Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #8545:
Prosim neznameho nepodpisaneho fanusika MHD, ktory mi poslal subor Zilina-trolejbusy.xls, aby sa mi emailom este raz ozval. Pri preposielani emailu sa stratila jeho adresa, na ktoru mu chcem odpovedat. Dakujem.
Reply on: 4444 #8544:
Nemam cas to dopisat, tych bodov je 9. Neskor.
Reply on: Juraj #8543:
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď.
Reply on: Juraj #8542:
Piatym problemom bola poziadavka priameho spojenia do nemocnice casti Hlin. Podla mojho nazoru uplne neopodstatnena, nakolko Hlinami ku nemocnici na Spanyolovu je vedena L2 s takym dennym mnozstvom spojov, ktore nie su schopni obyvatelia Hlin vyuzit ani pri nejakej epidemii, nieto pri beznom zdravotnom rezime. Nehladiac k tomu, ze sa jedna iba o mensiu cast Hlin, lebo Hliny I, II, III a IV su priamo alebo maximalne niekoko sto metrov pri nemocnici a ludia tu chodia pesi, polovica Hlin V a VI ma zas blizsie na zastavky L3, ktora k nemocnici chodi, z Hlin VIII takisto maju blizko na zastavku Halkova, odkial k nemocnici chodi L6. Ale budiz, nech je tak.
Reply on: Juraj #8541:
Stvrtym problemom bola otazka prepravy obyvatelov Soliniek ku Carrefouru. Boli tu od cestujucich dve uplne rozporne stanoviska. Na jednej strane pisali, ze naco tahat linky ku Carrefouru, ze je to obchodny retazec, ktory nech si zabezpeci na vlastne naklady dopravu ako to ma Tesco s L99, na druhej strane ani jeden z nich nenapisal o spojenie vedeniu Carrefouru ale dopravnemu podniku. Niektore spoje L1 zabezpecuju uz aj tuto poziadavku, avsak po zastavku Vysokoskolakov, nakolko nie je vybudovana technicka trolejova stopa od Vlcincov ku Carrefouru. Zast. Vysokoskolakov je vsak v dostacujucej dochadzkovej vzdialenosti.
Reply on: Juraj #8540:
Tretim problemom boli poziadavky niektorych cestujucich, aby sa mohli bez prestupu dostat z Vlciniec1 na Velky diel. Je uplne scestne zamyslat sa nad nejakou "intervalovou" dopravou, ak toto mnozstvo ludi sotva naplni jeden spoj. Avsak primerane tomuto poctu cestujucich sa L1 snazi zabezpecit aj toto spojenie. /Samozrejme okrem mnozstva dalsich spojov na ostavajucich linkach./
Reply on: Juraj #8539:
Druhym bol problem vyjazdnych a zjazdnych spojov. Aj tu na fore sa o tom dost diskutovalo, a to si nedovolim napisat ako ty, ze to boli "frflosi", preco sa niektore spoje ukoncuju napr. pri Policii ci na Mostnej, preco sa neda s nimi ist dalej. Vysvetloval som, ze 13-ka, ktora od Mostnej ide na Halkovu a nie na stanicu uz predsa nie je 13-kou, ale uplne inou linkou s uplne inou trasou a ze skusime v DP nieco s tym vymysliet. No a vysledok je ten, ze mnozstvo vyvalych VYJ a ZJA sa zakomponovalo do L1 a maju teda vsetky formalne a vecne nalezitosti potrebne pre verejnu osobnu dopravu. Konkretne napr. byvaly spoj L13 konciaci na Mostnej bol prelozeny uz od vychodzej zastavky ako jeden zo spojov L1 a je vyuzitelny pre cestujucich az na Kvacalovu. To ste predsa chceli, tak to mate.
Reply on: 4444 #8535:
Pri pristupovani k tvorbe pracovnej X-ky, z ktorej sa napokon vyklula L1, bolo potrebne riesit vela suvislosti. Ich vysledkom urcite nemalo byt zjednodusene zaverecne pocitanie celkoveho poctu spojov, ale spocitanie, kolko otvorenych problemov sa nou podari uplne alebo ciastocne riesit.

Prvym bol stale otvoreny problem jedneho zo zilinskych skolskych spojov, konkretne toho z Hajika na Vlcince a spat, ktory jediny mal charakter aj uceloveho spoja aj verejneho spoja pre beznych cestujucich a aj tu na fore boli pripomienky preco nie je v cestovnom poriadku, aka na nom plati tarifa atd. Tak teraz uz bude v cestovnom poriadku ako jeden zo spojov L1 a bude jasne vsetkym, aka tu plati tarifa.
Reply on: Vladimír #8537:
Neuraz sa, ale ja povazujem za diletantske aj niektore vysvetlenia od ludi, ktori do veci vidia a veciam rozumeju, a pritom nepostihuju jadro problemu alebo nemaju /a nezistia si poriadne/ informacie.

Tak napr. v tvojom prispevku 8502 pises, ze nielen AJ, ale NAJMA stat prispel. Podla mna 37% nikdy nemoze byt NAJMA, vzdy to bude AJ.

Rovnako v inom prispevku vetu "netipuj interval, skor rataj spoje za den" by som zvlast od teba ocakaval odbornejsi pristup do hlbky problemu zamerany skor na zavislosti a vazby na prepravne ptreby ako len na mechanicke zjednodusene spocitanie spojov za den.

Takze prepac mi za to diletantstvo, ale za zjednodusovanim si stojim.
Reply on: Juraj #8526:
Tak v tomto prípade sa mi zrejme takto formulovať texty podarilo. Priznám sa, že ani po spätnom prečítaní som celkom nepochopil, čo je v nich diletantské. Skôr som toho názoru, že niektoré veci som napísal možno trochu nejasne, čiže sa dali vysvetliť aj inak ako som pôvodne myslel. Kus pravdy má aj LUK v tom, že som ich písal dosť rýchlo.
Každopádne Vladimír je len jeden, nakoľko na iMHD nie je možná registrácia dvoch užívateľov s rovnakým nickom a neregistrovaní užívatelia do fóra prispievať nemôžu.

OT: Ďakujem všetkým za meninové blahoželania. Ja dnes podávam štafetu Jakubovi - takže všetko dobré...
Malé info k novej galérii fotografií. Ako ste si už iste mnohí všimli, do fotiek pribudla vodotlač. Dôvod je jednoduchý - permanentne sa stávalo, že fotky vykrádali nemenované denníky a webstránky, prípadne ich niektorí užívatelia sťahovali a následne rozposielali mailami bez uvedenia zdroja. To všetko samozrejme napriek dobre viditeľnému copyrightu. Preto sa niektorí autori fotografií dožadovali zvýšenia ochrany svojich fotografií. Z tohto dôvodu bolo pristúpené k umiestneniu vodotlače, ktorej účelom je predovšetkým ochrana autorských práv autorov.

Nová galéria zároveň obsahuje množstvo vylepšení, ktoré si iste časom každý všimne 🙂
Reply on: Juraj #8512:
Ďakujem za pozvanie, rád sa niekedy zastavím... Určite by som si návštevou u Vás rozšíril obzor... Padla tu otázka, či pri zavedení L1 bude naďalej premávať aj L7.... Mohli by ste , prosím, na túto otázku odpovedať? Linka 1 bude označená 1A a 1B? Prečo sa neprikloníte k variante L1 a L11? A posledná otázka : Ak sa zavedie L1 trasou , aká je určená, vyhovie sa určitej skupine ( nech mi, prosím,prepáčia ) "frflošov a frflošiek" .... A tak školský spoj znovu nemá opodstatnenie, lebo ho dokáže nahradiť štandardne neštandardná linka v komplexe vedenia trolejbusových liniek v Žiline. Bude školský spoj naďalej premávať v čase už zverejnenom niekedy pár týždňov dozadu?
Ďakujem
Reply on: Jakub #8516:
K dnešným meninám všetko najlepšie.... !!!!
Teraz ráno som videl Karosu B961 na L3 ( #115, ak sa nemýlim). Zaujímavé na nej je, že má na boku len jednu plastovú tabuľku a to na pôvodnom mieste hore hneď za prednými dverami (ako je zvykom u SAD). Dúfam, že to bude ešte prerobené a budú dve plastové tabuľky, ako je tu zvykom.

Ozaj, kĺbové Karosy sú všetky len s automatickou prevodovkou? Je to preto, že medzi vodičom a pohonom je kĺb a bol by problém cezeň prenášať pohyb radiacej páky?
Krátke Karosy naproti tomu kupujeme len s manuálnou prevodovkou, však? Je to výhodnejšie?
Reply on: LUK #8531:
Hmm, pekne.
Reply on: Valec #8530:
od 18.6.2006 ?
V aktuálne ankete (neviem od kedy tam je ale až teraz som si ju všimol) mi chýba ešte jedna možnosť a to: Svoju ČK už nevyužívam.
Reply on: LUK #8528:
Je to sranda, kym ja telefonujem so skutocnym Vladimirom, ty mi pises o skutocnom Vladimirovi... Bud som hluchy alebo mam halucinacie...
Reply on: Juraj #8526:
aj "skutočný" Vladimír iste našiel po svojom návrate kopec podnetov, takže sa snaží byť čo najstručnejší... ?
Reply on: URBINO #8525:
Ale nie, nikoho nechcem sfukovat. Len sa tych podnetov nakopilo pocas mojej nepritomnosti naozaj vela, tak sa snazim stare komentare co najrychlejsie vysvetlit. Dakujem za trpezlivost.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.