Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #8733:
Malokto vie, ze so stankami sa obchoduje. Uz davno neplati, ze povodny stankar tam cely den trci v kukani a predava noviny. Mnohi poskupovali viacero stankov, za ktory platia mestu len ziadny alebo symbolicky najom. Dalej ich vsak prenajimaju za velke peniaze dalsim stankarom a potom uz len sedia doma a bez roboty pocitaju peniaze. A vacsinou novym najomcom nepovedia celu pravdu o ich povinnostiach ako napr. o predaji listkov a udrziavani poriadku na zastavke.
Reply on: simkoslav #8732:
Nie je to tak ako pises. Ak si stankar chce listky zobrat, moze, ak nechce - nemusi. Samozrejme za jednej podmienky, ze sa stanok nachadza mimo zastavky MHD. Ak vsak stankar chce stanok pri zastavke MHD, kde ma vdaka MHD obrovske mnozstvo potencionalnych zakaznikov, na ktorych moze zarabat, tak si listky brat musi. A zisk nie je mizerny - ved kolko len vdaka cestujucim MHD preda cigariet, novin, casopisov atd., na com si nakoniec na ten zisk pride.
Za samotne listky je zisk vacsi, ak by si stankar nechal tie peniaze "zarabat" na percentach na vkladnej knizke alebo ucte.
Reply on: Miro #8733:
Nasi maju stanok v Ziline a nikto ich nenutil mat cely sortiment.
... a vôbec si myslím, že také batožinové lístky (15,- Sk) by sa viac využívali, keby o nich ľudia viac vedeli (keby boli v automatoch aspoň na stanici)
Reply on: simkoslav #8732:
Tak to som nevedel ? ale Juraj tu myslím raz tvrdil, že stánkari sú zmluvne zaviazaní mať celý sortiment lístkov ❓
Reply on: Miro #8730:
Ak chceš do stánku nakúpiť cestovné lístky, musíš zobrať minimálne 250 kusov lístkov s mizerným ziskom, do čoho sa mnohým stánkarom neoplatí investovať. Osobne by som bol za to, aby bolo možné stánkarom nakúpiť aj po 100 alebo 50-ich kusoch lístkov (aspoň tých menej využívaných 11 a 15 korunových, a ďalších, ktoré spomínaš aj ty, príp. samostatných batožinových). Vtedy by určite bola v novinových stánkoch ponuka lístkov pestrejšia.
Trolejbus 226 (po generálke) má zadný označník linky primontovaný v pravej hornej časti okna a je použitý ten, ktorý býva vpredu. Ako nápad je to fajn, vyzerá to zaujímavo a je to taká umelá náhrada digitálneho označníka.... Len 1 vec - bolo by super, keby táto zadná tabuľka bola osvetlená klasickými dvoma žiarovkami....Teraz je tam večer len tma. Efekt by bol excelentný.... Juraj, skúste nad tým porozmýšľať.... Finančný náklad by to nebol veľký....
Juraj, veľmi by som sa prihováral za to, aby sa dali kúpiť lístky za 15,- Sk (človek + batožina) a za 20,- Sk (človek + pes) v stánkoch aspoň na zastávkach MHD a v automatoch aspoň tam, kde sú dva vedľa seba (žel. stanica, Hurbanova) a teda je na nich dosť pozícií.

Teraz som si chcel nejaké 20 korunové kúpiť, ale v novinových stánkoch také nepoznajú a pri stánku DPMŽ na Hlinkovom námestí som sa nedočkal, pretože sa tam predo mnou pri jedinom otvorenom okienku vybavovali nejaké dôchodcovské preukážky a to je na mňa príliš dlhá procedúra.
Karosu B952 #16 by bolo treba reklamovať. Teraz som ju videl ísť po Kysuckej a keď pridal plyn, išiel z neho kúdol čierneho dymu.
karosa 952E č.13,ktora mala nehodu s polskym automobilom,o ktorej pisal Jozef,bola zaradena do premavky.Bus obdrzal komplet nove predne celo.
Reply on: LUK #8726:
Buďte radi, že aspoň vozidlá kúpili kompletné a nie napr. bez okien. ?
Reply on: marek #8724:
tak to si videl to "exkluzívne" nastavenie a lá SAD ZV...
A odpoveď na otázku: SAD ZV sa snažili ušetriť na všetkom, čiže aj transparenty kúpili tie najkratšie. Vnútorné dokonca vôbec... ?
Reply on: marek #8724:
Tie bystrické sú kratšie, také sa väčšinou používajú v prímestských busoch. Neviem ako u EmTestu, ale BUSE aj R&G ti vyrábajú viacero veľkostí.

Nové busy DPMŽ majú transparenty od firmy R&G Mielec. Tak ako aj všetky ostané.
Dnes som bol v BB.
Bystricke EMtesty su ale mensie ako tie martinske - vidiet to na cele vozu a ukazuju nasledovne: vrchny riadok je vacsie pismo a prechadzaju tam jednotlive zastavky a spodny riadok je mensim pismom a je tam zobrazeny nazov koncovej zastavky danej linky.

A teraz otazka:
Zacali sa vyrabat mensie EMtesty orpoti tym, co boli dodavane na vozidla pred rokom, alebo len v SAD ZV chceli usetrit a zvolili mensie?

Nove vozidla pre DPMZ maju ake transparenty?
v piatok, 4.8.2006 stal trolejbus cisla 22x na linke 6 okolo 13. hodiny asi 10 minut pri benzinke OMV aj s cestujucimi.
Neviete co sa dialo?
Reply on: Jozef #8721:
No konečne.
Dnes premával na mestskej linke č. 2 nízkopodlažný autobus Karosa City bus 12M #08.
Počas poslednej návštevy ZA som si všimol, že nové busy majú na transparentoch iný typ písma. To je prosím nejaká úprava DPMŽ alebo to takto prišlo od výrobcu? Alebo je to zase iný typ tabule? Osobne som totiž priateľ unifikácie a dosť by ma mrzelo, keby sa teraz po toľkých rokoch menil vzhľad písma na transparentoch. Dosť ma to zaujíma, lebo čoskoro prídu nové transparenty aj do Nitry.
Reply on: LUK #8717:
Skusim. Skoda, ze to asi nepojde sem dat do nejakej databazy, az si to aj ostatni precitaju, aby ti z toho "shop"u nevykrikali, ze im ujdu ksefty...
Reply on: marek #8693:
da sa zakupit v online predajni noriem...ale je to draha norma, stoji 290 Sk. http://shop.sutn.gov.sk (STN 73 6425 Stavby pre dopravu. Autobusové, trolejbusové a električkové zastávky)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.