No, neviem, ci automat mince vydava, alebo nie. Vcera som si studoval navod na tom spominanom inovovanom automate a zistil som zaujimavu vec: Po slovensky bolo napisane, ze automat mince nevydava, ale v anglickom texte bolo napisane nieco v zmysle "machine gives change". Tak si vyberte ?
Áno. Ako si si určite všimol, došlo ku celkovej zmene galérie. Zmena priniesla celý rad vylepšení, i keď bežný užívateľ nevyužije všetky. Ťažkým orieškom však bola konverzia starej galérie do novej formy. Niektoré veci sa dočasne stratili, napríklad aj tie popisy v poslednom žilinskom update. Zvýrazňujem DOČASNE.
ano,karosu č.16 obdrzali vodici ktori jazdili na 104,a karosu č.19 zas vodici z 82.Nevylucujem vsak,ze vozy,kedze su dovolenky,neuvidis aj na inych linkach.Citybusy, maju svoje domovske linky pevne,ale trebars vcera citybus09 jazdil na l:22,lebo obaja vodici su na dovolenke.Prilezitost s nim si zajazdit dostali vodici z karosyč.13,lebo ich voz,ako pisal Jozef mal nehodu.
V Prešove je podobne prerobená už dosť veľká časť automatov. Základným prínosom prestavby bolo zavedenie vracania preplatkov, čím ľudia stratili povinnosť platiť presným obnosom. Pokiaľ si niečo nepletiem, žilinské automaty doteraz "nevydávali", aspoň väčšina určite nie. Zaujímalo by ma teda, ako je na tom tento nový automat.
dnes sa zapojila do premavky s cestujucimi aj posledna karosa 952 č.19.Podla vodicov,ktori prebrali nove karosy,budeme ich stretavat na domovskych linkach:č.16-22,č.17-26,č.18-26/29/30,č.19-21,č.20-26
Na zastávke Železničná stanica sú dva elektronické automaty na výdaj cestovných lístkov, z ktorých jeden prešiel inováciou bratislavskej firmy MIKOMAT. Tlačidlá na automatoch ako aj celkový vonkajší vzhľad medzi nimi je rozdielny. Na „novom“ automate je ešte v dolnej časti výrazná tabuľka s nápisom „Tento automat na cestovné lístky inovovala firma MIKOMAT“. Fotografiu automatov som odoslal Vladimírovi.
Pred chvíľou som videl ísť Karosu č.07 do Tepličky a na displeji mal vzadu KIA a potom som išiel za novou Karosou č.18 na L29. Takže to nie je tak, že by tie novododané jazdili predovšetkým do Kie ? (teraz si uvedomujem, že č.07 je tiež z tých novododaných ? )
A nové klbáky vídam cez deň bežne na TB linkách, takže predpísané km si poctivo odkrúcajú.
No ty asi príliž často necestuješ v MHD. Linka 13 býva najplnšia preto, lebo spája centrum nakratšou cestou cez Hliny so sídliskom Solinky. Taktiež prechádza ako jediná trolejbusová okolo internátov na Hlinách, kde v 10tich blokoch býva cca 2000 študentov (to je už viac ako jedna malá obec). A zo Soliniek na Vlčince chodieva preplnená v špičkách najmä po Žilinskú univerzitu. V sedle pracovných dní chodieva takmer prázdna.
Chcem sa ta spytat, kedy pojde posledny? Ked su to len zjazdy do depa, tak by to mohlo byt aj po 23 h. To by bolo fakt super. Bo ja cestujem v casto v piatok zo Zavodia na Vlcince. Poslednym spojom. UZ by to mohli aj zverejnit, casy tej skvelej linky.
Och boze, to je najvacsia sprostost ze to je pre par ludi. Tie linky budu podla mna najviac preplnene, ak budu jazdit v normalnom case. Napr L.13: Preco je vzdy najplnsia? Vysvetlenie: Lebo spaja 2
sidliska. Sice len s polovicou Vlciniec. Priame linky su fakt super. Usek Solinky-Vlcine bude strasne pretazeny, verim ze v blizkej buducnosti to bude pravidelna linka. Linku 7 by bolo asi vhodne zrusit a dat do linky c.1.
No cu uz! Co je dobre toho je malo! ☠ ☠ ☠
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jozef