Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jozef #6108:
Ano, kazdy rok ma napadlo, preco DPMZ nieco take nezavedie, kedze vzdy v tom case vidim zastupy ludi, vlecucich sa potme k tomu cintorinu. Len neviem, preco ta linka nepojde aj 31.11. Ved aj vtedy chodi vela ludi, ak nie viac ako den predtym...
Reply on: PeterC #6107:

Myslím si, že treba počkať na vysvetlenie a netreba vopred robiť súdy. Revízori každoročne chodia na skúšky, ktoré sú pomerne náročné a mám trochu pochybnosti, žeby urobil revízor takú školácku chybu. Aj keď cestujúci neovládajú presne celú tarifu, ale vedia, že deti do 6 rokov neplatia cestovný lístok a revízor by to nevedel?. Napríklad dnes som išiel L16, kde nastúpili dvaja revízori a po odchode trolejbusa zo zastávky, keď už nikto nestál pri označovačoch, zablokovali ich a vykonávali kontrolu. Jedno asi 10 - 12 ročné dievča hľadalo v školskej taške cestovný lístok a až po príchode revízorky sa jej ho podarilo nájsť. Medzi školáčkou a revízorkou bol krátky rozhovor, revízorka potom odblokovala označovače, sama označila malej slečne lístok (!) a pokračovala ďalej v kontrole cestovných lístkov. A mohlo to byť podľa predpisu celkom ináč.
DPMŽ s.r.o. zabezpečuje mimoriadne autobusové spoje na Starý a Nový cintorín L31 zo zastávky Železničná stanica v pravidelnom hodinovom intervale v dňoch 30.10.2005 a 1.11..2005.
Reply on: Kami #6106:
Ja si zasa myslím, že prečo by cestujúci, ktorý je v práve, musel chodiť na DPM6, samozrejme len v úradných hodinách, teda cez pracovnú dobu, teda brať si dovolenku, len kvôli tomu, že revízor nevedel čo robí? Veď cestujúci chybu neurobil, tak prečo má niekomu dokazovať opak? Ak to je skutočne tak, ako písal oný nahnevaný cestujúci, tak dotyčný revízor by mal na hodinu dostať kopačky. Alebo si rovno DPMŽ môže na svoju stránku " http://www.dpmz.sk/Stranky/Cestujuci.php " dať Ďalšiu povinnosť: "Cestujúci je povinný mať pri sebe okrem platného cestovného lístka aj minimálne 600 Sk v hotovosti, pre prípad, že ho bude kontrolovať revízor, ktorý nepozná Prepravný poriadok, prípadne sa zle vyspal."
Reply on: Tom2 #6104:
zakladna zasada je, ze ak sa cestujuci citi byt v prave, nema platit pokutu na mieste. Ak zisti ze sa myli, zaplati neskor, ak urobil chybu revizor tak DP lahsie pokutu zrusi.
Reply on: Tom2 #6104:

Preštuduj si platnú tarifu na stránke DPMŽ s.r.o. http://www.dpmz.sk, kde sa okrem iného píše: Dopravca Dopravný podnik mesta Žiliny, s.r.o. umožňuje bezplatné cestovanie nasledovným občanom alebo veciam: a) deti do dovŕšenia 6. roku veku ... atď. a ďalej dôležitá časť *- nárok na bezplatné cestovanie nepreukazujú*. Žiadna nová tarifa pre deti s nejakým napr. korunovým lístkom neexistuje.
Dnes 26.10.2005 o 17:20 moja manželka dostala pokutu za 5 ročné dieťa ktoré vraj malo mať podľa nejakej "novej" tarify cestovný lístok. Bohužiaľ túto neoprávnenú pokutu (600Sk) po vyhrážkach a cirkuse pred cestujúcimi zaplatila. Bol to vraj dobre známy arogantný starší vyšší šedivý okuliarnatý....☠

Číslo bločku AD0001610, číslo revízora 43.

Toto píšem len ako informáciu, ako sa DPMŽ chová k svojim zákazníkom a okráda a podvádza ich. Samozrejme že ráno ideme niečo podniknúť na DPMŽ. Dúfam, že si to prečíta aj pán JURAJ. ?
Reply on: Jozef #6102:
Jozef, neviem kde berieš presvedčenie, že obyvatelia nových bytových domov, ktoré si vymenoval, sú potenciálni zákazníci MHD. Ja ti garantujem, že nie. Poznáš ceny bytov v týchto domoch ? Ich budúci obyvatelia sú solventní občania používajúci IAD, ktorí MHD prakticky nebudú využívať.
Ak som dobre porozumel, tak už ide výstavba obytného súboru Vlčince V, kde majú byť postavené štyri panelové bloky. Majú sa stavať medzi Karpatskou ulicou a Rosinskou cestou. Po ich postavení pribudnú noví obyvatelia a ďalší zákazníci pre MHD.
Bližšie v článku v Žilinských novinách o *protestnom* zhromaždení na stránke:
http://www.regionalnenoviny.sk/c/2430683/Pod-oknami-postihnutych-spoluobcanov.html
V tých istých novinách nejaká pani zas protestuje proti výstavbe troch panelákov na Lichardovej ulici, kde *doporučuje* aby stavali radšej na sídlisku Hájik. Asi nevie, že tam prebieha intezívna bytová výstavba a DPMŽ bude mať problémy so zabezpečovaním MHD. Bližšie o proteste a jej názoroch:
http://www.regionalnenoviny.sk/c/2430682/Protestuju-proti-bytovkam-na-Hlinach.html
Spoločnosť SSIM, ktorá má aj celoplošnú reklamu na trolejbuse Škoda 15Tr #236 zahusťuje mesto panelovými blokmi. V centre na Bernolákovej a Fándlyho ul. nebude veľký prínos pre MHD, skôr už na Hlinách VI, ktoré sú už vzdialené od centra. Bližšie o nich si prečítajte (aspoň za tú reklamu na trolejbuse): http://www.ssim.sk/
Obytný súbor na Hlbokej ceste, ktorý je pred dokončením, tiež nebude prínosom pre MHD, lebo je umiestený takmer v centre. Bližšie na stránke: http://www.matesro.sk/projhlboka.htm
Skôr ma potešil obytný súbor na Kvačalovej ulici, kde sídli aj DPMŽ, ktorý je mimo centra mesta. Tu nám premáva trolejbusová L1, ktorá nie je vyťažená. Snáď po ukončení výstavby v tomto priestore pribudnú noví zákazníci na MHD. Bližšie o tomto súbore na stránke: http://www.kvacalova.sk/
Výstavba žilinského 22 poschodového mrakodrapu za pol miliardy asi s 200 bytmi od izraelskej spoločnosti bude len pre solventnú klientelu, čiže význam pre MHD bude nulový. Bližšie na stránke: http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=1693&komentare=1
alebo s fotografiou: http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2005/zv_39/zvstr1.pdf
Ja osobne by som prívítal, keby sa už začalo s výstavbou nového sídliska Pod Hradiskom, ktoré má byť umiestené západne od centra, až za sídliskom Hájik. Z hľadiska MHD bude prínosom, lebo bude veľmi vzdialené od centra a takmer všetci budú odkázaní na MHD. Bližšie o sídlisku na stránke: http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2005/zv_9/zvstr18.pdf
Mám taký pocit, že terajšia anketa je tu už dosť dlho a myslím, že už nič nové neprinesie. Navrhujem otázku, ktorá ma zaujíma:

"Je pre Žilinu vhodnejšie kupovať nízkopodlažné a drahšie alebo stredopodlažné a lacnejšie vozidlá?"
Reply on: Ondray #6099:
Neviem čo máš na mysli pod skratkou "EČ". Ak myslíš na podnikové evidenčné číslo, voz má celkom logicky číslo 13. Ak máš na mysli EČV, čiže štátne evidenčné číslo (ex. ŠPZ), zatiaľ nemáme informácie. Rovnako ma ešte nikto nepotešil fotografiami tohto vozidla do galérie. Určite sa to zmení po zaradení vozidla do premávky.
Mohli by ste tu pridat nejake nove info o tom najnovsie dodanom buse do ZA!? EC ma hlavne zaujima ake a kedy ho dostal ? ale mozte uviest aj ine veci samozrejme! Dikes..
Reply on: Papyr #6097:
Škoda, to bych chtěl vidět v praxi! O MHD už leccos vím, ale DHD jsem dosud nejel ?
Reply on: Jozef #6092:
Jeden zachovaly ma polnohospodarske druzstvo, resp. Statny majetok v Tusiciach, okres MI. Maju tam (alebo aspon mali) vnutrodedinsku MHD - vozidlo: Traktor Zetor a prives Jelcz PO-1, trasa: z jedneho majera na druhy, CP: rano jeden spoj tam, vecer druhy spat. Cestovne zdarma. Vlek bol este pred par rokmi vo vybornom stave, neviem, ci teraz este existuje.

Ak mate velky velky zaujem, skuste sa tam dovolat alebo napisat na obecny urad, 07202 Tusice, ci o tom nieco nevedia.
Reply on: Valec #5975:
(posledna veta) ..ale jedine ak bude mat listok so 100 %tnou zlavou a kartu, ktora ho bude opravnovat tuto zlavu uzivat 🙂
Reply on: Valec #6093:
..ale hned potom ako by sa kupil, by bolo treba sa zlozit na 500 tisic na najnutnejsie opravy 🙂
Johnson Controls by sa mal stať najvýznamnejšou dodávateľskou firmou pre automobilky na Slovensku a plánuje sa usadiť v areáli Sloveny na Kysuckej ceste. Plánuje dodávať sedačky, strešné a dverové panely a stredové konzoly. V Slovene sídli aj česká textilná firma Fezko Strakonice, ktorá je dodávateľom látok pre automobilový priemysel. Do tejto lokality, kde okrem priemyslu sú aj športoviská, Juraj predvídavo plánoval už v minulosti výstavbu krátkej trolejbusovej trate, ktorá by mala mať konečnú na Športovej ulici. Uvidíme, či výstavbu trolejbusovej trate do tejto oblasti urýchli príchod novej investície. Bližšie si tejto investícii môžete prečítať na stránke:
http://www.tvojepeniaze.sk/sk_pludia.asp?r=sk_pludia&c=A051021_071455_sk_pspravy_p01
Reply on: Jozef #6092:
Niekde som počul, že SADky Ikarusy predávajú za cenu šrotu cca 30-50 tisíc Sk. Však sa môžeme 2 - 3 zložiť a kúpiť si jeden. ?
Reply on: Juraj #3869:

Chcel som sa opýtať, v akom štádiu je rekonštrukcia autobusa Škoda 706 RTO? Síce to nesúri, hlavná vec, že ho máme v Žiline. Ale s tou vlečkou PO-1 k autobusu je to už úplne beznádejné alebo je ešte nejaká nádej, žeby sa zohnala? Bol istý prísľub od Jajcaj-a, že sa pozrú niekde v západoslovenskom regióne, ale nevieme ako to dopadlo.
A s inými ďalšími autobusmi sa nepočíta? Spomínal sa tu niekedy v diskusii aj autobus SM11, prípadne Ikarus 280. Niektoré DP alebo SAD-ky Ikarusy 280 vyraďujú a dávajú do šrotu. Nemohol by sa tiež jeden zakúpiť za šrotovú cenu pre DP?
Reply on: zoZa #6086:
LOL! ?

Este by som doplnil "Ucastnici programu Piju dost maji slevu na nadstandardni pokoj, az budou hospitalizovani s cirhozou, ucastnici programu Chlastam maju narok na rakev zdarma" 🙂

(1100 piv mesacne = 36 piv denne = zhruba 2x prekrocena smrtelna davka)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement