Re 6795 peterC: tiež sa mi ráno zdalo, keď som to videl, že snívam... a to tam bolo napísané, že to prinesie väčšiu kvalitu a pravidelný interval.
A treba ešte spomenuť vysokoškolákov, ktorí sa potrebujú dostať zo stanice na veľký diel a z veľkého diela na internáty na Hlinách. Majú dve možnosti: Po Fatranskú busom, potom pešo alebo prestupovať, čo je smiešne. A pripomínam, že ŽU má okolo 6000 študentov a väčšina fakúlt sídli na V. Diele.
A treba ešte spomenuť vysokoškolákov, ktorí sa potrebujú dostať zo stanice na veľký diel a z veľkého diela na internáty na Hlinách. Majú dve možnosti: Po Fatranskú busom, potom pešo alebo prestupovať, čo je smiešne. A pripomínam, že ŽU má okolo 6000 študentov a väčšina fakúlt sídli na V. Diele.
Jozef
O výstavbe nových trolejbusových tratí sme tu už písali, naposledy v príspevku #6457. O nejakom časovom horizonte výstavby sa nedá hovoriť, lebo sú to investície väčšieho rozsahu, ktoré DPMŽ s.r.o. zo svojho rozpočtu nemôže zabezpečiť, a preto všetko závisí od rozhodnutia MsZ v Žiline. Hoci v decembri MsZ na rok 2006 schválilo pre DPMŽ dotáciu vo výške 90 mil. Sk, s výstavbou novej trolejbusovej trate sa v roku 2006 neuvažuje.