Ked sme pri tych stromoch,ty snad suhlasis s tym ako vyzera byvale sturovo namestie a byvaly amfiteater?Lebo zato moze slota a jeho banda.Takze ak sa niekto ozve aj proti tymto vycinom,plne ho budem podporovat,aj ked to zmienovane OZ robi vela chyb,stale vsak menej negativne zasahuje do zivota zilincanov ako slotova mafia.
Isté občianske združenie, pomenujme ho OZ „Za vyťatý strom“, vyvíja neustálu aktivitu. Vo svojej činnosti v Žiline má veľmi široký záber (doslovne zo stanov) od „monitoringu stavu demokracie, politickej kultúry, služieb občanom, kultúrneho, sociálneho, životného a duchovného prostredia a identifikáciu možných „znečisťovateľov“ týchto oblastí“. Pod týmto sa schová všetko, čiže hľadajú „možných znečisťovateľov“ aj v MHD.
Na ich stránke majú nasledovnú otázku aj s odpoveďou: „Ako pozdvihnúť úroveň pričlenených obcí? Jedinou výhodou by mohla byť mestská hromadná doprava, avšak hovoriť o hromadnej je dosť výsmech, keď vám príde autobus jeden krát za dve hodiny. To by sa však z MHD nesmel robiť zárobkový podnik. Na pozdvihnutie úrovne obcí navrhujeme tiež niekoľko riešení. Ak máme hovoriť o MHD, je nutné, aby do pričlenených obcí chodil autobus počas dňa minimálne 2 krát za hodinu - je potrebné urobiť a zverejniť analýzu financovania a nákladov, zmeniť systém liniek.“
V časti „Bleskovky“ je krátka správa s nadpisom: „DPMŽ predsa ustúpil? Od 1.8.2006 opäť premáva v Žiline linka spájajúca všetky veľké sídliská - Hájik - Vlčince - Solinky. Predsa sa oplatilo ozvať sa...“
Pozn.: Tak sme sa napríklad dozvedeli, že MHD v Žiline zabezpečuje „zárobkový podnik“. Cestujúca verejnosť by prijala cestovné vo výške aj jednej koruny ako za totáča, ale ako vyrovnať stratu v hospodárení DP to už OZ „Za vyťatý strom“ nehovorí. Navyše potrebujú analýzu financovania a nákladov, hoci majú svojich tútorov a členov aj v MsZ, kde sa pravidelne tieto správy predkladajú. Mestské časti sa zas môžu „tešiť“ z bludov o 30 minútovom intervale.
Situáciu na Hájiku po zavedení NKTD si riešili poslanci z volebného obvodu č. 5 Hájik v súčinnosti s DPMŽ, teda žiadne OZ "Za vyťatý strom".
Tvoj názor je teda postaviť systém na linkách 3, 7, 14, 16, 17. Nič zlé na tom nevidíš... Ale to ešte nie je nič svetaborné. Poprosil by som aj špecifikáciu rozsahu prevádzky, odkedy dokedy bude ktorá linka premávať a v akom intervale. Samozrejme s ohľadom na schválený ročný počet vozokilometrov v MHD.
Mimochodom, v návrhu Ti po Hlinách chodí len L7, takže národ dovezieš len k Polícii. Žiadna stanica, žiadna nemocnica, žiadne Štefánikovo nám. (leda ak dookola s L7). Myslíš, že by po zavedení Tvojho návrhu nevyvádzali Žilinčiania presne tak ako po januári 2006? Presne tak isto. A nazvali by Ťa neschopným spraviť dopravu pre ľudí.
PRETOŽE VŠETKÝM ĽUĎOM NEVYHOVIEŠ NIKDY.
A mimochodom, žiadna linka Ti nejde ku Carrefouru.
Diskusiu na stránkach Mesta som registroval aj dávnejšie. Myslím, že stačí pár príspevkov hneď z prvého odkazu, aby bolo čitateľovi jasné o akú "cenovú skupinu" príspevkov ide. Poväčšine úplne jalové reči bez ani len pokusu pochopiť to, čo sa 21.1.2006 stalo a aké boli možnosti.
"Ak ste to citali, tak sa dozviete nazor ludi. Takto to vnimaju ludia a nie zamestnanci DPMZ."
Ak sme to čítali, tak sme sa dozvedeli názor ľudí, KTORÍ DO TEJ DISKUSIE NAPÍSALI. Takto to vnímajú ľudia, KTORÍ PRIŠLI O SVOJE SPOJENIE a nie zamestnanci DPMŽ ČI OSTATNÍ ĽUDIA.
P.S. Viackrát Ti bolo odporúčané prečítať si staršiu diskusiu na iMHD. Potom by si videl, že ani tu to nebolo nadšené vítanie nového systému, padlo všeličo... Systém však zavedený bol a neostáva iné ako čakať, čo prinesie. Po pol roku vidíme, že prvé korekcie sú na svete. Zas musí prejsť čas, aby sa mohli hodnotiť.
P.S.2: DRVIVÁ VÄČŠINA účastníkov tohto fóra NIE SÚ zamestnanci DPMŽ
Ano, ja necitam reakcie??? To mas odkial? Na co som zareagoval??? Na prispevok o 6 prispevkov nizsie, tak potom neviem kto necita prispevky. Myslim ze by ti nezaskodilo si precitat moje reakcie. Tak potom neviem ci ja som zatatym chrunom alebo niekto iny necita diskusiu. Ja hajim zaujmy ludi a pritom sa divam aj na realitu a pisem tu postrehy z cestovania, mysli si o mne co chces, nemam 5 rokov aby som sa tu s niekym hadal ze som ...
P.S: Jasne len tak si vediem monolog a strasne ma to bavi ? ?
Pištík môj, neuraz sa, ale teba naozaj nemožno nazvať inak, ako zaťatým chruňom. Však ty vôbec nečítaš reakcie na tvoje príspevky, len si tu ako také hysterické decko omieĺaš svoje bludy.
Ja som tu uz odprezentoval svoj nazor. Len co som ho tu uverejnil, tak mi prisla odpoved, ci sa tu teraz ideme hadat, ze kazdy ma svoj nazor. Tak potom neviem ci moje slova nieco znamenaju.
Tak este raz moj nazor:
Vyriesil by som to 5-mi spojmi s pravidelnym intervalom: Linky 3,14,16 by zabezpecovali cestu sidlisko-centrum. Dalej by to boli linky byvale 7,17. Tym by sa vyriesili hned 2 otazky naraz. Pravidelny interval aj priame spoje. Fakt na tom nevidim nic zle.
P.S: K tym spokojnostiam ludi na novy cestovny poriadok. Myslim si, ze by nezaskodilo si precitat tieto diskusie na koncepciu od 21.1.2006. Je to z oficialnej stranky Ziliny, takze vulgarne prispevky boli vymazane.
Kedze mi server "zmrsil" diakritiku, tak este raz bez nej:
Zdravim vsetkych. Chcem pochvalit DPMZ za zriadenie linky c.1. Ocenujem tento krok, pretoze je ustretovy ku potrebam cestujucich, a verim tomu, ze nebolo jednoduche ho "napasovat" na uz existujuci system. Paci sa mi tiez dojazd do DPMZ s cestujucimi na palube. Dobry napad, hodny mozno aj inych liniek, a nielen dojazdu, ale snad aj vyjazdu. Som presvedceny ze linka c.1 bude dobre vyuzita.
skús si niečo prčítať o doprave a dopravných systémoch, poprechádzaj sa po iných mestách so zameraním na MHD (nielen u nás, napr. BB nie je žiadna výhra), potom sa skús zamyslieť.... Myslím, že by to pomohlo... ?
Človeče, prosím Ťa, aspoň trochu váž slová do tejto diskusie. Máš možnosť sa rozprávať s niektorými ľuďmi priamo od fachu, od diania v žilinskej doprave, prípadne im v niečom prezentovať svoj názor a tak možno mierne ovplyvniť ďalší vývoj. Tak si to nepokaz zbytočne nepríjemnými narážkami.
Nepríjemnými najmä preto, že, bez uražky, mnohé Tvoje názory sú prudko laické a zjavne si nikdy nemal možnosť vyskúšať si riadiť taký kolos akým je mestská doprava v 90-tisícovom meste. Inak by si si nemohol dovoliť tvrdiť, že "vedenie ľudia nezaujímajú". Sorry kamoš, ale na túto vetu som JA OSOBNE strašne alergický. Kto sú ľudia? Ty si "ľudia"? Tvoja suseda sú "ľudia"? Ja Ti viem Z PRAXE doložiť príklady ako jedna zmena »pre ľudí« môže byť proti záujmom inej skupiny takých istých »ľudí« ako sú tí prví. Takže prosím buď v pohode. Niečo sa tu zriadilo, zatiaľ je to pár spojov pod číslom 1. A ako Juraj povedal, máme tu najdemokratickejší systém, aký môže byť. Sami cestujúci môžu hlasovať o budúcnosti tej-ktorej linky. Inými slovami, ak bude vyťažená tak ako v budúcnosti predpokladáš, nevidím dôvod prečo by sa DP zriekal tržieb a linku ďalej neposilňoval. Ukáže ale prax.
P.S. Na základe čoho si dovoľuješ tvrdiť, že pred 21.1.2006 bol každý spokojný? Množstvo ľudí bolo nespokojných a veľká časť tých istých ľudí JE DNES SPOKOJNÁ. Akurát spokojní nekričia do sveta, že sú spokojní, o svoj názor sa delia len tí nespokojní. Veľké zmeny súdia až dejiny!
P.S.2: Ani len sa nepokúšaj porovnávať posledný spoj do Mojšovej Lúčky so spojmi medzi Hájikom a Vlčincami. Ak by kedykoľvek hocijaký spoj L1 vypadol, jeho cestujúci môžu V POHODE použiť kombináciu množstva ďalších spojov, na rozdiel od tých nešťastníkov z Mojšovej Lúčky, ktorým ak zrušíš daný spoj, tak pôjdu jednoducho PEŠI.
Ak by to takto dalej pokracovalo, je mozne, ze linka bude chodit castejsie? Lebo tych spojov je ale velmi malo. Nechapem, ked linka c.31 v ktorej sa vezu o 22,30 priblizne 2-3 ludia stale existuje. Preco by nemohla 1-tka chodit tiez takto, to ti mozem zarucit ze nou pojde viac ludi ako v tej 31-tke.
Vedenie DPMZ:
Urcite by bolo dobre zaviest nejaky neskory spoj. ? Mohol by ist povodnou cestou
"Hajik-centrum-sidliska-centrum-depo" a vratit sa o tej 23,00 do DEPA.
Na tuto trasu 1-tky este nikdo nenadaval. Dufam ze s tymi intervalmi len zartujete. Nenute ma chodit peso, cipovu kartu som uz dlho nenabijall, nie ze mi prepadne!
Och boze, bolo Vam to treba zaviest 21.1.2006 takyto sprosty poriadok? Stale len vymyslat a vymyslat, pridavat linky, zavadzat prieskumne vozidlo, ved to je trapne. Ked bol stary cestovny poriadok, kazdy bol spokojny, nie ako teraz. Ved ste citali prispevky na tuto zmenu ale vas ludia nezaujimaju. vsak nech si len ponadavaju. Fuuuuuuj!
Nielen pre teba, ale aj pre vsetkych. Aj u SADky aj v DP zivelny vyvoj spravania cestujucich ukazuje, ze trva asi 4-5 mesiacov, kym sa cestujuci "utrasu". U nas sa to este predlzi tym, ze su prazdniny. I ked v druhom pripade je vyhodny postup taky, aby si na zaciatok privykli bezni cestujuci a potom v septembri studenti. Ale aj tak vychadza, ze nas zaujem cestujucich tesi, ale dalsie vyhodnotenie budeme vediet urobit az v oktobri.
aj keby si ich takto označil, vždy bude veľké percento cestujúcich, ktorí dôjdu za vodičom sa opýtať, kamže to vlastne ide. Dôvodom je to, že ľudia vôbec, ale vôbec nečítajú... a môžeš im to napísať ako chceš (a kým im to pán vodič nepovie, nepozrú si to... po niekoľkých týždňoch sa naučia)
ja rozumiem, aj keď si osobne nemyslím, že dôjde až ku tak rapídnemu nárastu cestujúcich... teraz si hľadajú pomaly cestu ku tejto linke aj ostatní cestujúci, ale natrieskané trolíky nečakám. Ale to ukáže čas...
Ja to tak nemyslim, ze to je plny autobus, ale chcem upozornit na ten narast cestujucih za par dni. To mi je jasne ze v kratkom vozidle, ked stoji 5 ludi nie je plnka, do dlheho sa zmesti 3-krat tolko. Ale chcem upozornit na to ze za par tyzdnov nebude stacit kratky trolejbus.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jozef
Na ich stránke majú nasledovnú otázku aj s odpoveďou: „Ako pozdvihnúť úroveň pričlenených obcí? Jedinou výhodou by mohla byť mestská hromadná doprava, avšak hovoriť o hromadnej je dosť výsmech, keď vám príde autobus jeden krát za dve hodiny. To by sa však z MHD nesmel robiť zárobkový podnik. Na pozdvihnutie úrovne obcí navrhujeme tiež niekoľko riešení. Ak máme hovoriť o MHD, je nutné, aby do pričlenených obcí chodil autobus počas dňa minimálne 2 krát za hodinu - je potrebné urobiť a zverejniť analýzu financovania a nákladov, zmeniť systém liniek.“
V časti „Bleskovky“ je krátka správa s nadpisom: „DPMŽ predsa ustúpil? Od 1.8.2006 opäť premáva v Žiline linka spájajúca všetky veľké sídliská - Hájik - Vlčince - Solinky. Predsa sa oplatilo ozvať sa...“
Pozn.: Tak sme sa napríklad dozvedeli, že MHD v Žiline zabezpečuje „zárobkový podnik“. Cestujúca verejnosť by prijala cestovné vo výške aj jednej koruny ako za totáča, ale ako vyrovnať stratu v hospodárení DP to už OZ „Za vyťatý strom“ nehovorí. Navyše potrebujú analýzu financovania a nákladov, hoci majú svojich tútorov a členov aj v MsZ, kde sa pravidelne tieto správy predkladajú. Mestské časti sa zas môžu „tešiť“ z bludov o 30 minútovom intervale.
Situáciu na Hájiku po zavedení NKTD si riešili poslanci z volebného obvodu č. 5 Hájik v súčinnosti s DPMŽ, teda žiadne OZ "Za vyťatý strom".