Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
"spoje zo Žilinskej Lehoty skrátené len po Hurbanovu budú predĺžené až na železničnú stanicu" - nádherná formulácia ?
Reply on: Mza #6974:
Pokial mas EM-card ISIC, tak mas narok automaticky u tych dopravcov, ktori su v tomto systeme. Ak nie, tak len tak ako doteraz - z miesta trvaleho bydliska do miesta skoly na zaklade nejakej preukazky a to je vsetko (rovnako ako na zeleznici).

Na cesky ISIC ale urcite nikde ? .
Reply on: Jakub #6968:
a ako student VS mam narok na zlavnene cestovne v SAD?je na to nejaky zakon?staci sa mi teda preukazat hociakou(nie emtest) ISIC kartou?
Reply on: S499.1023 #6972:
Ďakujem. Ale skrátka NKVD má ďaleko k NKTD 🙂
Reply on: Vladimír #6958:
Dovolím si len malú historickú opravu. NKVD bol Narodny Komissariat Vnutrennich Del, čiž ministerstvo vnútra. Novovzniknuté Sovietske Rusko, neskôr Sovietsky Zväz, nechcelo mať s nenávideným imperializmom spoločné ani názvy správnych či iných orgánov. Súčasťou tohto ministerstva bola ČeKa čiže Častnaja Komissija a z tej sa potom vyvinul KGB (Komitet Gosudarstvennoj Bezopasnosti).
Reply on: skarpo #6955:
Však časovú prestupnú tarifu už máte:-P. Pseudoprestupné cestovné lístky sú obmedzené časom, či nie?
Reply on: Papyr #6897:
Výnimka - Mariánské Lázně. Tamojší dlhoročný šéf DP, ing. Voves, trolejbusový guru a veĺmi rozporuplná postava, v mnohom podobná Jurajovi, kdesi v rozhovore povedal: Nikdy sme nepripustili úniky tržieb a vždy sme trvali na nástupe 1. dverami a kontrole cestovných dokladov vodičom.
Reply on: Jakub #6968:
este keby sa ten emtrest zobudil a spravil tu stranku kompatibilnu aj s ohnivu lisku...
Reply on: Mza #6967:
Ospravedlnujem sa, zle som si to precital.

Zilinska SAD je clenom systemu EMBASE, kde su o.i. tie ISIC-y s logom EM-card. Pokial je toto logo na karte aj na dverach autobusu, karta je pouzitelna. Zoznam clenov je na http://www.emcard.sk .
Reply on: Jakub #6965:
o mhd viem,ze neplati...mam preto cipovu kartu DPMZ.skor ma zaujimalo ako to chodi v SAD ZA,lebo parkrat som na isic vydany UP v Olomouci siel za polovicne cestovne,ale stalo sa mi aj,ze vodic mi ju neuznal,kedze kontroloval aktivitu cipu v zariadeni,ktore na to ma v autobuse a samozrejme,ze pre SAD Zilina ju nemam aktivnu.
Reply on: skarpo #6961:
Ešte si zabudol, že polovica Vlčiniec stratila priame spojenie so Solinkami (okrem nočnej 50-ky ?), dokonca aj cez V.Diel.
Proste sa raz niekomu prisnila takáto NKTD, ráno keď sa prebudil, dal to na papier a myslel si, že vytvoril niečo ideálne a dokonalé, ale... ?
Reply on: Mza #6964:
Kdeze, v MHD moze byt pouzivany len vo verzii s elektronickym cipom. A v zilinskej MHD sa da pouzivat len ISIC vydany ZU.

Napr. moj ISIC z kosickej UPJS plati v MHD Kosice i Presov, v kazdej vychodoslovenskej SAD + tiez SAD Zvolen a SAD Zilina. V SAD-kach vsak na preukazanie naroku staci len vizualna kontrola, nie citanie cipu.
Chcel by som vediet,ci je mozne cestovat na linkach SAD Zilina za polovicne cestovne,ak sa preukazem preukazom ISIC,ale som studentom ceskej VS...?
"zriaďuje sa špeciálny zrýchlený spoj pre žiakov dochádzajúcich z Hájika na Vlčince s odchodom z Hájika v pracovných dňoch o 7.20 h."
A nazad ❓
Tento spoj fungoval pred zokruhovaním, jazdila na ňom kĺbová karosa(pekne natrieskaná ?). Po zokruhovaní sa zrušil ako zbytočný( boli L6, L7 ,L17). Teraz je tu opäť. Aspoň bude mať pekná žltá 110-tka s nápisom "školský autobus" kde premávať ?
Reply on: skarpo #6961:

L2: ja tomu rozumiem tak, že bude premávať Vlčince-Bytčica a späť ako doteraz (len špičkové spoje)+spoje Nemocnica-Bytčica a späť (spoje aj v sedle)
Situácia s obsluhou sídliska Vlčince mi začína vŕtať v hlave :
- L28 bola zrušená
- v smere Vlčince-Predmestká len L4
- v smere Vlčince-nemocnica len L14
- L6 z Hájika ukončená pri OC Dubeň
- L2 ukončená pri nemocnici ❓ ❗
To má byť nejaký trest pre ešte stále najväčšie sídlisko Žiliny alebo čo ? Či už sme tu všetci takí bohatí, že používame IAD ?
Reply on: pete #6954:
Bohužiaľ, stratu DPMŽ som neznížil, pretože som MHD za 22 rokov, čo v Žiline bývam, nikdy pravidelne nepoužíval. Mám totiž to šťastie, že bývam od centra čo by kameňom železničnú stanicu prehodil a pracujem v centre.

Keď občas cestujem za zubárkou do Bytčice, použijem SAD (nižšia cena, hustejšie spoje). Ako fanúšik všetkého, čo má pevnú trať, by som radšej išiel vláčikom aj za cenu 12 Sk, ale málokedy sa mi hodí.
Reply on: Vladimír #6958:
Tak to vyzerá, ako napísal joky, že je to celé šité horúcou ihlou - nepresné, neúplné informácie, a do 21.1.2006 sa ešte môžeme dočkať nejakých prekvapení.
Reply on: skarpo #6955:
áno... novú koncepciu vodnej dopravy... alebo aj NKVD ako tajnú ruskú políciu predchádzajúci KGB ?

Ohľadne L14 sa zrejme o chybu nejednalo. Ja mám informácie, že pôvodne naozaj na Sv. Cyrila a Metoda nemala zachádzať.
Ak to mysleli tak, že L2 pôjde normálne celou trasou, tak som z toho už ozaj jeleň. Z letáku jednoznačne vyplýva konečná pri nemocnici. Prekvapila ma ešte aj trasa L29 priamo rozpísaná cez stanicu - jednoznačne z toho vyplýva, že VŠETKY spoje tejto linky budú obojsmerne zachádzať na stanicu. Tomu som už ale neveril a pre istou do novinky nedával.
Reply on: skarpo #6945:
Napriklad Vitezne nam. v Prahe je kruhovy objazd o dvoch pruhoch, do ktoreho sa pripajaju zo styroch smerov stvorprudove ulice. Tri z nich este k tomu maju stredovy tramvajovy pas, ktoreho trate sa spaaju trojuholnikom vo vnutri kruhaca. A je to tam plynule vzdy, aj v spicke, aj ked ine krizovatky su zasekane.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.