Z dákeho dôvodu (už si presne nepamätám, ale tuším porucha motora) je odstavená. Je z nej povyberaných viacero dielov, zrejme na rýchle opravy kĺbových vozov. Pokiaľ viem, tak na GO nepôjde. Ale jazdiť ešte určite bude. S vyradením sa neráta, aj keď tak vyzerá.
Tento rok by mali ísť na GO vozy 226, 229, 230 a jedna alebo obe z 231 a 232. Autobusy neviem či tiež dáke pôjdu, ale isto nie žiadny kĺbový.
Mimochodom zrejme príde k vedenia L13 na mestskom okruhu a k znovuzavedeniu školského spoja z Hájika.
Na druhej strane, v Ziline sa NIECO deje. Sice otrasnou formou, ale ostavaju VYsledky. Inde sa nedeje nic, alebo ak sa deje, tak tiez otrasnou formou, ale ostavaju iba NAsledky...
Nebola,ale v dnesnom svete si myslim,ze klasicke autobusy uz nie je najlepsia volba kupovat,vid.niektore mesta v Polsku a Cesku=obnovuje sa uz LEN nizkopodlazakmi...
Nasa MHD by mohla mat aj zopar dalsich novych NP vozidiel, keby vacsinu populacie mesta netvorili intelektualne menej obohateni jedinci, ktori si od revolucie stale volia Najslovenskejsieho Ozrana, vdaka ktoremu mame kdesi v prdeli (Budatine) novu sochu Hurbana za 28 mil. Sk (a Stura sme uz ako nepotrebneho odhodili kamsi do DP). Ak sa vam to nepaci, tak Tankista odkazuje, aby ste si "lahli do tej kanalizacie a splachli sa do toho najvacsieho hovna."
tu ide skor o lizing pocas 60 mesiacov, nie dodavky pocas 60 mesiacov, nakolko vyhodnocovacim kriteriom je aj lehota kompletnej dodavky (cize vsetkych autobusov
Vlado,určite nebola, lebo kód CPV pre nízkopodlažné autobusy je 341 21 400-5 a v tomto prípade je uvedený 341 21 000-1,t.z.autobusy pričom obstarávateľ (aj verejný) je povinný uvádzať presný kód.DP Žilina uvádza,autobusy .Ak som dobre čítal doba dodávok je 60 mesiacov t.j.5 rokov.
kubik