Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marek #802:
Ak sa nemýlim, žilinské City busy kneeling majú. Mali by ho mať aj bystrické, ale nie som si istý. V Prešove má kneeling len novší z City busov, ten starší ho ešte nemá.
Takze tie zilinske nizkopodlazaky maju kneeling? a co tie starsie, ktore jazdia v BB?

Tie diery v CP su naozaj velke a pribudaju coraz viac.....
Vladimír:Minolta?.Kto si ešte pamätá tesne po revolúcii ružovú "Minolta a jej ľudia"?V Bratislave bol okrem iných vozidiel jej nositeľom aj najodpornejší káčer všetkých čias 7015.
Reply on: TeBeCe #799:
Oukej, takže ako tú reklamu nazveme?
Reply on: Vladimír #798:
skor je to reklama na tie (asi) akciove fotaky a nie na samotne predajne 🙂
Reply on: TeBeCe #797:
Veď práve. Mali by sme sa v rámci iMHD dohodnúť, aký názov budeme pre túto reklamu používať. Bude to názov konkrétnej predajne alebo značka fotoaparátov?
obavam sa, ze reklama na 03 nie je Foto Monos, ale zrejme nejaku fotopredajnu nieco v OC Duben (videl som to len kratko). 94 je urcite Foto Monos. moje obavy sa naplnili dnes ked som v BA zistil, ze tiez su tie reklamy dole v texte rozne. ale vsetky su zrejme na tie iste fotaky.
Reply on: SpEcIaLnY #794:
Ja som naopak presvedčený, že ak by bol dôvod, používali by to 🙂

Re #795 TeBeCe: Veru prišla. Ja ďakujem za spoluprácu.
Vladimir: pozeram, ze moja emailova sms prisla v poriadku 🙂 bol som teraz castejsie v ZA, ale fotku som nespravil ziadnu...dnes som chcel MANa odfotit, ale nestihol som fotak vybrat 😞
Valec, Vladimír: jasné jasné. Ja som len pretlmocil, čo mi povedal jeden vodič. Nič viac. 🙂 Ale fakt, nepoužívali by to...
Reply on: Valec #791:
SIRS je dokonca koordinátorom ŽRIDS a sľubuje, že sa bude snažiť zapojiť do neho aj SAD... ?
Reply on: Valec #791:
Presne tak. Kneeling nie je automatický, ale vodič ho používa v prípade. Preto akékoľvek úvahy o tom, že sa do Bratislavy nehodí je založený na čírej nevedomosti. A keď sme už pri tom, nepovedal by som, že v Bratislave sú zastávky viac na husto ako v iných mestách.

Kladieš mi otázku, ktorú si kladiem aj ja a odpoveď nepoznám. Neviem, ktorý z tých dvoch City busov to bol. Zrejme by na DPMŽ vedeli povedať, ktorý bus s ktorou dočasou ŠPZ dostal akú ŠPZ novú.
Reply on: Miro #751:
To vieš, keď sa na ŽRIDS podiela aj spoločnosť SIRS. Boli by sprostí, keby jazdil častejšie vlak za 22Sk a ich autobusy by za 31Sk jazdili prázdne. Takto majú oni prachy do vrecka a pre prípadných naprajníkov môžu zalepiť hubu tým, že môžu cestovať vlakom.


Re #776 Miro: Hej, hej. Na vozoch 235 a 236 sa na prelome júna/júla objavili predné trasparenty. Zrejme kvôli L7/17. Dúfam, že po čase pribudnú aj zadné a vnútorné. Podotýkam, že vozy majú aj 3000kové palubáky.


Re #751 Miro: Bočný transparent na 58 ukazuje len linku a cieľ:
2 Vlčince


Re #790 SpEcIaLnY: A čo má kneeling spoločné s tým, že sú zastávky nahusto??? Však to nie je automatické, vodič to obsluhuje takou páčkou, takže to použije len ak je to treba a nie na každej zastávke. >>> Z toho vyplýva, že do BA sa to nehodí, lebo vodiči by to nepoužívali.


Vladimír: Ten CityBus, ktorým sme sa vozili je 08 alebo 09?
Papyr: áno tak. 🙂 Ale od jedného Bratislavského vodiča som počul že IK412 kneeling nemajú. A dokonca som počul od istého nemenovaného zdroja, že autobusy s kneelingom sa do BA nehodia, pretože zastávky sú v nás príliš na husto, a stale by s tým bol nejaký problém. Ale pokiaľ viem kneeling by sa mal dať vypnúť 😕 .
Prosim vas, nezda sa vam, ze dnesny stav linkoveho vedenia trolejbusovej dopravy v Ziline je nevyhovujuci? 10 trolejbusovych liniek a na polovici hodinove intervaly... Pritom okrem Borika, ktory je obsluhovany jedinou linkou, je vsade tych liniek plno? Napriklad 4 linky na Hajiku? 4 linky na ZU?

Nechcem do toho plano kecat, ale obsluhu Hajika a ZU by som si predstavoval idealne tak, ze by na Hajik jazdili len linky 7 a 17 s tym, ze by boli presmerovane - namiesto okolo tesca by jazdili okolo nemocnice. Linky 6, 15, 16 by sa zrusili a linka 5 by zostala v povodnej trase, tj. neokruhova. Na linkach 7 a 17 by sa zahustil interval na 15-20 minut na oboch linkach.

Nebolo by to takto vyhodnejsie? Mozno by sa nabehalo viac vzkm, to som nepocital, priznavam sa - ale mozno nie. Ale bolo by to prehladnejsie a lepsie by sa koordinovali odchody...
Reply on: marek #787:
Kneeling [z anglickeho kneel (knelt, knelt) - klaknut si] je naklopenie vozidla tak, aby prava strana, kde su dvere pre cestujucich, v zastavke o nieco poklesla. Autobus teda pri pohlade spredu stoji mierne nakrivo. Kneeling nam umoznuje znizit vysku prveho schodu a ulahcenie nastupu osob s obmedzenou pohyblivostou. Dnes je bezne montovany do nizkopodlaznych autobusov.
Co je to kneeling?
Reply on: S499.1023 #784:
Čiže navrhovaným riešením je pražsko-bratislavsko-bystricko-prešovský systém 🙂
Reply on: S499.1023 #784:
Aj bystrická L6 tiež má písaný cieľ 'Tulská'. Mal by tam byť nejaký dôležitý bod zo stredu trasy.
Vladimír:Však aj pražská d-21 vyráža z Nádraží Braník s cieľom Nádraží Braník:).Ale teraz vážne:Polookružné linky by mali vyrážať s nejakou virtuálnou konečnou a čelný transparent by mal zobrazovať len cieľ,poprípade nejakú nácestnú zastávku ale žiadne behajúce texty.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.