To mas pravdu...je mnoho inych veci,pre ktore by som PO vyzdvihol.Ano,viem,ze niektore trolejbusy su z roku 1986 u vas...len porovnaj,ako vyzeraju ony a ako vyzeraju nase trolejbusy...ved polovica je v porovnani s PO(viezol som sa na 70),hoci su mladsie,tak su v porovnani s tou 70,ktorou som isiel absolutny svincik ?
Ale pocul som,vraj u nas je nedostatok tr.vozov(neviem,co je na tom pravdy)...
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania sa bude financovať zo štátneho rozpočtu. Predpokladaná cena 58 000 000 SKK sa bude uhrádzať počas obdobia 60 mesiacov. (Zmluva medzi firmou KIA, vládou SR a mestom Žilina.)
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup mestských autobusov: 3 ks kĺbových do dĺžky 18 m (obsaditeľnosť minimálne 160 miest) a 5 autobusov do dĺžky 12 m (obsaditeľnosť minimálne 95 miest).
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
8 ks autobusov.
Predpokladané rozpätie hodnoty zákazky bez DPH: od 55 000 000 do 58 000 000. Mena: SKK.
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie:
1. Celková lízingová cena – 55.
2. Lehota kompletnej dodávky autobusov – 30.
3. Záručný a pozáručný servis – 15.
-------------------------
Mne to podla predpokladanej ceny vychadza na 3x B961 + 5x Citelis. Je to tak?
Plus este nutno poznamenat, ze zilinske trolejbusy 201-221 boli dodane o rok skor, ako sa zacala prevadzka prvej trate, takze o ten rok, co nejazdili, su akoby mladsie.
No, ja si nemyslim, ze je to take strasne. Je pravda, ze nemate tolko NP vozov ako Presov, ale je pravda aj to, ze autobusov mate dost a vase trolejbusy este nie su take stare, aby sa nahradzovali za kazdu cenu novymi a nizkopodlaznymi. Mozno by stalo za to kupit jeden-dva kusy, aby mohli aspon okolo tej nemocnice na niektorych garantovanych spojoch povozit starsich ludi a invalidov, ale urcite nie kvoli tomu, ze by vyvstala nutnost nahradzat stare trolejbusy. Musis si pockat na koniec zivotnosti tych trolejbusov, co mate. To este moze par rockov trvat, koniec koncov aj Presov kupuje svoje prve NP trolejbusy az tohto roku, a ide nimi nahradit 15Tr-ku z roku 1991 a 14Tr-ky z rokov 1986-87 (!!!). Zilina zaviedla trolejbus v r. 1994, tak ked to schvalne prezeniem, nejaky masovy nakup novych vozidiel ocakavaj tak okolo roku 2014.
Lebo ked povies ty A, ze Presov je pred vami, lebo ma viac NP vozidiel, ja poviem B, ze Presov ma v prevadzke aj dvadsatrocne (!) trolejbusy a iba 9 presovskych trolejbusov (z celkoveho poctu 44!) je mladsich ako 10 rokov. ZA ma priemerny vek trolejbusu 11 rokov, Presov 14 rokov. U autobusov je to ochlp lepsie, PO 9 rokov, ZA 10 rokov. A teraz sa mozeme bavit o tom, kto je lepsi a preco
Na Ziline mi vadi plno veci, ale akurat skladbu vozoveho parku a vek trolejbusov by som nekritizoval, lebo zilinske trolejbusy maju NAJNIZSI priemerny vek zo vsetkych trolejbusovych prevadzok na Slovensku.
Na križovatke Veľkej okružnej a Komenského sa stala nehoda trolejbusu #243 na L16 a osobného auta. Trolejbus má len pokrčený nárazník, auto je na tom dosť zle. Náhradu robí autobus #06.
pete
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania sa bude financovať zo štátneho rozpočtu. Predpokladaná cena 58 000 000 SKK sa bude uhrádzať počas obdobia 60 mesiacov. (Zmluva medzi firmou KIA, vládou SR a mestom Žilina.)