratislavských liniek z Volkswagenu, tak odchádzajú až o cca 22:20. Bude na príchod na AS stačiť 10 minút? Alebo bude aj SADka posúvať odchody na neskôr?

Re #9311 Juraj: Spomíname preto stále len príchod, lebo vlak R705 Dubeň ide z Bratislavy len po Žilinu.
Reply on: Juraj #9310:
A dalsia otazka: preco tu stale spominame PRICHOD vlakov a VYSTUPUJUCICH ludi a nie aj odchod a nastupujucich? Ved ked by sa posunul posledny spoj MHD napr. na 22.50, na jednej strane dalsi ide uz o 10 minut, ale zas by nadavali ludia, ktori idu NA VLAK, ze co je to za hlupost dat prichod trolejbusu na stanicu az PO odchode vlaku?
Reply on: marek #9268:
Len tak pre zaujimavost som si pozrel posledne odchody SAD na Terchovu atd. a posledne spoje idu uz roky o 22.30. A to tam nejazdia ziadne nocne spoje. Nehybu s tym kazdu chvilu pri kazdom grafikone a aj mestsky grafikon moze byt stabilny a pravidelne navazat zamestnancov po odpoludnajsej zmene na aut.nastupiste tak, aby stihli dedinske spoje o 22.30. Ale zeleznica - raz to ide 17. 29, potom zas o 17.37 a inokedy zas inac. A este su vlaky nielen od Bratislavy, ale aj od Cadce aj od Kosic... Ozaj, preco tu stale spominame iba vlaky od Bratislavy?
Reply on: Kami #9276:
A zakaznici futbalu, ktori za listok daju podstatne viac ako v MHD nemaju problem?
Reply on: Miro #9283:
Tabulky a displeje - to sa este utriasa. L25 ide cez Kosicku, L35 cez Budatin.
Reply on: URBINO #9294:
Je to na nich. My sme s oznacovacmi a palubnymi pocitacmi pripraveni aj na taku variantu, ze bezni cestujuci si budu karty oznacovat a bude im odcitavat jazdy, ale zamestnanci fabriky si kartu oznacia len evidencne a po skonceni mesiaca sa vyhodnoti, ktory kolko vykonal jazd a fabrika to preplati cele alebo cast. Ale ako bude este len uvidime.
Reply on: VLK #9298:
Vcera som osobne rokoval o tomto s jednym clenom futb.vyboru, uz su na tahu oni.
Reply on: URBINO #9296:
Tarifa moze ale aj nemusi byt mestska. V Presove do Vel.Sarisa plati ina tarifa, riesili to 2 pasmom. Aj kedysi, ked este zo Ziliny do Kysuc.Noveho Mesta jazdila L17, bolo tam cestovne 3 Sk, kym mestska tarifa bola 1 Sk.
Reply on: Miro #9295:
Myslim, ze zastavuju, ale nechodim tam tak casto, aby som si to skontroloval na vlastne oci.
Reply on: LUK #9291:
Odkial vies, ze nie? Myslis, ze hadam ideme pridat dalsi posilovy spoj gratis pre ciernych pasazierov?
Reply on: LUK #9289:
Ano? Kedy? Pokial viem, k nam nic neprislo...
Reply on: Miro #9287:
Tak kym zacne sichta, skusim aspon na nieco odpovedat.
Kukni sa do zakona 168/96, tam to mas. Vypisovat to tu cele nema zmysel. Len par vetami. Ako pises, primestska linka je povolovana VUC a tiez aj odtial dotovana. Vykonavana je prevazne SAD. Zakon vsak povoluje po dohode obci mimo VUC urobit aj mestsku linku, takychto je vela v Presove medzi mestom Presov, mestom Velky Saris, obcami Lubotice atd.
Ci sa Mojs pripoji alebo nie, je do neho mozne zriadit primestsku alebo aj mestsku linku, zalezi od toho, ci sa chce pytat na nu dotacie od VUC alebo nie.
Medzi Martinom a zavodom MOBIS jazdi bezplatne pre zamestnancov karosa axer. parkuje vzdy v noci v casti martin - priekopa pri hotely LUNA a na skle ma polep robeny ako reklama pre MOBIS, kde sa spomina bezplatna preprava zamestnancov z MT, PB a CA.
Reply on: VLK #9298:
Skusme trosku pouvazovat , ako by sa zachoval sukromnik, ktory je odkazany na zisk a obrat.... Ja, ako majitel firmy , mam zaujem, aby sa moje produkty predavali co najviac. Preto urobim vsetko preto , aby sa tak udialo. Ked viem, ze kazdy tyzden mi prechadza okolo obchodu zajazd, ktory tam vysadi ludi a ti sa zenu do obchodu a vykupia mi naraz vsetko pecivo ba este dopyt je vacsi ako ponuka, tak sa snazim na tento den predzasobit a kontaktovat majitela cestovky, ci toto bude trvale, lebo chcem kazdeho uspokojit. Ved ide o moj zisk a spokojnost jeho dovolenkarov...Preto sa tiez priklanam ku KAMI a myslim si, ze ak chcem zarobit a splnit si povinnost - poskytnut sluzbu - tak teda oslovim toho, kto mi robi svojimi aktivitami narazy, ktore neviem zvladnut. Preto ak futbalovy klub si doteraz neuvedomil, co sposobuje, na tahu je DPMZ....

Aby som ukoncil tuto debatu - predpokladam, ze na nosne linky uz budu nasadzovane vo vacsine pripadov dlhe TB aj cez vikend... Ak nie, DPMZ ma na to nejaky dovod...Navyse naraz cestujucich uz nebude na posledny spoj, kde potom vznikal problem ako domov..., ale skor, lebo zaciatok vykopu sa posunul na skorsiu hodinu. Takze spominany napor sa rozlozi na x spojov....bez problemu si kazdy na zastavke odstoji nejaku tu minutu, kym spoj dorazi- vsak na zapase sa stalo niekolko hodin.... Nuz mnohe problemy sa riesia tak, ze sa neriesia... Oni sa totiz vyriesia same.... A toto je jeden z prikladov. (a tu som to uplne chytil za vlasy, sorry ? )
Reply on: Kami #9276:
no, mne sa nezdá, že DPMŽ nemá dosť roboty, aby ešte sledovali turnaje... je síce pravda, že sa jedná o zákazníkov DPMŽ, ale na druhú stranu na takom podniku je dosť roboty aj bez toho, posielať niekomu maily, žiadať niekoho, aby uráčil oznamovať termíny zápasov a pod. A ked sa MSK nezobudilo doteraz, nemyslím si, že sa vôbec zobudí...
Reply on: URBINO #9296:
Nie je to ďalej, než napr. do Mojšovej Lúčky, ale rozdiel je v tom, že tieto linky budú slúžiť aj spojeniu s obcami mimo Žiliny a teda by buď tieto obce mali prispievať na ich prevádzku (pripomeňme si prípad Mojš), alebo by to mali byť regulárne linky prímestskej dopravy a teda dotované z kraja, ako aj iné prímestské linky, prevádzkované SAD.
Reply on: Miro #9295:
žial neviem.Tarifa bude asi normalna mestska,nieje to predsa az tak daleko,ze by na linkach do kie platili vyssie cestovne,ako na klasickych linkach.
Bude zalezat asi od Sadky,aky bude zaujem a mnozstvo pracujucich z terchovskej oblasti.
Reply on: URBINO #9294:
Tiež ma to napadlo. Nevieš, či aj linky z Varína k automobilke majú nové čísla? Tiež by ma zaujímalo, aká bude po ich zmene na regulérne linky na nich tarifa? Je to predsa len doprava mimo Žiliny, čiže v podstate nie mestská, ale prímestská.

A ešte jedna vec ma v tejto súvislosti napadla: čo SAD? Nezastavujú, alebo nebudú zastavovať niektoré ich spoje zo smeru od Terchovej a Varína pri automobilke?
Reply on: Miro #9287:
podla mna,je to taka priprava,ked sa spusti plna vyroba a preprava do zavodu.Linky budu verejne,silno pochybujem,ze bude Kia tak stedra,aby aj nadalej cestu zamestnancom platila.
Reply on: LUK #9291:
Asi sa tam už nezmestia. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.