Reply on: Miro #8951:
Predpokladám, že jednoznačne Mojš. Mesto v tejto oblasti nemalo svoje záujmy, kataster obce nie je veľký a pribudne akurát zodpovednosť za túto časť. Na druhej strane z ľudskej stránky treba obci pomôcť. Obec asi so 460 obyvateľmi, hoci je uprostred Žilinskej kotliny a blízko mesta, predsa je nešťastne položená medzi (pod) kanálom Vodného diela Žilina a priemyselnou zónou žilinskej aglomerácia (železničná zriaďovacia stanica a časť areálu automobilky, ktorý je tiež v katastri obce). Počkáme ešte na vyjadrenie zodpovedných, ale myslím si, že tvrdé ekonomické dopady donútili Obecné zastupiteľstvo s pani starostkou k tomuto závažnému kroku. Čo sa týka MHD, myslím si, že postačí predĺženie L31 na Pstruhovú, odkiaľ mali cez lávku na skok do centra obce. To je však záležitosť mesta a DPMŽ.
Pišta
K tej L27 alebo L31.... Isté je, že tento súbor bude zrejme ešte rásť a spoj k nemu je takmer žiadny.... Voĺakedy dávnejšie tu Juraj spomínal o budúcnosti spojenia na Hájik.... má sa vybudovať nejaký most pri starom cintoríne smerom na Hájik a mali by sa naťahať troleje... Potom by táto časť spojenie dostala.... Ale to, kam som mieril, bolo to, že či im tam DPMŽ do tej doby vsunie nejaký ten spoj , alebo to nechá tak... Ja som sa len pýtal... Neloboval som za tú časť.... Nebývam tam. A vôbec už nechcem nikam ťahať prázdne linky.... Nie som od toho platený ani kompetentný.... V tom príspevku som sa pýtal na taký letmý pohľad do budúcnosti, pýtal som sa, aké súvislosti zvažujú pri zriaďovaní liniek, pri ich zmenách a tak.... Za posledných pár rokov sa prúdenie ľudí v Žiline radikálne zmenilo... A tu musím povedať, že MHD nasledovala tieto trendy a prispôsobila sa pomerne rýchlo... , na čom má zásluhu určite aj Juraj, jeho tím pracovníkov a mnohí dikutujúci práve na tomto fóre....