Neviem,ale novy system mi je trocha proti srsti:1.Vlcince stracaju spojenie s Hajikom a a s dost dolezitou Halkovou.
2.Hliny budu mat "uzasne"spojenie s nemocnicou a Carrefourom/plavarnou prostrednictvom este "uzasnejsej" linky cislo 2. 3.Taky tak to bude aj s Policiou-zle spojenie Hlin a Soliniek. ALE-aspon je liniek menej a je to celkom logicke a ked budu rozumne intervaly,tak WE WILL SEE ?
2.Hliny budu mat "uzasne"spojenie s nemocnicou a Carrefourom/plavarnou prostrednictvom este "uzasnejsej" linky cislo 2. 3.Taky tak to bude aj s Policiou-zle spojenie Hlin a Soliniek. ALE-aspon je liniek menej a je to celkom logicke a ked budu rozumne intervaly,tak WE WILL SEE ?
skarpo
Ku konečnej Carrefour (OC Dubeň) mám svoj názor : zbytočne vyplieskané peniaze na veľkú jednostopú sľučku cez parkovisko, keď OC Dubeň je plne v dochádzkovej vzdialenosti od zastávky Vysokoškolákov. Celá táto trať pôsobí dojmom nasilu pridaných niekoľko 100 metrov trolejbusovej stopy, kde musíme za každú cenu ukončiť nejakú linku. Tieto peniaze mohli byť efektívne využité napr. na lepšie riešenie kruhového objazdu (väčší priemer, 2 objazdné pruhy a pod.).
S mojim názorom nemusí nikto súhlasiť.